Підміна номера / Call tracking
Call Tracking - це інтернет-сервіс для відстеження дзвінків з рекламних джерел, який дає можливість визначити ефективність рекламної кампанії. Це повністю автоматичний лічильник статистики для вашого сайту.
Коллтрекінг є допоміжним інструментом у відстеженні ефективності рекламних кампаній.
У чому проявляється ефективність колтрекінгу?
Щоб реклама була максимально виправданою, необхідно вести її статистику, що дає змогу цілеспрямовано витрачати фінансові кошти.
Під час вчинення дії придбання послуги в інтернеті понад 60% користувачів віддають перевагу дзвінку до call-центру продавця. Оцінюючи ефективність рекламної кампанії за кліками, ви, як мінімум, не враховуєте більше 60% даних.
Навіщо Call tracking потрібен вашому сайту?
Ви зможете відстежити сесію кожного відвідувача та джерело кожного дзвінка, який надходить із сайту.
Ви зможете визначити ефективність рекламної кампанії, буде доступна така інформація:
- з якого міста подзвонив пацієнт,
- за яким ключовим запитом він прийшов на сайт,
- як довго він перебував на сайті, перш ніж зателефонувати,
- це перший його візит або повторний.
Ви отримаєте:
- Персоналізацію
- Імідж
- Комунікації
- Продажі
Як працює коллтрекінг?
Користувач заходить на сайт та бачить номер телефону – телефонує та потрапляє на ваш телефон. Інший відвідувач бачить уже інший номер, але, зателефонувавши, він теж з’єднається з вашим номером телефону.
Трекінговий номер з переадресацією на кінцевого одержувача дзвінка виділяється під сесію користувача і підставляється скриптом автоматично в момент початку сесії.
Якщо дзвінок зроблено – ви точно знаєте, що це був за користувач. Вся інформація про нього відображається в статистиці.
Класичний колтрекінг дає змогу відстежити джерело кожного дзвінка з точністю до рекламної кампанії.
Динамічний коллтрекінг дає змогу відстежити джерело кожного дзвінка з точністю до сесії відвідувача.
Як це працює:
- За кожною рекламною кампанією закріплюється окремий телефонний номер
- На сайті встановлюється спеціальний скрипт, який підміняє телефонний номер на сайті залежно від того, з якої реклами прийшов відвідувач.
- Відвідувач набирає номер, який бачить на сайті, дзвінок непомітно для того, хто дзвонить, переадресовується до колл-центру клініки.
- Всі дзвінки фіксуються в системі, в особистому кабінеті.
Ви отримуєте:
- Контроль і облік дзвінків пацієнтів
Call Tracking покаже, звідки про вас дізналися
- Раціональний розподіл бюджету рекламної кампанії
Ви знатимете рекламні канали, які справді дають віддачу
- Можливість прослухати кожен дзвінок
Ви зможете оцінити якість дзвінків, які надходять з кожного рекламного джерела, і якості роботи call-центру
Чому варто звернутися в Medmarketing?
Команда MedMarketing має багаторічний досвід роботи в просуванні медичних проєктів у мережі Інтернет. Наша історія успіху складається з успіхів наших клієнтів.
MedMarketing в роботі керується такими принципами, як висока якість послуг, що надаються, відповідальне ставлення до проектів, індивідуальний підхід до клієнта, робота на результат.
Зробіть свою рекламну кампанію більш ефективною!