Лідогенерація для медичних установ

Лідогенерація - ефективна маркетингова тактика, яка дає змогу залучати нових клієнтів. За допомогою лідогенерації ви отримуєте "гарячих" клієнтів, які самі поділилися з вами своїми контактними даними (телефон, адреса, місце проживання). У них уже є інтерес до вашої медичної компанії і потреба придбати послугу або продукт, які ви пропонуєте.

Розробка

Просування

Навчання

Дизайн і друк

Лідогенерація та автоматизація продажів

Технічна підтримка медичних сайтів

Переваги лідогенераціі

Лідогенерація дає медичним компаніям низку важливих переваг:

  • У вас з’являється можливість збирати інформацію про потенційних клієнтів і аналізувати її.
  • Можете скласти точний портрет вашого клієнта.
  • Ви отримуєте достатньо інформації про клієнта і можливість працювати з ним безпосередньо.
  • Лідогенерація дає зручність у прийманні заявок і можливість швидко оформляти нові замовлення.
  • Ви можете визначити, наскільки ефективним є той чи інший маркетинговий хід, і вкладати рекламні кошти в рекламні інструменти, які справді працюють.
  • Є можливість спрогнозувати приплив і приблизну кількість нових потенційних клієнтів.
  • Ви підвищуєте свою конкурентоспроможність і займаєте більш упевнені позиції у своїй сфері на ринку.

Як здійснюється лідогенерація

Лідогенерація забезпечує потік лідів. Лідом називають людину, яка є вашою цільовою аудиторією, і вже вчинила цільову дію (заповнила форму, замовила зворотний дзвінок, підписалася на розсилку, поспілкувалася з онлайн-консультантом у месенджері), у межах якої надала контактні дані та інформацію про себе.

Отримання контактів – дуже важливий етап, проте це ще не продаж вашої медичної послуги чи товару. Наступний етап – перевірка якості ліда. На цьому етапі необхідно зрозуміти, наскільки “гарячий” цей потенційний клієнт, наскільки він готовий до активних дій – придбання вашого товару чи послуги (пройти у вас діагностику, купити медичні препарати, записатися на прийом до вашого фахівця). Далі йде безпосередньо продаж, яким уже займається менеджер.

Методи лідогенерації для медичних компаній

Зібрати ліди для медичних установ можна, використовуючи різні маркетингові інструменти:

  • контекстну рекламу в пошукових системах,
  • рекламу на профільних онлайн-майданчиках, тематичних форумах і дошках оголошень,
  • проведення вебінарів, конференцій,
  • розсилки по електронній пошті;
  • таргетовану рекламу в соціальних мережах,
  • сайт компанії.

Потенційний обсяг лідогенераціі може істотно відрізнятися в залежності від специфіки вашої діяльності, її затребуваності.

MedMarketing пропонує лідогенерацію для медичних закладів

  • Ми забезпечимо постійний приплив нових лідів.
  • Допоможемо вам аналізувати й структурувати отриману інформацію.
  • Допоможемо відсіяти неякісні ліди.
  • Дамо рекомендації щодо рекламних інструментів, знайдемо найбільш виграшні канали для збору лідів, які дають більший приплив клієнтів.
  • Допоможемо виключити марні витрати та використати рекламний бюджет з максимальним результатом.

MedMarketing допоможе вам швидко знайти нових клієнтів, розробити найбільш виграшну стратегію просування вашої компанії на ринку та оптимізувати бізнес-процеси.

Оформіть заявку на сайті, ми зв'яжемося з вами найближчим часом і відповімо на всі запитання.

Поділитися