Навчання адміністраторів медичних центрів. Збільшення продажів

Наша компанія, накопичивши значний досвід у діджитал просуванні медичних центрів на ринку, зіткнулася з ситуацією, яку можна охарактеризувати, як занижена конверсія лідів у візит. З цією проблемою тією чи іншою мірою стикаються всі медцентри і залежить ця проблема від невміння завести теплого клієнта в клініку. Цю функцію в клініках виконують адміністратори.

Обучение администраторов медицинских центров. Увеличение продаж

Розробка

Просування

Навчання

Дизайн і друк

Лідогенерація та автоматизація продажів

Технічна підтримка медичних сайтів

Для підвищення відпрацювання витрат на діджитал просування медичних центрів нами було ухвалено рішення про розширення лінійки послуг, що надаються, однією з яких є комплекс, що містить у собі навчання адміністраторів і консультування керівництва МЦ щодо рекрутингу, структури, функціоналу, мотивації, тактики поведінки з клієнтом адміністраторів.

Компанія Медмаркетинг рада надати своїм постійним і новим клієнтам додатковий комплекс послуг, спрямованих на збільшення ефективності продажів.

План тренінгу для адміністраторів:

1. Потреби, очікування, психологія клієнтів

2. типи клієнтів

3. Стратегія телефонних переговорів,

4. Кінцева мета, розбивка на етапи

5. Навчання розмовних технік, фрази для управління діалогом

6. Розбір помилок

7. Приклади скриптів, рольові ігри

8. Поведінка адміністратора в клініці,

9. Роль адміністратора, інформованість, експертність

10. Управління пацієнтом

11. особливості тактики перемикання з клієнта на клієнта

12 Тактика під час очікування пацієнта, методи збереження лояльності

13. Робота зі скаргами та претензіями

14. Робота в зоні конфлікту. Техніки виходу з конфліктної ситуації

15. Особливості обслуговування застрахованих клієнтів

16. Взаємодія зі страховою компанією, нюанси, особливості

Оформіть заявку на сайті, ми зв'яжемося з вами найближчим часом і відповімо на всі запитання.

Поділитися