Розробка маркетингової стратегії

Що вам дасть комплексна стратегія просування?

  • план просування бізнесу та отримання нових клієнтів
  • збільшення продажів і лояльності клієнтів при зниженні витрат
  • зниження витрат на просування і залучення нових клієнтів
  • збільшення терміну життя клієнта (LTV)
  • створення нових каналів продажів
  • контроль і аналіз каналів, які приносять дохід
  • чітке розуміння системи просування бізнесу
  • план досягнення цілей за допомогою інструментів просування

Розробка

Просування

Навчання

Дизайн і друк

Лідогенерація та автоматизація продажів

Технічна підтримка медичних сайтів

Розробка маркетингової стратегії для вашого бізнесу – це складання плану дій, який детально описує, як ваш бізнес буде використовувати інтернет-маркетинг для збільшення кількості клієнтів і зростання рівня продажів.

Чому вам варто розробити маркетингову стратегію?

Якщо ви стартап, невеликий медичний або б’юті бізнес.

Для вас маркетингова стратегія полегшить вихід на ринок, допоможе визначити свою Унікальну Пропозицію. Дасть чітке розуміння того, що і як робити, щоб максимально швидко домогтися позитивних результатів. Допоможе у створенні позитивного іміджу та оперативному наповненні клієнтської бази. Дасть значно більш швидке зростання обсягів продажів і високу конкурентоспроможність.

Якщо у вас бізнес, який вже працює на ринку певний час і хоче поліпшити своє становище, збільшити масштабність бізнесу

Маркетингова стратегія створить вам нову систему позиціонування. Збільшить кількість клієнтів. Допоможе залучити нових постійних клієнтів.

Якщо ваш бізнес вже давно на ринку і ви шукаєте нові точки зростання і можливість повернути прибутковість.

Маркетингова стратегія допоможе розробити нове позиціонування, сформує правильний продуктовий портфель. Допоможе повернути інтерес до ваших послуг. Підвищити кількість постійних клієнтів. Покращити якість послуги.

Що ви отримаєте в портфелі Маркетингової стратегії?

  • Сформовані цілі вашого маркетингу за SMART з урахуванням бізнес-цілей усієї організації.
  • Основну і додаткову цільові аудиторії, їх аналіз і прописані аватари, які допоможуть продавати
  • Аналіз ваших поточних каналів комунікації (зокрема й сайту) з погляду продажів, ефективності та прибутковості
  • Аналіз ринку й ваших конкурентів, порівняльні дані
  • Предложення щодо УТП (унікальної торговельної пропозиції) й інших продають групам продуктів
  • Аналіз наявних у розпорядженні компанії зовнішні й внутрішні цифрові інструменти та канали. Оцінку доступних, але ще не використовуваних.
  • Тональність вашого просування в Інтернеті, спосіб і час доставки повідомлень
  • Планування інтернет-просування, KPI для кожного каналу та приблизне бюджетування, орієнтування на досягнення цілей
  • Рекомендації спеціалістів для втілення системи в життя: набір інструментів онлайн-продажів, рекомендації з розвитку сайту, seo-стратегії, smm-стратегії, direct-маркетингу

Оформіть заявку на сайті, ми зв'яжемося з вами найближчим часом і відповімо на всі запитання.

Поділитися