Налаштування реклами у соціальних мережах
Правильно налаштована реклама в соціальній мережі:
- Привертає увагу платоспроможної цільової аудиторії.
- Демонструє ефективний інструмент вирішення проблеми.
- Мотивує на вчинення потрібної вам дії.
- Допомагає в просуванні груп і пабліків.
Вартість кліка за рекламою в соцмережах у 5 разів нижча за контекстну рекламу.
Реклама в соціальних мережах вигідна для медиків, тому що:
- Можна рекламувати товари та послуги, які заборонені в контексті.
- Підвищує рівень впізнаваності серед аудиторії.
- Стимулює інтерес клієнтів, які б не шукали вас у пошукових системах.
- Забезпечує стабільне зростання підписників та активності на сторінці.
- Сприяє зростанню продажів.
- Надає інформацію про вашу цільову аудиторію без істотних витрат на маркетингові дослідження.
Технології, які ми використовуємо у своїй роботі
Що можна рекламувати в соцмережах?
Ми налаштовуємо рекламні кампанії для:
- сторінки в соціальній мережі для збільшення кількості підписників
- постів на сторінці для збільшення охоплення та кількості людей, які про вас дізнаються
- сайту клініки, аптеки чи лікаря
- окремих послуг клініки або лікаря
- акційних пропозицій
Показ оголошень лише користувачам мережі, незалежно від сайту клініки або лікаря.
Оголошення для користувачів соціальної мережі, які вже заходили на сайт клініки, центру, аптеки або лікаря.
Відстеження конверсії та аналіз оголошень, які принесли максимальний результат.
Ми розробимо стратегію з нуля або відредагуємо діючу кампанію в найпопулярніших соціальних мережах: Facebook, Вконтакте, Instagram, Однокласники.
Ефективність рекламної кампанії в соціальних мережах
Формати реклами в соціальних мережах
Так виглядатимуть ваші оголошення та їхнє розміщення в соціальних мережах
Медіа-оголошення в бічній колонці
Рекламні оголошення та пости від офіційної сторінки у стрічці користувачів Facebook, Вконтакті та Однокласники
- Поголошення у стрічці на мобільних пристроях
- Банери в особистих повідомленнях Однокласники
- Текстові оголошення Однокласники