Просування у Facebook
Ефективний канал для комунікації та взаємодії з активною і готовою платити аудиторією. Цей маркетинговий інструмент чудово підійде як для b2b, так і b2c. І компанії з медичної сфери можуть отримати чудові результати від просування в цій популярній соціальній мережі, що активно розвивається.
Аудиторія Facebook звикла платити за послуги та товари, водночас вони хочуть користуватися сервісом високого рівня та отримувати необхідну інформацію тут і зараз, мати швидкий зворотний зв’язок. Усе це можна забезпечити вашим потенційним клієнтам за допомогою SMM.
Що ще дає просування у Facebook:
- Привернення уваги саме до вашого бренду
- Упізнаваність – а це збільшує довіру до вас
- Створення попиту конкретно на вас і ваші послуги (товар)
Етапи роботи
- Стратегія і просування: розробка загальної стратегії по просуванню вашої компанії в Facebook нашими фахівцями з SММ.
- Створення сторінки: наші дизайнери створять з нуля дизайн пабліка. Або зроблять відсутні елементи для сторінки, за необхідності.
- Аналіз юзабіліті: проводиться ретельний аналіз спільноти та за необхідності – нашими фахівцями виконується переоформлення сторінки.
- Відедення рекламних кампаній: після всіх підготовчих робіт фахівцями SMM проводяться кампанії для просування вашого бренду у Facebook.
- Активності: для втримання та підвищення активності аудиторії, що вже є, і залучення нової – наші фахівці повідомляють про акції вашої компанії і проводять цікаві конкурси.