Комплексне просування у фармі
Маркетингові послуги для фармацевтичних компаній Щоб бути успішним у сфері виробництва та продажу ліків і медикаментів, надання фармацевтичних послуг, необхідно звертати увагу на Інтернет, де представлено цільову аудиторію і є маса маркетингових можливостей.
Важлива особливість у просуванні фармацевтичного бізнесу – це велика конкуренція на ринку медичних препаратів.Тому необхідно грамотно підходити до вибору каналів та інструментів просування, а також візуального оформлення рекламних кампаній і веб-ресурсів.
Чому фармації необхідне інтернет-просування?
- Підвищення впізнаваності бренду
- Работа з репутацією і завоювання довіри пацієнта
- Необхідний шлях розвитку в умовах сучасного ринку фарм. послуг
У роботі з фармацевтичною компанією ми враховуємо особливу специфіку її просування:
- Цільову аудиторію. Це аптеки, лікарі, а також пацієнти – кінцеві споживачі. Лікарі одночасно виступають і лідерами думок, яким довіряють пацієнти – основні споживачі.
- Особливі вимоги до контенту. Без грамотного контент-маркетингу неможливе просування бренду через мережу Інтернет.
- Важливу роль репутації бренду та його лідера думок у просуванні проєкту.
На перших етапах роботи з фармацевтичним проєктом фахівці MedMаrketing проводять комплексний аудит ринку:
аналіз кон’юнктури, виявлення конкурентів, вивчення цільової аудиторії.
Також, ми детально вивчаємо інформацію про предмет просування з метою ефективної роботи з брендом:
- Властивості. У споживача з тим чи іншим брендом асоціюються певні властивості та характеристики товару, які необхідні для задоволення його потреб. Ці властивості використовуються для рекламування та просування товару.
- Переваги. Споживачі хочуть купити не властивості, а переваги. Тому для успішного просування бренду його властивості необхідно представити у вигляді переваг.
- Цінність. Бренд несе інформацію про систему цінностей споживача.
- Індивідуальність і візуалізація бренду. Бренд/препарат приваблюватиме тих покупців, чиє сприйняття відповідає образу, створюваному цим брендом.
.
Інструменти просування фармпроєкту в мережі інтернет
Для просування фармацевтичної компанії та продукції активно використовуються такі інструменти реклами:
- Промосайт;
- Посадкова сторінка або лендінг;
- Активний SMM;
- Контекстно-медійна реклама;
- Банерна реклама в тизерних мережах;
- Пошукове просування;
- Співпраця з лідерами думок.
Основою будь-якої реклами в інтернеті є промосайт. Це сторінка компанії, на якій можна знайти всю базову інформацію та контакти для зв’язку. Для більшої ефективності важливо створити правильний дизайн рекламного характеру.
<Лендінг може слугувати як допоміжним ресурсом для промосайту, так і бути самостійним веб-ресурсом. На лендінгах розміщується інформація про конкретний продукт. Завдяки цьому ресурсу в мережі з’являється більше інформації про компанію/продукт.
SMM-просування охоплює створення пабліків і груп у соціальних мережах, сторінки на каналі YouTube. Оскільки більшість людей щодня відвідують соцмережі, наявність реклами в них робить компанію доступнішою. SMM також включає в себе створення відгуків клієнтів і рекламних статей. Статті розміщуються не тільки на форумах і в блогах, а також на профільних сайтах. Важливим елементом є робота з репутацією та лідерами думок.
Контекстно-медійна реклама дає змогу охопити великий обсяг аудиторії в максимально короткі терміни. За допомогою контекстно-медійної мережі реклама компанії з’являється на безлічі веб-сайтів і всередині різних застосунків для гаджетів. У цій мережі діє лише одне основне правило: реклама повинна відповідати контексту ресурсу. Перевага системи полягає в тому, що підбір ресурсів здійснюється автоматично.
Як це працює?
Визначення контексту реклами здійснюється системою, завдяки ключовим словам. У фільтрі також можна обрати країни та міста, в яких потрібно здійснювати покази реклами. Усе це дає змогу заощадити час і фінансові кошти, а також зблизитися з найбільш цільовою аудиторією.
Банерна реклама в тизерних мережах являє собою привабливу картинку з інтригуючим написом. Її мета – зацікавити аудиторію і спонукати користувача клікнути на оголошення і перейти до інформації про товар або послугу.
Такий тип реклами якнайкраще підходить для товарів або послуг масового споживання, у т. ч. фармацевтичної продукції.
Перевага тизера полягає не тільки в неординарному і привабливому оголошенні, але також у формі оплати. Ви не платите за час оренди простору. Оплата здійснюється за кожен окремий перехід за посиланням.
Пошукова реклама: реклама компанії розміщується в пошуковій системі GOOGLE, а також на інших сервісах і партнерських ресурсах цієї системи в GOOGLEPlay, “Покупки від GOOGLE”, а також на картах і відео від найбільшої пошукової системи світу.
Переваги реклами в GOOGLE полягає в популярності ресурсу та у вигідності розміщення. Завдяки такій рекламі, компанія отримує найбільш цільову аудиторію. Це здійсненно завдяки контекстній відповідності та демографічним налаштуванням. Рекламні оголошення групуються за ключовими словами. При їхньому введенні в пошуку, користувач отримує не тільки запитувані сторінки, але також актуальну рекламу. Реклама може демонструватися користувачам з конкретних країн і міст.
Чому більшість віддає перевагу цим рекламним послугам?
Преимущества цих інструментів реклами очевидні:
- Прийнятний бюджет;
- Висока ефективність;
- Можливість фільтрувати цільову аудиторію;
- Можливість легко керувати своєю рекламною компанією.
Чому Medmarketing?
Реклама в інтернеті дає змогу компанії бути набагато ближчою, доступнішою та зрозумілішою для своїх потенційних клієнтів. Але над розробкою рекламної компанії та її втіленням має працювати команда фахівців зі знанням специфіки просування медичного бізнесу.
Компанія MedMarketing спеціалізується у сфері медичного маркетингу. Наші фахівці мають досвід та знання специфіки фармацевтичного бізнесу.
- Понад 7 років роботи у сфері розробки сайтів та медичного інтернет-маркетингу.
- Індивідуальний підхід до кожного медичного проєкту залежно від профільності, цільової аудиторії та територіального охоплення.