Маркетинговий аудит

Коли вам потрібен аудит маркетингу?

  • Якщо ви знаєте, що маркетинг вашої компанії потребує доопрацювання.
  • Якщо вам потрібен свіжий професійний погляд збоку на ваш маркетинг, стратегію і просування
  • Якщо ви хочете виявити і виправити неочевидні помилки, впровадити нові інструменти і відшліфувати деталі маркетингової активності

Розробка

Просування

Навчання

Дизайн і друк

Лідогенерація та автоматизація продажів

Технічна підтримка медичних сайтів

Аналізуємо ваш маркетинг і допомагаємо зробити його максимально корисним для бізнесу.Навіть компанії зі штатним маркетологом або цілим відділом потребують залучення фахівця “зі сторони”. Часто маркетинг можна поліпшити, виправивши неочевидні помилки, змінивши напрямки, і точково – впровадивши нові інструменти.

Що ми зробимо для вашого бізнесу?

  • Проаналізуємо компанію, сайт, інші інструменти та канали маркетингу
  • Визначимо слабкі місця на всіх точках входу потенційних клієнтів
  • Зазначимо всі можливі поліпшення для каналів маркетингу та взаємодії з клієнтом

Що ви отримаєте в результаті?

Розгорнутий звіт і список рекомендацій, які допоможу скоротити витрати, підвищити конверсію, залучити нових клієнтів, утримати існуючих.

Ви зможете впровадити рекомендації самі, за допомогою віддалених фахівців або нашого агентства.

Навіщо взагалі потрібен маркетинговий аудит?

Якщо ви шукаєте нових клієнтів, намагаєтеся зробити клієнтів постійними, домагаєтеся зростання продажів – маркетинговий аудит допоможе зробити це більш вигідно і результативно для бізнесу. Ви отримаєте об’ємний PDF-документ, що включає:

  • Основні помилки в стратегії та позиціонуванні
  • Мінуси в товарі/послузі та бренді.
  • Перелік основних точок контактів і поради щодо їхнього покращення.
  • Рекомендації щодо використання рекламних каналів.
  • Поради щодо покращення сервісу.
  • Перелік нових, ефективних для вашої ніші, інструментів.

Як ми проводимо аудит

Краще за вас компанію ніхто не знає. Саме тому нам знадобитися взаємодія з вашого боку – відповіді на низку запитань, дані зі статистики сайту тощо.

Ми не цікавимося секретами компанії, фінансами та документацією. Наша мета – знайти помилки в просуванні, товарі та сервісі, щоб виправити їх і розкрити сильні сторони.

Етапи маркетингового аудиту

Знайомство

Знайомимося з компанією, її товарами та послугами, особливостями.

Інформація

Формуємо список питань, на які потрібні відповіді для кращого розуміння бізнесу, товарів, послуг.

Бренд

Визначаємо специфіку бренду, типові проблеми та питання потенційних клієнтів.

Суть УТП

Розкриваємо суть УТП (унікальної торговельної пропозиції) і продумуємо основні посили для рекламних кампаній і матеріалів.

Конкуренти

Аналізуємо конкурентів, щоб визначити їхні слабкі та сильні сторони, зробити ваш бренд і маркетинг кращими.

Рекламні канали

Аналізуємо рекламні канали та інструменти для просування: короткострокового та довгострокового.

Бізнес-процеси

Формуємо список рекомендацій для бізнес-процесів: обробка заявок, розмови менеджерів із клієнтами, аналіз даних тощо.

Рішення

Створюємо список необхідних дій і ресурсів для поліпшень за результатами аудиту.

Оформіть заявку на сайті, ми зв'яжемося з вами найближчим часом і відповімо на всі запитання.

Поділитися