Розробка чатів Manychat
Створюємо чат-ботів для медичних закладів. Які можуть виконувати функції:
- опитування, запису та підтримки пацієнтів
- автоматизації процесу продажів і повторних продажів
- збору якісного зворотного зв'язку
- і ще 20 функцій!
Ми знаємо, як робити правильних ботів, які будуть зручні і для вас і для ваших пацієнтів!
Чому впроваджувати чат-ботів потрібно вже сьогодні?
Історія розвитку трендів
1996 рік
Початок епохи сайтів, SEO та контекстної реклами
“Буде 2 види бізнесів: в Інтернеті, і мертві”Білл Гейтс
2006 рік
Епоха соціальних мереж
Клієнти йдуть до тих, хто проявляє активність у соціальних мережах.
2012 – пік продажів через Instagram і зародження таргетингової реклами в соціальних мережах.
2008 рік
Епоха мобільних застосунків і таргетованої реклами
Стів Джобс запустив Appstore і епоху мобільних застосунків, які сьогодні вже майже ніхто не завантажує
2016 рік
Епоха месенджерів
У квітні 2016 року Марк Цукерберг презентував чат-бот платформу Facebook, чим запустив новий тренд – месенджерів і чат-ботів. Який топові ЗМІ світу назвали найбільшим з моменту запуску Google пошуку.
А тепер поставте собі запитання:
Що б Ви зробили як підприємець у сфері медицини, якби Ви володіли цією інформацією 20-30 років тому? .
Наприклад, у 2004-2008рр Ви б серед перших, без конкуренції і без серйозних фінансових витрат, почали домінувати у своєму напрямку через ТОП 3 в Google і Яндекс.
Або, може, в 2008-2011 ви б в числі перших, без конкуренції і з “копійчаним” бюджетом, набрали тисячі передплатників в соціальних мережах
Цей список можна продовжувати далі, але суть цього одна!
“Успіх Вашого бізнесу – це вміння увійти в тренд раніше за всіх”
За допомогою розробленого нами чат бота для месенджера (фейсбук, вайбер, скайп, …), Ви:
- Автоматизуєте процес продажів і підтримку пацієнтів
- Збільшите відкриваність листів до 99%
- Знизите вартість повторних продажів до 0 грн.
ТОП 5 запитань від наших клієнтів
Що таке чат-бот простими словами?
“Чат-бот” – це віртуальний співрозмовник. На сьогоднішній день, чат-бот, найчастіше, являє собою діалогове вікно месенджера (фейсбук, вайбер, скайп), з яким користувачі можуть взаємодіяти.
В основі чат-бота лежить програма, яка керується заздалегідь написаними алгоритмами або штучним інтелектом.
Одним із найвідоміших прообразів чат-бота є програма “Еліза”, яка пародіювала мовні патерни психотерапевтів. Її створив Джозеф Вейзенбаум 1966 року.
Якщо раніше чат-боти, найчастіше, використовували в розважальних цілях, то, на сьогоднішній день, вони стали маркетинговим інструментом, що реально працює, і набувають серйозної популярності та широкого застосування в бізнесі.
Навіщо потрібен чат-бот і як його можна застосувати в медичному закладі?
Варіант впровадження чат-бота в кожному випадку індивідуальний. Найпоширеніший варіант: створення.
Скільки коштує розробка бота?
Ціна створення бота напряму залежить від завдань, які має виконувати чат-бот, від функціоналу, який Ви хочете отримати. І складності реалізації з точки зору програмування.
Усе рухається в бік автоматизації та роботизації – це факт, і за цим майбутнє. Наша порада – починати вже зараз і бути серед перших, потім буде менш ефективно і набагато дорожче дорожче.
Скільки часу займає розробка бота?
Все теж багато в чому залежить від складності завдання. Але, в середньому, розробка простих ботів, які не потребують інтеграції зі сторонніми системами займає 2-3 дні. Якщо щось складніше – може зайняти тижні. Так само якщо бот уже працює в одному з месенджерів, запустити його у Фейсбуці або, наприклад, у вайбері – справа одного дня.
Чи можна інтегрувати бота з інфраструктурою медичного закладу?
Можна. Якщо у вас вже є CRM система або API, інтеграція можлива.
Доцільно пам’ятати!
Немає сенсу створювати чат-бот, лише задля факту знаходження в тренді. Кожен чат-бот повинен мати ідею, конкретну мету та зрозумілі маркетингові завдання.
Надзвичайно важливо розуміти, як саме чат-бот має збільшити потік пацієнтів, продажів і грошей. Створити унікальний і потрібний сервіс для ваших клієнтів. Або автоматизувати рутинні чи витратні процеси у Вашому медичному закладі.
Залишилися питання?
Дзвоніть!