Просування у Ютуб
Для чого потрібне просування відео на Ютуб і відеохостингах?
- YouTube є найбільшим хостингом для відео, щодня кількість переглядів перевищує 4 мільярди!
- Якщо відео в ТОП на YouTube - воно може потрапити на перші позиції за конкурентними запитами в Google, а звідти вже привести безпосередньо на ваш сайт.
Коли варто замовляти просування відео на Ютуб і відеохостингах?
- Коли потрібна якісна, масштабна презентація в мережі Інтернет.
- Якщо треба створити певний імідж.
- Вигідно підкреслити репутацію клініки.
- Коли потрібне просування вже готових роликів.
Як виглядає процес просування відео
- Підбір запитів потенційних клієнтів.
Його можна здійснювати так само, як і для контекстної реклами та SEO. З огляду на демографічні та інші дані вашої цільової аудиторії.
- Створення відео, яке буде виглядати “на одному подиху” та міститиме заклик до дії.
Фахівці компанії допоможуть не просто зняти таке відео, а ще й нададуть декілька варіантів сценарію, ще на підготовчій стадії.
- Проектування запитів у заголовку, описі відео та у тегах.
Здесь принципи такі – якісні тексти, які міститимуть ключові слова. Усе це дає можливість більш ефективно просувати ваше відео на youtube та інших відеохостингах.
- Даліше SEO-просування відео полягає в його посіві на майданчиках із ЦА.
Ми обговорюємо з вами, як саме виглядає ваша цільова аудиторія, де найчастіше її можна знайти. І, вже ґрунтуючись на цих даних, підбираємо майданчики для розміщення відеоконтенту.
Який результат від просування відео?
- Охоплення великої аудиторії.
- Увага відвідувачів у будь-який час доби.
- Збільшення потоку потенційних клієнтів, які з великою часткою ймовірності стануть вашими пацієнтами вже в найближчому майбутньому.
- Зростання продажів послуги/товару.
- Зростання впізнаваності, що спричиняє за собою популярність і успіх.
Чому треба звертатися до спеціалістів “Medmarketing”?
- Агенція “MedMarketing” спеціалізується саме на медичній сфері.
- Наші співробітники у своїй роботі роблять акцент саме на тих деталях, які забезпечують залучення клієнтів.
- Професіоналізм у сфері медичного інтернет-маркетингу підтверджує співпраця, що стосується саме просування відео на Ютуб та відеохостингах, більш ніж із 20 компаніями, серед яких:
- КРІОлорика;
- Leomedclinic;
- Дитячий медичний центр “ДИТІНА” та багато інших.