Ребрендинг для клінік – навіщо і кому він потрібен?

Головна > Ребрендинг для клінік – навіщо і кому він потрібен?

na_glavnuyu_1

Для клініки, як і для будь-якого іншого бізнесу, дуже важливо слідкувати за сучасними тенденціями та вносити в роботу певні корективи, спираючись на вподобання сьогоднішньої аудиторії. Оновити клініку і привернути до неї увагу нових клієнтів допоможе правильний ребрендинг. Що це таке, і як його використовувати, ви дізнаєтеся з нашої статті.

Для чого клініці потрібен ребрендинг?

Ребрендинг передбачає не просто зміну емблеми. Це якісні зміни як усередині самої клініки, так і в роботі з пацієнтами. Ребрендинг стане чудовим помічником, якщо ви хочете заявити про нове ставлення до пацієнтів або про перехід на новий ціновий сегмент. Зміна цільової аудиторії також є чудовою підставою для ребрендингу, так само як і мотивація співробітників. Зміни в клініці обов’язково згуртують колектив і дадуть йому надію на світле майбутнє клініки.

Ребрендинг для клінік - навіщо і кому він потрібен?

Не варто забувати і про хвилю популярності, яка чекає на вашу медустанову після ребрендингу. Нова рекламна кампанія, статті на спеціалізованих сайтах і в соціальних мережах забезпечать вам мінімум місяць новинного буму.

Коли варто починати ребрендинг медзакладу?

Однак, перш ніж зважитися на ребрендинг, вам необхідно чесно відповісти на такі запитання:

  • Яку мету ви переслідуєте?

Щоб переконати керівництво та/або інвесторів у необхідності ребрендингу, вам потрібно чітко змалювати мету, якої можна досягти за допомогою таких змін.

  • Чому ребрендинг такий необхідний?

Причиною для змін може бути діяльність конкурентів, зміни у самій клініці або в перевагах пацієнтів. Наприклад, наш клієнт клініка “Амеда” від самого початку спеціалізувалася, в основному, на лікуванні дітей. Через кілька років після початку діяльності, вони почали надавати послуги також дорослому населенню, і гостро назріло питання ребрендингу. Ми провели його не тільки за допомогою зміни дизайну, але також повної зміни структури сайту.

 

Ребрендинг для клінік - навіщо і кому він потрібен? Ребрендинг для клінік - навіщо і кому він потрібен?

  • Яких цілей ви не можете досягти за нинішнього стану клініки?
  • Від яких обмежень допоможе позбутися ребрендинг?

Для цього проаналізуйте стан клініки на сьогоднішній день за наступними пунктами: – Оцініть рівень впізнаваності закладу та лояльність пацієнтів – Визначте, у яких сферах клініка досягла межі своїх можливостей та не може далі розвиватись – Якими є ризики для подальшого розвитку клініки у разі відмови від ребрендингу?
– З’ясуйте, наскільки ваше теперішнє позиціювання відповідає вашим корпоративним цінностям, політиці по відношенню до співробітників і пацієнтів.

  • Що ви хочете поліпшити за допомогою ребрендингу?

Опишіть перспективи, які відкриваються клініці в разі ребрендингу.

  • Які ресурси матеріальні/нематеріальні потрібні для здійснення успішних змін?
  • За які терміни можливо здійснити ребрендинг?

Пам’ятайте, що справді ефективні зміни потребують часу. Будьте готові до того, що ребрендинг може зайняти від 12 до 18 місяців. Приблизно такий час нашому інтернет-марктеїнговому агентству знадобився для ребрендингу сайту доктора Гришина. Оскільки пластичний хірург доктор Гришин розширював мережу своїх контактів, переходячи зі східної України на всю країну – ми переробили повністю структуру і логіку сайту, оновили дизайн. У підсумку, у нас вийшов чудовий продукт, який відразу ж підняв конверсію нашому клієнту.

Ребрендинг для клінік - навіщо і кому він потрібен? Ребрендинг для клінік - навіщо і кому він потрібен?

  • Чи дійсно ви готові до ребрендингу, і що станеться в разі відмови від нього?

Проаналізуйте ризики відмови від змін і проконсультуйтеся зі співробітниками щодо готовності клініки до ребрендингу. Якщо правильно підійти до питання ребрендингу, він може вдихнути нове життя в клініку і привести безліч нових пацієнтів. Однак варто враховувати, що цей процес вимагає ретельного аналізу і підготовки, без яких якісний ребрендинг неможливий.

Поділитися

Оформіть заявку на сайті, ми зв'яжемося з вами найближчим часом і відповімо на всі запитання.