Як надати доступ до груп, сторінок, облікових записів у соціальних мережах?

Головна > Як надати доступ до груп, сторінок, облікових записів у соціальних мережах?

Як надати доступ до груп, сторінок, облікових записів у соціальних мережах?

У лікаря є величезна кількість обов’язків і справ. Часом часу на те, щоб вести ще й пабліки в соціальних мережах – просто немає. З огляду на те, що SMM – це потужний інструмент для підвищення лояльності аудиторії, а також залучення нових пацієнтів – звісно ж, це робити потрібно. Вихід досить простий – потрібно надати доступ до ваших спільнот іншій людині, яка буде це робити постійно та якісно.

Ви вже створили сторінку для своєї клініки, у вас є перші підписники, але от невдача – часу на постійне спілкування з потенційною аудиторією зовсім немає. Вихід є – надайте права на доступ smm-менеджеру, який буде оперативно постити новини, відповідати на коментарі та запитання.

Не варто турбуватися про те, що нова людина дізнається зайву інформацію, або зможе надалі і зовсім видалити сторінку. Ви самостійно виберете: якими правами і повноваженнями буде володіти вам помічник. І він не зможе змінити їх самостійно.

Як надати доступ до сторінки у Facebook?

Для початку вам потрібно перейти на свою сторінку. Потрібний розділ знаходиться в правому верхньому кутку. Натискаємо на кнопку “Налаштування”.

Ви одразу будете перенаправлені в меню, в якому зібрано весь корисний інструментарій Facebook.

Далі натискаємо на кнопку – “Ролі сторінки”. У вас відкриється ціле меню, в якому ви зможете побачити, хто ще має права на внесення коригувань до контенту і налаштувань сторінки, крім вас.

Після натискаємо на кнопку “Призначити нову роль на сторінці”, і ви переміститеся трохи нижче в наступне поле для заповнення.

Тут потрібно ввести ім’я та прізвище користувача, або відправити запрошення за допомогою електронної адреси.

Зазначимо, що коли ви вводитимете ім’я користувача, то насамперед у списку відображатимуться ваші друзі. Тому радимо для початку додати свого помічника до списку друзів, щоб знайти його було швидше і простіше.

Наступний крок – вибір ролі для SMM-менеджера. У списку, що випадає, вам будуть запропоновані такі варіанти:

  • Адміністратор;
  • Редактор;
  • Модератор;
  • Рекламодавець;
  • Аналітик;
  • Представник сторінки у прямому ефірі.

Розгляньмо кожну з них докладніше, щоб зрозуміти, у чому відмінність, та обрати підходящий варіант для вашого бізнесу.

Адміністратор – це ви, творець сторінки.

Ви можете:

  • робити публікації від імені сторінки,
  • відправляти повідомлення,
  • відповідати на коментарі,
  • видаляти коментарі.

Вам також будуть доступні рекламні оголошення, ви бачитимете, хто саме з адміністраторів (якщо їх кілька) опублікував інформацію та коментар.

Ви будете бачити загальну статистику сторінки, відповідати на коментарі в Instagram і видаляти їх, а також редагувати відомості акаунта Instagram. Саме ви призначаєте на ролі інших співробітників.

Редактор – має точно такі ж функції як адміністратор, але не може самостійно призначати ролі в сторінці. Це єдина відмінність між цими варіантами.

Модератор – має обмежені повноваження.

Ця людина зможе:

  • відправляти повідомлення від імені Сторінки,
  • відповідати на коментарі та видаляти їх,
  • створювати рекламу,
  • видіти, хто з адміністраторів створив публікацію або коментар,
  • переглядати статистику та відповідати на коментарі Instagram зі Сторінки.

Рекламодавець – це та людина, яка взаємодіє безпосередньо тільки з рекламними оголошеннями.

Він може:

  • створювати рекламу,
  • переглядати статистику,
  • бачити, хто з адміністраторів створив публікацію або коментар,
  • переглядати загальну статистику Сторінки.

Аналітик – для нього доступна тільки статистика. І він також може бачити, хто створив публікацію або написав коментар.

Представник сторінки в прямому ефірі – може виходити в прямий ефір від імені Сторінки з мобільного пристрою. Не може коментувати від імені Сторінки, створювати рекламу, відкривати Інструменти для публікації та дивитися статистику.

Вибір ролі помічника – тільки за вами. Тут потрібно чітко розуміти, які обов’язки будуть у вашого SMM-менеджера. Якщо він буде повністю вести сторінку, публікувати пости, стежити за коментарями – то краще надати права Адміністратора. Повний доступ до сторінки надасть можливість всебічно стежити за контентом і статистикою сторінки, відповідати на коментарі та повідомлення.

Решта ролей є вузькоспрямованими, і розраховані на помічника з мінімальною залученістю і невеликим списком обов’язків.

Як надати доступ до облікового запису в Instagram?

Тут усе набагато простіше. На сьогоднішній день ця соціальна мережа не надає можливості додаткового вибору ролі на сторінці. Лише бізнес-акаунт із підв’язкою до вашого Facebook-акаунта дасть змогу відповідати на коментарі від імені сторінки та видаляти їх.

Для цього вам потрібно зробити людину Адміністратором, Редактором або Модератором на Facebook. Як це зробити – ми писали вище.

Але перш за все вам потрібно переконатися – чи під’єднаний ваш профіль до бізнес-акаунту. Про це ми розповімо в нашій наступній статті.

А щоб помічник міг робити публікації від імені сторінки, додавати Stories, вам потрібно буде надати йому логін і пароль від акаунта.

Як надати доступ до сторінки Вконтакте?

Тепер давайте розбиратися з наступною соціальною мережею – Вконтакте. Заходимо на сторінку, і в правому верхньому кутку під аватаркою шукаємо кнопку з трикрапкою. Натискаємо на неї – перед вами буде список, що випадає. Обираємо вкладку “Управління спільнотою”.

Далі в меню праворуч вибираємо пункт “Учасники”.

Ви отримаєте весь список учасників групи з ролями, які вони виконують у спільноті. Вам знову потрібно в праве меню, пункт – “Керівники”.

Далі вгорі з’явиться пункт – “Додати керівника”.

Ваш помічник має бути обов’язково учасником вашої спільноти. Тоді ви зможете призначити йому одну з ролей:

Адміністратор, редактор і модератор – такою є ієрархія повноважень учасників спільноти. Для зручності краще обрати роль Адміністратора. Щоб помічник міг повною мірою відповідати за наповнення сторінки. Але якщо хочете ще звузити повноваження – тоді підійде варіант Редактора або Модератора.

Для зручності ви можете вибрати галочку “Відображати в блоці контактів”, і тоді до вашого помічника можуть звертатися з питаннями з приводу діяльності клініки безпосередньо в особисті повідомлення, або за вказаними контактами.

Як надати доступ до групи в Однокласниках?

Схема дій приблизно така сама, як і в попередніх варіантах.

Вам потрібно зайти на свою групу і вибрати пункт “Учасники”. Тут також діє обов’язкова умова, що майбутній керівник повинен на момент додавання в адміністрацію вже перебувати в групі.

Вибираємо потрібну нам людину, наводимо курсор мишки на профіль, і у випадаючому списку вибираємо – “Призначити модератором”.

У Модератора є такі повноваження:

  • Схвалювати/відхиляти заявки на вступ до групи;
  • Редагувати теми та фотоальбоми;
  • Знаносити/відключати передплатників до чорного списку;

Якщо ви хочете віддати помічнику інші повноваження, тоді слід вибрати для нього одну з ролей. Але вся справа в тому, що спочатку ви все одно повинні будете призначити його Модератором. Після цього наведіть курсор мишки на профіль людини, вам буде запропоновано виключити її з модераторів, або вибрати для неї одну з ролей:

Як бачите, є 4 варіанти:

  • Супермодератор – володіє такими самими правами, як і ви.
  • Модератор – може керувати контентом і учасниками групи.
  • Редактор – лише публікує контент і бачить статистику.
  • Аналітик – займається лише статистичними даними.

Якщо ви повністю довіряєте своєму помічникові, то можете передати йому повні права на групу. Зробити це можна, призначивши його Адміністратором. Це наступний крок, після того, як ви обрали для нього один із типів модераторства.

Але врахуйте, що підтвердити передачу прав можна тільки за допомогою СМС, яке прийде вам на телефон. Спочатку ви повинні будете натиснути галочку, “Так я хочу передати права адміністратора групи”.

Після введення коду в спеціальне поле ви станете модератором групи, а ваш помічник повноцінним власником. Його права:

  • Призначати/виключати модератора групи;
  • Змінювати головну фотографію групи (аватарку);
  • Змінювати всі налаштування групи;
  • Видаляти групу;

Сподіваємося, наша інформація була для вас корисною. Слідкуйте за оновленнями в блозі – ми розповідаємо про найбільш ефективні інтернет-маркетингові інструменти для медичного бізнесу. Удачі вам, і високих конверсій!

Поділитися

Оформіть заявку на сайті, ми зв'яжемося з вами найближчим часом і відповімо на всі запитання.