Інтерв’ю зі Стасьом Володимиром Григоровичем – керівником центру «КриоЛОРика»

Головна > Інтерв’ю зі Стасьом Володимиром Григоровичем — керівником центру «КриоЛОРика»

4_0

Інтерв’ю зі Стась Володимиром Григоровичем – керівником центру “КріоЛОРіка”. Чи стане посилення конкуренції серед приватних медичних установ запорукою поліпшення якості обслуговування пацієнтів або всього лише призведе до фактичного збільшення вартості лікування?

Чи стане конкуренція, що посилюється, серед приватних медичних установ запорукою поліпшення якості обслуговування пацієнтів або всього лише призведе до фактичного збільшення вартості лікування?

Ринок приватної медицини зростає щороку, як і витрати пацієнтів на лікування. Поки що йде конкуренція на рівні сервісу ще не така гостра, як могла б бути. Поки що ринок медичних послуг тільки насичується і конкуренція тільки в майбутньому.

Чи будуть приватні клініки конкурувати з державними лікарнями й надалі?

Конкуренція збережеться. Думаю, що через деякий час може бути така ситуація, коли населенню того чи іншого району зможе запропонувати свої послуги приватна клініка, замість або паралельно з державною. Тобто приватна медицина вийде на ринок державних послуг.

Якими інструментами користуватиметеся ви, щоб витримати конкуренцію і досягти успіху у своєму сегменті?

Кожна клініка зацікавлена у збільшенні кількості послуг, які надають своєму пацієнтові. Тобто як і зараз, основним каналом залучення пацієнтів буде інтернет і сайт клініки, сарафанне радіо. Уже потім, наше завдання не тільки вилікувати пацієнта, але й допомогти йому уникнути повтору захворювань, вилікувати супутні захворювання. У нашому випадку, це кріооздоровлення, кріокометологія, які органічно доповнюють наші основні послуги і збільшують дохід з одного клієнта.

На яких майданчиках вестиметься боротьба за клієнта/пацієнта?

Насамперед, у сфері спілкування з пацієнтом, встановлення хорошого особистого контакту між хворим і лікарем. Звичайно ж, підкріплені високим професіоналізмом лікаря.

Чи буде “освоєний” інтернет для цих цілей тими, хто ним досі не користувався?

Уже зараз, медустанови, які не представлені в Інтернет, на цьому етапі програють своїм конкурентам.

Наскільки конкурентним є середовище у вашому сегменті?

Поки що конкуренція більша з традиційними методами лікування, ніж з іншими установами, що займаються кріолікуванням лор-захворювань.

Яка частина ваших клієнтів приходить з Інтернету?

На даному етапі, не менше половини.

У людей у нашій країні досі є якась недовіра до Інтернету як до каналу звернення до клініки? Чи вона вже починає стиратися?

Дедалі більша кількість людей звертаються по допомогу до Інтернету в пошуку лікаря, часто так чинять і приїжджі з інших міст. Хоча, все-таки першочерговим джерелом, мабуть, залишаються рекомендації близьких і авторитетних людей.

Чи можна сказати, що маркетинг, а саме інтернет-маркетинг увірвався у сферу медицини, став її частиною? Якщо так, то як ви прогнозуєте розвиток медицини, яким буде її майбутнє?

Так, можна так і сказати. Але скоріше не увірвався, а став необхідним мінімумом для роботи клінік на ринку.

Чи можна сказати, що використання Інтернету та специфічних web-інструментів стане невід’ємною частиною сучасної медицини в нашій країні?

Упевнений, що так і буде. Усі великі гравці інтернет-ринку планую, або вже розробляють різні медичні інтернет-сервіси.

Поділитися

Оформіть заявку на сайті, ми зв'яжемося з вами найближчим часом і відповімо на всі запитання.