«МедМаркетинг» розробив сайт для Київської обласної клінічної лікарні

Головна > «МедМаркетинг» розробив сайт для Київської обласної клінічної лікарні

4_0

Росування клініки за допомогою нового дизайну вже існуючого сайту. Збільшується потік відвідувачів сайту та потенційних клієнтів медзакладу.

Київська обласна клінічна лікарня (КОКЛ) є комунальним підприємством, яке має широку інфраструктуру. На сьогоднішній день в дану організацію входить більше двох десятків відділень найрізноманітніших напрямків.

Зрозуміло, що обласна лікарня дуже масштабна, і сайт потрібно було зробити таким, щоб користувач не “загубився” у величезному масиві інформації. Завдяки тому, що наші працівники мають безпосередньо практичний досвід у медицині, компанія “МедМаркетинг” розробила дуже чітку структуру.

На сайті будь-який відвідувач може з легкістю знайти загальні відомості про КОКЛ, усі відділення, співробітників та багато іншого. Саме це завдання перед нами ставив цей замовник. Річ у тім, що в обласної клініки вже був сайт, але він абсолютно був неефективним. Наші інтернет-маркетологи провели ретельний аудит вже наявного сайту Київської обласної клінічної лікарні.

Після цього, ґрунтуючись на наших даних, а також побажаннях самого клієнта, ми підготували модульну сітку для нового сайту. Завдяки більш чіткій структурі, нам вдалося створити зручну навігацію. Саме це дало можливість зробити доступ до всієї інформації більш простим і зрозумілим.

Важливим фактором також є сучасний дизайн нового сайту. Фахівці компанії “МедМаркетинг” провели масштабну фотосесію лікарів лікарні, а також багатьох палат і найбільш потрібного обладнання. Сьогодні на сайті будь-яка людина може дізнатися все про обласну клініку, персонал, умови перебування та наявне обладнання.

Результат: новий сайт сподобався користувачам. Їх стало набагато більше. Імідж лікарні, загалом, різко змінився на краще.

Поділитися

Оформіть заявку на сайті, ми зв'яжемося з вами найближчим часом і відповімо на всі запитання.