Пошукова оптимізація медичного веб сайту

Головна > Пошукова оптимізація медичного веб сайту

Пошукова оптимізація медичного веб сайту

SEO або пошукова оптимізація

SEO розшифровується як пошукова оптимізація та відноситься до мистецтва та науки оптимізації веб-сайту або цільової сторінки для підвищення їх видимості в пошукових системах, таких як Google, Bing або Yahoo.

Мета SEO полягає в тому, щоб залучити більше органічного (неоплачуваного) трафіку до вашого веб-сайту (або цільової сторінки), покращуючи якість і релевантність вашого вмісту таким чином, щоб це було вигідно для вашої цільової аудиторії та легко сприймалося пошуковими системами.

а додаток до покращення вмісту веб-сайту, SEO досягається оптимізацією кількох елементів на сторінці та поза нею, таких як теги заголовків, мета-описи, теги зображень, URL-адреси, високоякісні зворотні посилання та соціальне залучення.

 

Сучасна органічна пошукова оптимізація медичних сайтів або зміна правил і алгоритмів

Проблема в тому, що алгоритми Google постійно змінюються. Вони вжили заходів, щоб перешкодити чорним методам SEO та покарати веб-сайти охорони здоров’я, які намагаються їх використовувати.

Якщо до вас коли-небудь звертався «професіонал з органічного маркетингу» з оптимізації пошукових систем із обіцянками «швидких результатів», які звучать занадто добре, щоб бути правдою, можливо, вони занадто гарні, щоб бути правдою.

Найкраще оптимізацію пошукових систем у сфері охорони здоров’я – це довгострокова стратегія, що включає три основні методики оптимізації пошукових систем.

Методи пошукової оптимізації

На сайті або на сторінці технічної охорони здоров’я SEO стосується коду, зображень і слів, які складають ваш веб-сайт. Це включає в себе тип вмісту, який ви маєте на веб-сайті служби охорони здоров’я, швидкість його завантаження (наприклад, швидкість завантаження сторінки) і швидкість реагування на мобільні пристрої. Є різноманітні медичні послуги SEO, які впливають на ефективність вашого сайту.

Архітектура сайту

Ключ до отримання вищого органічного рейтингу сторінки для більшої кількості ваших бажаних ключових слів і фраз полягає в правильному внутрішньому посиланні та гарній архітектурі сайту з використанням так званого «силосування».

Siloing — це техніка SEO, за якої ви групуєте, ізолюєте та пов’язуєте вміст щодо певної теми. Це створює розділи (наприклад, розділи) пов’язаного вмісту, який допомагає користувачам і пошуковим системам чітко та чітко керувати вашим веб-сайтом.

Siloing також допомагає пошуковим системам сканувати, індексувати та краще ранжувати ваш веб-сайт.

Дослідження ключових слів

Ринок охорони здоров’я є висококонкурентним. Розуміння того, які слова та фрази шукає ваша цільова аудиторія (а також їхній пошуковий намір) є важливим першим кроком до отримання високого органічного рейтингу сторінки для вашого веб-сайту.

Коли ви дізнаєтесь, які слова та фрази зазвичай використовує ваша аудиторія, ви зможете створити ефективну стратегію контент-маркетингу та створювати контент на основі своїх висновків.

Створення контенту на основі ключових слів

Коли справа доходить до SEO, контент залишається головним. Тепер, коли ви дослідили релевантні ключові слова та фрази, яким подобається ваша цільова аудиторія, ви можете створити стратегію виділеного вмісту на основі цих даних. Це допомагає користувачам і пошуковим системам краще зрозуміти ваш вміст, його структуру та де його знайти.

Пошукова оптимізація медичного веб сайту

Оптимізуйте теги заголовків

Це елементи HTML (кодування) у внутрішній частині вашого сайту, які визначають заголовки ваших веб-сторінок. Це відображається на SERP (сторінках результатів пошукової системи) як заголовок, який можна натиснути для певного результату пошуку.

Заголовки сторінок мають точно описувати вашу сторінку та містити відповідні ключові слова та фрази, щоб допомогти Google зрозуміти ваш вміст і оцінити вашу сторінку.

Оптимізуйте теги опису

Мета-описи відображаються під тегами заголовків у результатах пошуку та підсумовують вміст веб-сторінки. Ці теги опису є важливою частиною головоломки SEO, оскільки пошукові системи використовують їх, щоб визначити, чи вміст відповідає темі та відповідає намірам пошуку користувача.

Ось кілька ключових факторів, про які слід пам’ятати під час написання метаописів:

  • Опишіть сторінку, використовуючи основні та другорядні ключові слова чи фрази.
  • Розмістіть основне ключове слово якомога ближче до початку речення.
  • Тримайте всі мета-описи між 155-160 символами (включаючи пробіли).
  • Додайте заклик до дії (CTA), наприклад «Дізнайтеся більше» або «Заплануйте зустріч».

Оптимізуйте метатеги ключових слів

Подібно до тегів заголовка та метаопису, теги ключових слів знаходяться у вихідному HTML-коді веб-сторінки та не видимі відвідувачам в Інтернеті, але видимі для пошукових систем. Ваші ключові слова визначають, за чим ви хочете, щоб вас знайшли в результатах пошуку.

Мета-ключові слова надають пошуковим системам додаткову інформацію про вміст вашого сайту, дозволяючи їм показувати веб-сайт у відповідних результатах пошуку.

Швидкість сайту

Швидкість сайту, яка також називається швидкістю сторінки, вимірює швидкість завантаження веб-сторінок, що допомагає Google визначити, де ваша сторінка відображатиметься в результатах пошуку.

Рекомендована Google швидкість завантаження сторінки становить менше двох секунд , і вони винагороджують сайти, які завантажуються швидше, ніж ті, що завантажуються повільніше.

Пошукова оптимізація медичного веб сайту

Мобільна чуйність

SEO-вміст вашого медичного веб-сайту має відображатися надзвичайно зручним для мобільних пристроїв. Оскільки все більше клієнтів переходять на мобільні пристрої та шукають лікарні та практики «поруч зі мною», це є важливою частиною вашої стратегії SEO.

Адаптивний мобільний дизайн адаптується до різних розмірів екрана.

Оптимізуйте текстові посилання прив’язки

Прив’язний текст – це текст, який можна натиснути в гіперпосиланні у вашому вмісті. Він має бути контекстним і бути частиною основного тексту (наприклад, на ньому не повинно бути написів «натисніть тут» або «дізнайтеся більше»). Натомість це має дати користувачеві уявлення про те, чого очікувати, якщо він вирішить натиснути.

Найкращі практики SEO вказують на те, що ваш прив’язний текст має відповідати сторінці, на яку ви посилаєтеся, і містити ключове слово або фразу.

Ось два типи посилань:

Вихідні посилання

Текст із гіперпосиланням на веб-сторінці, який посилається на зовнішній сайт, називається вихідним посиланням.

Ось кілька вказівок, яких слід дотримуватися:

  • Посилання на джерело вашого твердження, статистику чи факт
  • Посилання лише на надійні веб-сайти
  • Уникайте посилань на сайти конкурентів

Внутрішні посилання

Текст із гіперпосиланням на веб-сторінці, який посилається на внутрішню сторінку, називається внутрішнім посиланням. Якщо використовувати стратегічно, внутрішні посилання покращують навігацію веб-сайтом, підвищують авторитет сторінки та допомагають пошуковим системам знаходити корисний вміст і розуміти структуру вашого веб-сайту.

Внутрішня стратегія посилань також підтримує вашу стратегію ключових слів SEO, оскільки вони допомагають пошуковим системам легко визначати ключові слова, теми та пов’язаний вміст, які є основним фокусом вашого веб-сайту.

Старі теги

Теги Alt – це атрибути HTML, які містяться у вихідному коді вашого сайту та застосовуються до тегів зображень. Вони описують зображення словами, забезпечуючи текстову альтернативу, яку пошукові системи можуть використовувати для його правильного індексування.

Відсутність тегів alt може негативно вплинути на рейтинг вашої пошукової системи.

Теги H1 і H2

H1 і H2 – це атрибути HTML, які містяться у вихідному коді вашого сайту. Ці теги заголовків допомагають алгоритмам пошукових систем краще зрозуміти структуру вашої веб-сторінки.

Але це також заголовки для ваших читачів. Подібно до заголовка статті та підзаголовків у публікації, теги заголовків розбивають блоки вмісту, створюючи текст, який можна сканувати, що дозволяє читачам швидко знаходити інформацію, яка їм найбільше потрібна.

Ось кілька найкращих практик:

  • Завжди включайте тег H1; це заголовок вашої сторінки
  • Використовуйте лише один тег H1 на веб-сторінку, щоб створити правильну ієрархію вмісту
  • Завжди включайте основне ключове слово в H1
  • Переконайтеся, що ваш H1 містить не більше 70 символів (включаючи пробіли)
  • Використовуйте H2 на кожній сторінці та спробуйте включити ключове слово
  • Використовуйте H3 і H4, якщо ваш текст довгий і вам потрібні додаткові блоки вмісту
  • Підтримуйте узгоджену взаємодію з користувачем (наприклад, якщо ви виберете регістр заголовків для H1 та H2, переконайтеся, що він узгоджується на всьому сайті)
  • Переконайтеся, що всі заголовки відповідають меті пошуку та залучають читача

Жирний, курсив на сторінці

Роботи Google люблять напівжирний і курсив, оскільки він підкреслює найважливіший і відповідний текст.

Подібним чином жирний шрифт і курсив допомагають покращити читабельність веб-сторінки, полегшуючи читачам сканування та розуміння основного повідомлення сторінки.

Однак використання надто жирного або курсивного шрифту на веб-сторінці може негативно вплинути на взаємодію з користувачем і пошукову оптимізацію кількома способами, зокрема

  • Погана читабельність
  • Погана доступність для користувачів із вадами зору або когнітивними вадами
  • Зменшення акценту на релевантному вмісті

Надмірне використання жирного шрифту та курсиву також може призвести до того, що ваш веб-сайт буде покараний або заборонений пошуковими системами, оскільки здається, що ви використовуєте набір ключових слів (тактика SEO для маніпулювання результатами пошуку).

Нижній колонтитул

Те, як ви оптимізуєте меню нижнього колонтитула свого веб-сайту, визначає релевантність вашого сайту в результатах пошуку.

Наприклад, стратегічно розміщені внутрішні посилання покращать вашу взаємодію з користувачем і підтримають вашу стратегію внутрішніх посилань, тоді як зовнішні посилання можуть зашкодити вашому SEO.

Карти сайту XML

XML розшифровується як розширювана мова розмітки та схожий за контекстом на HTML.

XML-карта сайту – це файл, який містить перелік основних сторінок веб-сайту та є запрошенням для пошукових систем сканувати URL-адреси. Карти сайту XML настійно рекомендуються для великих сайтів із часто змінюваними URL-адресами.

На додаток до XML-карти сайту у вихідному коді вашого сайту, видима карта сайту, яку бачать ваші відвідувачі, є життєво важливою для ефективної практики SEO.

Пошукова оптимізація медичного веб сайту

Зміна вмісту

Google має суворіші правила для галузі охорони здоров’я. Ваш медичний і медичний вміст слід регулярно перевіряти та оновлювати для відображення найновішої інформації.

Оновлення застарілого вмісту гарантує, що ваш веб-сайт буде точним, актуальним і актуальним. Це також допомагає підвищити ефективність ваших зусиль у галузі оптимізації охорони здоров’я, збільшити трафік пошукової системи, збільшити кількість відвідувань сайту та покращити конверсію.

Методи пошукової оптимізації охорони здоров’я за межами сайту

Веб-сайти, на які є посилання на інші відповідні веб-сайти, пов’язані з охороною здоров’я, розглядаються як «важливіші» для Google, ніж сайти без жодного з цих зворотних посилань.

Підприємства, які займаються охороною здоров’я, хочуть, щоб зворотні посилання були дуже релевантними, оскільки вони надають вашим веб-сторінкам авторитет і довіру під час високого рейтингу в SERP.

Прагніть до зворотних посилань, які вказують на ваш веб-сайт із таких джерел «поза сайтом»:

Прес-релізи

Прес-релізи — це чудовий спосіб поінформувати журналістів і головні медичні видання про важливі події у вашій організації (наприклад, отримання нагороди або запуск нового продукту чи послуги).

Вони також є потужним інструментом створення посилань і допомагають нарощувати реферальний трафік. як? Коли веб-сайт онлайнових новин ділиться вашим оригінальним прес-релізом, створюється нове зворотне посилання на пошукову оптимізацію для вашого веб-сайту, що ще більше розширює ваш охоплення та авторитет.

Довідники охорони здоров’я

Місцеві довідники допомагають наявним і новим пацієнтам знайти ваш медичний бізнес. Вони також відіграють важливу роль у SEO для медичних компаній. Фактори ранжирування включають, де та як часто компанії та практики вказуються в довідниках, а також точну та узгоджену інформацію в цих довідниках (наприклад, місцезнаходження, години роботи та пропоновані послуги тощо) — докладніше про довідники нижче.

Блоги та статті

Вміст блогу та онлайн-статті підтримують пошукову оптимізацію для лікарень і організацій охорони здоров’я, оскільки вони допомагають позиціонувати ваш веб-сайт як релевантну відповідь на запитання ваших клієнтів.

Соціальні медіа охорони здоров’я

Існують дебати щодо того, наскільки соціальні медіа впливають на пошукову оптимізацію лікарень. Більшість експертів з оптимізації пошукових систем у сфері охорони здоров’я погоджуються, що більша кількість лайків і підписок на сторінках у соціальних мережах, особливо у Facebook, підвищує релевантність вашого сайту та його можливість з’явитися на першій сторінці Google.

Управління вашою репутацією

Середній споживач читає сім відгуків, перш ніж вирішити довіритися компанії. Намагайтеся відповідати на негативні та позитивні відгуки , але уникайте порушень вимог HIPAA. Ваші відповіді ніколи не повинні розкривати особу пацієнта.

Локальна пошукова оптимізація для позасайтових методів охорони здоров’я

Локальний пошуковий пошук оптимізує ваш сайт для отримання трафіку від пошуку на основі місцезнаходження. Концепція Google Local Pack , яку ще називають карусель.

Це групування подібних компаній відображається у верхній частині сторінки під час пошуку Google. Наприклад, якщо відвідувач сайту введе пошуковий запит «Жіноче здоров’я в Києв», йому буде показано групу підприємств, які відповідають цьому опису в межах нанесеної на карту території.

Поділитися

Оформіть заявку на сайті, ми зв'яжемося з вами найближчим часом і відповімо на всі запитання.