Динамічний та статичний коллтрекінг – у чому відмінність?

Головна > Динамічний та статичний коллтрекінг – у чому відмінність?

call_tracking_01

Call tracking являє собою метод обліку офлайн конверсій, який застосовують в інтернет-маркетингу. З його допомогою можна перевірити ефективність того чи іншого рекламного каналу, і таким чином, ефективно реалізувати в медичному бізнесі модель Pay Per Call, що означає – “реклама з оплатою за дзвінок”.

Основні завдання колтрекінгу

Давайте розберемося, які ж основні завдання виконує call-tracking:

  • Можливість обчислити ROI;
  • Оцінка витрат по залученню клієнтів за різними каналами зв’язку;
  • Вимірювання ефективності рекламних каналів;
  • Відстеження роботи колл-центру;
  • Можливість оптимізації маркетингового бюджету;

Яку інформацію можна дізнатися під час використання call-tracking? .

Унікальність даного методу аналітики полягає, перш за все, в широкому спектрі відповідей на важливі питання:

  • Запис розмови;
  • Скільки тривала бесіда;
  • Хто саме дзвонив;
  • З якого телефону телефону дзвонили;
  • На який номер надійшов дзвінок;
  • Який результат – прийнято чи пропущено дзвінок;
  • Канал реклами, на який зателефонували;
  • Загальна кількість дзвінків;
  • Кількість унікальних і повторних дзвінків і багато чого іншого.

Динамічний і статичний коллтрекінг - у чому відмінність?

Статичний Call Tracking

Або відстеження за джерелом, тобто до кожного каналу переходу користувачів прикріплюється певний номер. Такий вид колтрекінгу дає можливість побачити, звідки саме прийшов дзвінок. А також відстежити, з якого виду реклами до вас прийшов потенційний пацієнт:

  • Інтернет-реклама;
  • Онлайн-сервіси відгуків/оголошень;
  • Соціальні мережі;
  • Яндекс.Карти та Гугл.Карти;
  • Повідвісна реклама (щити, банери тощо);
  • Яндекс.Карти і Гугл.Карти;
  • Повідвісна реклама (щити, банери тощо);
  • Привілля.);
  • Реклама на ТБ, радіо, в друкованих ЗМІ;
  • Рекламні буклети;
  • Реклама на заходах (виставки, семінари, конференції, тощо);

Динамічний та статичний коллтрекінг - у чому відмінність?

Динамічний Call Tracking

Або відстеження за сесією. У цьому випадку номер телефону закріплюється за сесією певного користувача. Цей вид коллтрекінгу дає можливість більш глибоко проаналізувати поведінку кожного потенційного пацієнта вашої клініки, і зрозуміти, що саме призвело до конверсії:

  • джерело переходу;
  • можливі ключові фрази;
  • який за рахунком це був візит;
  • які саме сторінки сайту були переглянуті;
  • як багато часу пройшло між дзвінками;
  • які канали повертали користувача на сайт після перших відвідин;
  • які ще послуги або методики дивилася людина між дзвінками.

Еволюція коллтрекінг системи

За останні кілька років Call-Tracking досить сильно еволюціонував, і на сьогоднішній момент являє собою потужну повноцінну систему аналітики. З огляду на те, як швидко розвивається мобільний трафік (на нього припадає близько 30%), дуже важливо, що колтрекінг працює і на мобільних пристроях.

Досить часто застосовуються обидва види call tracking, гармонійно доповнюючи один одного та надаючи можливість провести глибший і якісніший аналіз поведінки ваших потенційних або наявних пацієнтів. І, крім того, можна проводити найсміливіші експерименти з видами та каналами реклами, обираючи найефективніші.

Висновок: якщо ви хочете проаналізувати дзвінки з онлайн-кампанії (наприклад, контекстна реклама), краще використовувати динамічний колтрекінг. Якщо ж ви хочете дізнатися, яка віддача від різних рекламних каналів, тут підійде статичний call tracking. Але для комплексного підходу – краще використовувати обидва види цього потужного інструменту аналітики.

Поділитися

Оформіть заявку на сайті, ми зв'яжемося з вами найближчим часом і відповімо на всі запитання.