Динамічний та статичний коллтрекінг – у чому відмінність?
Головна >
У чому відмінність динамічного коллтрекінгу та статичного? І як усе це застосувати в медицині – читайте в матеріалі.
Call tracking являє собою метод обліку офлайн конверсій, який застосовують в інтернет-маркетингу. З його допомогою можна перевірити ефективність того чи іншого рекламного каналу, і таким чином, ефективно реалізувати в медичному бізнесі модель Pay Per Call, що означає – “реклама з оплатою за дзвінок”.
Основні завдання колтрекінгу
Давайте розберемося, які ж основні завдання виконує call-tracking:
- Можливість обчислити ROI;
- Оцінка витрат по залученню клієнтів за різними каналами зв’язку;
- Вимірювання ефективності рекламних каналів;
- Відстеження роботи колл-центру;
- Можливість оптимізації маркетингового бюджету;
Яку інформацію можна дізнатися під час використання call-tracking? .
Унікальність даного методу аналітики полягає, перш за все, в широкому спектрі відповідей на важливі питання:
- Запис розмови;
- Скільки тривала бесіда;
- Хто саме дзвонив;
- З якого телефону телефону дзвонили;
- На який номер надійшов дзвінок;
- Який результат – прийнято чи пропущено дзвінок;
- Канал реклами, на який зателефонували;
- Загальна кількість дзвінків;
- Кількість унікальних і повторних дзвінків і багато чого іншого.
Статичний Call Tracking
Або відстеження за джерелом, тобто до кожного каналу переходу користувачів прикріплюється певний номер. Такий вид колтрекінгу дає можливість побачити, звідки саме прийшов дзвінок. А також відстежити, з якого виду реклами до вас прийшов потенційний пацієнт:
- Інтернет-реклама;
- Онлайн-сервіси відгуків/оголошень;
- Соціальні мережі;
- Яндекс.Карти та Гугл.Карти;
- Повідвісна реклама (щити, банери тощо);
- Яндекс.Карти і Гугл.Карти;
- Повідвісна реклама (щити, банери тощо);
- Привілля.);
- Реклама на ТБ, радіо, в друкованих ЗМІ;
- Рекламні буклети;
- Реклама на заходах (виставки, семінари, конференції, тощо);
Динамічний Call Tracking
Або відстеження за сесією. У цьому випадку номер телефону закріплюється за сесією певного користувача. Цей вид коллтрекінгу дає можливість більш глибоко проаналізувати поведінку кожного потенційного пацієнта вашої клініки, і зрозуміти, що саме призвело до конверсії:
- джерело переходу;
- можливі ключові фрази;
- який за рахунком це був візит;
- які саме сторінки сайту були переглянуті;
- як багато часу пройшло між дзвінками;
- які канали повертали користувача на сайт після перших відвідин;
- які ще послуги або методики дивилася людина між дзвінками.
Еволюція коллтрекінг системи
За останні кілька років Call-Tracking досить сильно еволюціонував, і на сьогоднішній момент являє собою потужну повноцінну систему аналітики. З огляду на те, як швидко розвивається мобільний трафік (на нього припадає близько 30%), дуже важливо, що колтрекінг працює і на мобільних пристроях.
Досить часто застосовуються обидва види call tracking, гармонійно доповнюючи один одного та надаючи можливість провести глибший і якісніший аналіз поведінки ваших потенційних або наявних пацієнтів. І, крім того, можна проводити найсміливіші експерименти з видами та каналами реклами, обираючи найефективніші.
Висновок: якщо ви хочете проаналізувати дзвінки з онлайн-кампанії (наприклад, контекстна реклама), краще використовувати динамічний колтрекінг. Якщо ж ви хочете дізнатися, яка віддача від різних рекламних каналів, тут підійде статичний call tracking. Але для комплексного підходу – краще використовувати обидва види цього потужного інструменту аналітики.
Поділитися
Запитати у фахівця