Оцінка seo просування. Чек-лист для медустанов

Головна > Оцінка seo просування. Чек-лист для медустанов


Теги:

Оцінка seo просування. Чек-лист для медустанов

Якщо сайт створюється для продажів, то обов’язково необхідно враховувати, як працює SEO-просування, і які результати воно приносить. Ясна річ, що якщо все нормально, то у сайту постійно зростає трафік, а також продажі. Для того щоб відстежувати ці моменти, необхідно брати до уваги такі критерії, про які піде мова нижче.

Для медичного сайту СЕО-просування також має важливе значення. Саме тому для власників бізнесів, або ж маркетингового відділу, який опікується вашим сайтом, будуть цікаві такі критерії – оцінки ефективності цього методу.

Зростання трафіку, а відповідно продажів

Якщо під час моніторингу виявляється, що пошуковий трафік поступово зростає, отже, все добре і SEO-просування працює нормально. Але разом із цим слід пам’ятати про те, що разом із трафіком, необхідно, щоб і динаміка продажів теж була позитивною. Якщо ні, тоді час із цим щось робити. Для того щоб оцінити ці моменти, є корисний сервіс Similarweb.com, який відстежує такі показники вашого сайту і, припустимо, конкурента. Він покаже, над чим слід працювати. Важливо! Добре, коли відсоток вашого пошукового трафіку вищий, ніж у інших. До речі, на цьому ресурсі є безкоштовна демо-версія.

Оцінка seo-просування. Чек-лист для медустанов

Визначення ефективності посилальної маси

Для цього використовуйте ahrefs.com/site-explorer, який показує, як зростає кількість посилань на ваш сайт, та інтернет-ресурси медустанов, які конкурують. Для того, щоб розібратися, пам’ятайте, що під час аналізу плавний графік – це норма, без різких провалів або ж раптових сплесків. Також є безкоштовна демо-версія до 2 тижнів.

Оцінка seo-просування. Чек-лист для медустанов

Зверніть більше уваги на такі параметри як URL Rating Distribution – показника нижче 9% не повинно бути, “CTLDs Distribution” – дані за регіонами. Левова частка посилань має йти з тієї країни, де зареєстрований ваш сайт, а також “Anchors Cloud” – краще, коли мінімум 15% є брендовими. Наприклад, пластична хірургія – 4%, пластика обличчя – 3%, ринопластика – 2%, хірургія обличчя – 2% тощо.

Крім цього, важливим показником маси всіх посилань є динаміка зі знаком плюс.

Постійний моніторинг внутрішніх показників

Тут до уваги беруться такі показники Google Analytics, де спостерігається коефіцієнт усього трафіку.

Оцінка seo-просування. Чек-лист для медустанов

Крім цього, важливий і Google webmaster tools. Ці параметри дуже тісно пов’язані.

Аналізуючи внутрішні показники, слід пам’ятати про те, що важливо:

  • Порівнювати кілька періодів різних пошукових запитів, їхню динаміку.
  • Виберете пункт “Історія запитів” і подивіться, які з них найбільш популярні. Наприклад, хорошими вважаються такі показники за місяць як “медичне обладнання” – 1820 показів, “купити медичне обладнання” – 970, “пристосування для реабілітації” – 763.
  • Крім усього іншого, звертайте увагу, на які сторінки переходять користувачі після пошукового запиту. Не забувайте порівнювати періоди.
  • Виконуйте сканування. У цьому випадку не повинно бути помилок. Звісно, це в ідеалі, добре, якщо їх просто зовсім небагато.
  • Особливу увагу слід звернути на помилку 500. Вона вимагає вже втручання програміста або ж системного адміністратора.
  • Прогляньте пункт “структуровані дані”. Тут уже тільки ваш SEO-фахівець мав узгодити, чи буде семантична розмітка, чи ні.

Оцінка seo-просування. Чек-лист для медустанов

Сайт має працювати без збоїв

Постійно здійснювати перевірку працездатності сайту можемо такими утилітами як screamingfrog.co.uk/seo-spider/ (є безкоштовна версія) або ж netpeak.ua. Вишукуйте різні дублі за url. Слідкуйте, щоб їх не було просто тому, що пошукові сторінки не знають, яка сторінка правильна, а яка ні. У підсумку – трафік знижується, і зовсім немає продажів.

"Оцінка

Зростання позицій

Якщо вони зростають, то все добре, якщо ні або ж статичні – потрібні доопрацювання. Власне, зростання трафіку – це і є основний показник ефективності для будь-якого сайту.

Поділитися

Оформіть заявку на сайті, ми зв'яжемося з вами найближчим часом і відповімо на всі запитання.