Заработок в инстаграм: 4 способа заработка в instagram
Головна >
- Чому Інстаграм – це прибутковий майданчик?
- Скільки заробляють в Інстаграм на підписниках?
- Скільки потрібно підписників щоб заробляти гроші в instagram?
- З чого почати заробіток в Інстаграм?
- ТОП-4 способи заробітку в Інстаграмі
- Реклама
- Продаж товарів в instagram
- Заробіток в instagram на просуванні послуг
- Заробіток в Інстаграм на просуванні акаунтів
- Як в Інстаграмі заробляти більше, ніж на офіційній роботі?
- Висновки
Інстаграм – це одна з найпопулярніших соціальних мереж, що зібрала мільйони передплатників по всьому світу. Тому не дивно, що instagram став хорошим майданчиком для заробітку. Особливо це стало актуальним із початком пандемії, коли багато власників бізнесу офлайн змушені були перейти в інтернет. Однак тут можна заробити не лише на продажах. Розповімо, які способи заробітку в Інстаграм існують.
Чому Інстаграм – це прибутковий майданчик?
Причиною того, що тут можна непогано заробити, є популярність соціальної мережі. Щодня її відвідують мільйони людей, тому ймовірність того, що пропозицію помітять і скористаються нею, досить висока. Але сума заробітку безпосередньо залежатиме від пропозиції.
До найбільш прибуткових напрямків належать:
- Монетизація свого акаунта. Це може бути продаж реклами, товарів, експертні думки, формування особистого бренду та інше.
- Допомога іншим акаунтам у соціальній мережі. Сюди належить ведення чужих акаунтів за певну плату, створення для них контенту, оформлення, модерування тощо.
- Надання послуг. Це може бути як продаж акаунтів, так і їхній аудит або створення дизайну.
- Заробіток на коментарях, лайках, підписках та інше за допомогою спеціальних сервісів.
На сьогоднішній день інстаграм зміг зібрати вже понад 1 млрд. підписників. До їхніх основних інтересів можна віднести:
- 40-45% цікавляться модою, музикою, кіно, подорожами або кулінарією;
- 30-35% підписані на спортивні пабліки, акаунти, які стосуються нових технологій, здорового харчування та косметології;
- 28% людей цікавлять новини.
За статистикою даною соціальною мережею користуються переважно молоді люди (не старші 35 років) з найрізноманітнішими інтересами. Тому тут вийде знайти свою платоспроможну аудиторію практично кожному.
Скільки заробляють в Інстаграм на підписниках?
У будь-якій соціальній мережі успіх залежить від кількості активних підписників і того, скільки лайків, репостів і коментарів буде у власника сторінки. На цьому також може будуватися заробіток в Інстаграм. Наприклад, деякі бренди пропонують протестувати, прорекламувати або залишити відгук про їхній продукт. Інші можуть запропонувати подарунки або знижки для підписників за виконання певних умов (репост, запрошення друга тощо).
Суми заробітку в instagram безпосередньо залежать від кількості підписників на сторінці. У блогера-початківця це може бути 500 рублів за пост або репост, великі можуть претендувати на суму десятки тисяч доларів за розміщення всього 1 публікації. Точна сума також залежить від тематики акаунта і популярності його власника.
За статистикою, instagram заробіток може досягати таких показників:
- при 50-80 тисячах передплатників дохід може скласти $200 за розміщення всього 1 поста;
- при 250-500 тисячах підписників ця сума може досягати $600 за аналогічний пост.
Скільки потрібно підписників щоб заробляти гроші в instagram?
Щоб почати заробляти гроші в instagram, потрібно не так вже й багато підписників, як може здатися на перший погляд. Але варто розуміти: якщо їх небагато, блогер може розраховувати на мінімальні виплати. Тому кожен повинен прагнути до залучення більшої аудиторії.
Залежно від тематики акаунта рекламодавці можуть запропонувати пост за гроші навіть за наявності 1 тисячі підписників. Але це стосується скоріше специфічних тематичних блогів, приміром, із розведення певного виду петуній або бджільництва.
Розраховувати на пристойний заробіток можна після того, як на акаунт підпишеться 10 тисяч осіб або більше. Але й тут є умова – підписники мають бути активними. Тобто, регулярно переглядати пости, які виходять, коментувати їх, робити репости і ставити лайки. Щоб перевірити це, існують спеціальні інструменти. Тому іноді блогер, у якого 30 тисяч підписників, але практично всі вони активні, може заробити більше за того, у кого 300 тисяч підписників, але при цьому аудиторія “нежива”.
Це пов’язано з тим, що брендам потрібна широка аудиторія. Це допоможе їм стати більш впізнаваними і, відповідно, підвищити продажі. Саме тому бренди вважають за краще обирати акаунти, в яких не менше 10 тисяч “живих” і активних підписників.
З чого почати заробіток в Інстаграм?
Отже, зі сказаного стає зрозуміло: для заробітку в Інстаграм необхідно, щоб на блогера було підписано щонайменше 10 тисяч користувачів. До основних способів залучення людей, належать:
- Особисті контакти. Це не означає, що блогеру доведеться сидіти і обдзвонювати своїх друзів, з проханням підписатися на його акаунт. Соціальна мережа вже все продумала за них, запропонувавши запросити друзів з інших соціальних мереж (Фейсбук, ВК та інших).
- Використання хештегів. Саме завдяки їм користувачі мають можливість знаходити в інтернеті інформацію, яка їх цікавить. З їхньою допомогою можна отримати свою цільову аудиторію, яку зацікавить тематика і пости в акаунті. До одного посту можна додати до 30 хештегів. При цьому фахівці радять використовувати оригінальні мітки, щоб не загубитися в морі інших.
- Використання геолокації. Особливо важливо для тих, хто веде блог про подорожі.
- Коментування інших блогерів. Якщо коментар буде корисним і цікавим, інші користувачі зможуть перейти на ваш блог. І якщо він їм сподобається, вони неодмінно підпишуться.
- Розсилки. Цей спосіб підійде для тих, у кого вже є база клієнтів. З ними можна просто поділитися посиланням на свій профіль у соціальній мережі. Але щоб зацікавити людину, крім посилання, в листі має бути якась цікава інформація або бонус.
- Сарафанне радіо. Воно працює скрізь, зокрема й під час пошуку підписників в Інстаграмі. Попросіть друзів рекомендувати ваш акаунт. Також можна звернутися з таким проханням до інших блогерів, які займаються суміжною тематикою. Наприклад, магазин іграшок може порекомендувати людину, яка займається організацією дитячих свят.
- Виступ на заходах. Це важлива складова розвитку будь-якого бренду. Добре, якщо вийде стати спікером на такому заході. Але навіть якщо виступити не вдається, не варто відмовлятися від запрошення відвідати вечірку, присвячену діяльності, яка може перегукуватися з вашою.
- Платна реклама. Instagram для заробітку пропонує вбудований функціонал. Використовуючи таргетовану рекламу, вдасться швидко набрати потрібну кількість передплатників, оскільки система сама знає, де краще розмістити ваше оголошення або рекламу про вас. Також можна замовити рекламу у просунутих блогерів з великим числом підписників.
- Використання спеціальних інструментів для просування.
- Створення вибухового контенту. У вашого акаунта повинна бути своя фішка, яка буде кидатися в очі і запам’ятовуватися широкій аудиторії. Це може бути презент, цікава тема або щось інше.
- Красиві фото. Головною складовою успішного блогу є якісний візуальний контент. Фото мають бути яскравими, чіткими, незвичайними.
- Використання сторіс. На практиці можна побачити, що акаунти, які щодня публікують сторіс, швидше набирають підписників. Сторіс – це те, що підписник бачить першим при відкритті сторінки.
- Прямі ефіри. Багатьом користувачам подобається пряме спілкування. А разом з ним
- Взаємодія з підписниками. Потрібно не тільки чекати, поки хтось лайкне або прокоментує вашу публікацію, а й робити те ж саме в блогах своїх підписників.
- Відповіді на коментарі. Ніколи не залишайте записи інших людей без відповіді. Таким чином збільшуватиметься ранжування поста, підвищуватиметься залученість підписників.
- Використання стікерів і опитувань. Ці інструменти допоможуть підвищити залученість аудиторії.
- Заклики до дії. Не варто ставитися до цього, як до випрошування лайків або репостів.
ТОП-4 способи заробітку в Інстаграмі
Існує величезна кількість способів заробітку в Інстаграм. Але можна виділити 4 основних, якими користуються найчастіше.
Реклама
Кожен бренд витрачає на своє просування величезні суми. То чому б цим не скористатися. Однак, зробити це зможе тільки блогер з розкрученим акаунтом, великим числом активних підписників. Почати заробляти на рекламі можуть ті, хто вже зібрав у себе 10 тисяч підписників і більше. Це може бути як розміщення інформації про якусь компанію на своєму акаунті, так і складання оглядів про їхню продукцію. Блогеру це дасть змогу не тільки заробити, а й отримати у своє користування нову річ, косметику чи гаджет.
Як правило, компанії, які потребують реклами своєї продукції, самостійно шукають блогерів і пропонують розмістити інформацію в акаунті за відповідну плату. Вартість розміщення реклами може стартувати від $10 за пост. Верхньої планки немає. Однак, скупитися і зловживати своєю популярністю, занадто часто рекламуючи один і той самий продукт або розхвалюючи товар із сумнівною якістю, не варто. Адже рекламу бачитимуть живі люди, які можуть запідозрити вас у нещирості, після чого може послідувати відписка або ігнорування нових постів. А значить і ефективність реклами впаде.
Блогери, які не хочуть сидіти і просто чекати пропозицій від рекламодавців, можуть скористатися послугами спеціальних бірж. Цей варіант підійде навіть для тих, у кого лише 1000 підписників. Таким чином можна заробити близько $200 на місяць.
Переваги заробітку на рекламі в instagram:
- Необмежена стеля прибутку. Вона залежить від розкрученості вашого блогу і якості інформації, якою він наповнюється.
- При рекламі конкретного товару блогер може залишити його собі.
- За наявності великої кількості передплатників власник акаунта може отримати швидкий дохід, просто розмістивши на своїй сторінці рекламу.
- Можливість отримання пасивного доходу.
До недоліків цього способу відносять таке:
- Необхідність залучення великої кількості підписників, генерування якісного контенту у великій кількості.
- Щоб зібрати велику аудиторію, може знадобитися багато часу.
- Якщо блогер припуститься помилки, він ризикує, що від нього почнуть відписуватися фоловери.
- Рекламуючи сумнівні товари, можна накликати на себе гнів підписників і навіть засобів масової інформації.
Продаж товарів в instagram
До появи соціальних мереж, щоб продавати товари онлайн, необхідно було створити інтернет-магазин. А це вимагає часу і додаткових капіталовкладень. Сьогодні продажі перемістилися в соціальні мережі. Також їх можна використовувати паралельно з розвитком власного інтернет-магазину. Завдяки особливому механізму публікації товару та його опису продавець може швидко реагувати на запитання та коментарі потенційних покупців.
Клієнт зі свого боку отримує можливість оперативно відстежувати новинки бренду, просто підписавшись на його сторінку. Для залучення нових підписників радять періодично проводити різні розіграші.
Розмір заробітку в Instagram на продажах залежить від встановленої націнки і вартості товару. Розвивати свій акаунт краще спільно з інтернет-магазином. Це пов’язано з тим, що в Інстаграмі неможливо підв’язати платіжну систему для проведення оплати за товар.
До переваг такого варіанту відносять:
- Дохід безпосередньо залежить від вас. Це пов’язано з тим, що ви самостійно встановлюєте націнку на товар.
- Можливість максимально швидко перевірити, наскільки пропонований товар потрібен користувачеві.
- Відсутність необхідності витрачати час і гроші на створення інтернет-магазину.
З недоліків варто відзначити:
- Необхідність закупівлі партії товару. Також може знадобитися додаткова оплата рекламної компанії для його продажу.
- Потрібно продумати, як організувати доставку товару до покупця, регулярно спілкуватися зі своїми потенційними клієнтами, готувати опис продукції, робити якісні фото. Якщо навички для реалізації всіх цих завдань відсутні, доведеться наймати співробітників.
Заробіток в instagram на просуванні послуг
Instagram заробіток може ґрунтуватися на продажу своїх або чужих послуг. Обираючи цей спосіб, необхідно розуміти, що зробити це дещо складніше, ніж продавати товар. Тут тільки яскравих і якісних фотографій недостатньо. Буде потрібне створення зображень із нанесеними зверху цитатами та цікавими думками. Для опису своєї послуги використовують коментарі.
Також в Інстаграм передбачена можливість додавати відео, в яких легше донести до потенційного клієнта інформацію про свої послуги. Також вийде розповісти й іншу корисну інформацію, показати, як відбувається робочий процес, надати консультацію, формуючи свій бенд.
Для кого корисний такий вид заробітку:
- Бізнес-тренери, педагоги, репетитори, психологи тощо. Сюди можна віднести всі спеціальності, які працюють офлайн, але також можуть здійснювати свою діяльність і в інтернеті.
- Фрілансери. Це копірайтери, програмісти, маркетологи, дизайнери. Соціальна мережа може стати ідеальним майданчиком для розміщення портфоліо, презентації послуг і пошуку клієнтів.
- Усім, хто зайнятий у сфері послуг. Це розважальні центри, салони краси, фітнес-центри, освітні проєкти тощо.
Що потрібно для заробітку в Інстаграм на просуванні своїх послуг:
- Створити і наповнити свій акаунт корисною інформацією.
- Для кожної послуги підготувати оригінальне фото з описом.
- Регулярно писати якісні, корисні та цікаві тексти, які зможуть зацікавити підписників і спонукати їх скористатися послугою.
Переваги такого способу заробітку:
- Вартість послуг може бути будь-якою. Вона залежить від вашої кваліфікації.
- Не потрібні додаткові капіталовкладення.
До недоліків належать такі характеристики:
- Необхідно вміти якісно подати себе широкій аудиторії.
- Потрібно витратити досить багато часу для залучення підписників.
- Висока конкуренція.
Однак для заробітку в Інстаграм можна просувати і чужі послуги. Для цього необхідно знайти в соціальній мережі партнерські мережі, де продавець певного товару чи послуги платитиме вам відсоток за кожну здійснену через вас угоду. Для цього розміщується партнерське посилання, клікнувши на яке потенційний клієнт потрапляє до каталогу, де може вибрати цікаву для нього річ, товар або послугу. У такому разі блогер отримує свій відсоток від угоди.
Щоб використовувати такий інструмент, доведеться завести відразу кілька акаунтів, на кожен з яких додати посилання. Потім потрібно зайнятися залученням аудиторії. Скільки можна заробити таким чином? У середньому з однієї проданої одиниці блогер отримує близько $6-8. Для окремих товарів ця сума може доходити до $1000.
До переваг такого Instagram заробітку відносять:
- Відсутність капіталовкладень. Не потрібно закуповувати партію товару.
- Блогеру не потрібні спеціальні навички. Досить просто бути товариським і вміти подавати інформацію, викликати інтерес у аудиторії.
- Можливість без ризику своїми грошима отримати істотний дохід. Однак цього можна досягти тільки за умови серйозного підходу до роботи.
- Можливість у перспективі отримати пасивний дохід. Цього можна домогтися, якщо на акаунт буде підписано багато користувачів, а у самого блогера складеться репутація людини, яка завжди пропонує якісний товар і гідні послуги.
Але є в такому способі і свої і мінуси:
- Те, що ви погодитеся рекламувати, може виявитися неякісним. Це неминуче спричинить невдоволення підписників і втрату репутації.
- Необхідність витратити багато часу на створення і розкрутку акаунтів.
Заробіток в Інстаграм на просуванні акаунтів
Тим, хто вже навчився просувати власний блог в інтернеті, може підійти заробіток в Інстаграм на просуванні чужих акаунтів. За це можна отримати $100-500 з одного акаунта. Досить обслуговувати 3-4 акаунти, і можна гарантовано отримувати істотний дохід, навіть не виходячи з дому.
Така робота досить відповідальна, особливо, якщо вашими клієнтами стали серйозні підприємці або відомі бренди. Адже неякісно виконавши поставлені завдання, можна не тільки позбутися заробітку, а й отримати негативний відгук.
Також будуть потрібні додаткові знання. Наприклад, уміння працювати з графічними редакторами, писати тексти, що чіпляють, спілкуватися з рекламодавцями або адміністраторами інших акаунтів.
Спеціаліст з просування акаунтів в Інстаграм повинен виконувати такі завдання:
- Оформлення акаунта. Сюди входить складання опису, постів, підготовка візуалу.
- Створення контент-плану, якого надалі важливо дотримуватися. Усі пости мають виходити в чітко визначений час, з використанням відповідних хештегів.
- Розкрутка акаунта. Сюди входить залучення передплатників, зокрема завдяки рекламі, маслайкінгу або масфоловінгу.
- Організація рекламних кампаній. Проведення акцій, розіграшів, налаштування таргетованої реклами тощо.
- Взаємодія з власниками інших акаунтів для спільного взаємного просування.
Перелік і обсяг завдань може варіювати залежно від типу сторінки та вимог конкретного замовника. При цьому з підвищенням завантаженості, а також зі збільшенням досвіду, можна розраховувати на більш високу оплату послуг. Професіонали у веденні акаунтів можуть брати з одного клієнта по $500 на місяць.
До переваг такого Instagram заробітку відносять:
- Можливість отримувати пристойний дохід.
- Можливість спілкуватися з успішними підприємцями, вчитися і переймати їхній досвід у питаннях ведення бізнесу.
- Можливість рости і розвиватися в різних сферах.
Але є тут і недоліки, які також потрібно враховувати:
- Необхідність мати певні знання, хоча б на початковому рівні. Відповідно будуть потрібні вкладення в навчання.
- Необхідність чітко дотримуватися встановленого графіка, що багато хто порівнює з роботою в офісі.
- Щоб знайти таку роботу, потрібна наявність портфоліо, прикладу акаунта, над просуванням якого ви працювали. Це дасть змогу вигідно продати свої послуги.
- Деякі компанії вимагають присутності працівника в офісі постійно або періодично.
Як в Інстаграмі заробляти більше, ніж на офіційній роботі?
Усі з перерахованих вище варіантів можуть принести дохід, що перевищує середню заробітну плату. Одні з цих способів заробітку в Інстаграмі підійдуть для новачків, інші потребують спеціальних знань і вмінь. Щоб отримувати хороший дохід в Instagram, слід спочатку визначитися з методом, який ви хочете використовувати для заробітку. А далі скласти стратегію дій і працювати за нею, а також паралельно багато чому вчитися.
Високий заробіток в Instagram реальний, однак для його отримання дійсно необхідно працювати.
Висновки
Instagram – це одна з найпопулярніших соціальних мереж, що робить її чудовим майданчиком для заробітку. Існує велика кількість способів отримувати тут дохід. Вивчіть їх, щоб підібрати той, який підходить вам найбільше, і приступайте до реалізації.
Поділитися
Запитати у фахівця