«Медмаркетинг» розробив сайт для лікаря-офтальмолога «ДокторОК»
Головна >
Як залучити клієнта знає компанія “Медмаркетинг”, яка займається розробкою і просуванням сайтів у мережі Інтернет у сфері медичних послуг.
“МедМаркетинг” розробив сайт для лікаря-офтальмолога “ДокторОК”
До нас звернувся лікар-офтальмолог, з проханням створити сайт, основним завданням якого є залучення клієнтів, а також збільшення звернень до цього фахівця. Для виконання цього проєкту було задіяно чимало фахівців з різних галузей: програмісти, дизайнери, копірайтери, тестувальники, SEO фахівці та багато інших.
Компанія “МедМаркетинг” робить акцент не просто на створенні хорошого якісного сайту. Адже тільки цього недостатньо, щоб приватний кабінет лікаря був успішним. Глибоко аналізуючи загальну ситуацію в цьому сегменті ринку, наші фахівці, у яких є практичний досвід роботи в медицині, надають замовнику цілу кампанію з просування бренду.
Перш за все, наші інтернет-маркетологи провели аудит сайту, щоб поліпшити його юзабіліті. Завдяки тому, що в нас за спиною чимало вже реалізованих проєктів у медичній сфері, ми наповнили сайт таким контентом, що дійсно цікавий клієнтам – як теперішнім, так і потенційним. Саме за рахунок цього, загальний час перебування кожного відвідувача збільшився. Своєю чергою, це принесло наступний результат – кількість продажів послуг підвищилася на 67%.
Крім створення та оптимізації сайту, “ДокторОК” також замовив SEO просування, а після і контекстну рекламу. Річ у тім, що завдяки моніторингу, проведеному нашими фахівцями, ми з’ясували, що саме цей комплекс послуг допоможе не тільки збільшити продажі, а й також сформувати позитивний імідж цього лікаря і бренду загалом. Результат: понад 80% клієнтів цей лікар-офтальмолог отримує, завдяки сайту, а також іншим послугам і сервісам, які реалізовані командою “МедМаркетингу”.
Поділитися
Запитати у фахівця