Інтерв’ю з Оксентюк Тетяною – керівником клініки «Доктор Ок»

Головна > Інтерв’ю з Оксентюк Тетяною – керівником клініки «Доктор Ок»

1_0

Одна з найбільш делікатних сторін прийдешньої реформи в медицині – економічна. Медзакладам доведеться існувати на свої кошти, а це виведе їх на новий конкурентний рівень. Чи стане це запорукою поліпшення якості обслуговування пацієнтів або всього лише призведе до фактичного збільшення вартості лікування?

Важко сказати. Найімовірніше, якість усе-таки покращиться, адже, якщо пацієнт платить, – він обиратиме, де йому краще й ефективніше нададуть допомогу. Але, враховуючи специфіку обслуговування в поліклініках, це прийде не відразу.

Чи будуть приватні клініки, кабінети конкурувати з державними лікарнями та в кого буде перевага в цій боротьбі?

Конкурувати, звичайно, будуть. Але поки складно передбачити, у кого буде повна перевага. Поліклініка може виграти місцем розташування, також є категорія людей, яка звикла туди ходити.

Що стосується приватних клінік, то в них уже є хороша матеріальна і технічна база і, крім того, кваліфікований персонал. Адже приватні клініки мають можливість обирати лише найкращих спеціалістів, а до поліклінік часто направляють молодих спеціалістів, у яких ще недостатньо досвіду.

Висока конкуренція позначиться і на приватних кабінетах, клініках тощо. Якими інструментами користуватиметеся ви, щоб витримати конкуренцію і досягти успіху у своєму сегменті?

Насамперед, це продаж послуги, що підкріплюється гарним ставленням і якістю наданої допомоги.

На яких майданчиках буде вестися боротьба за клієнта/пацієнта?

Найближчим часом, мені здається, кардинальних змін не відбудеться. Медицина досі повною мірою не використовує і вже наявні ресурси. Одна з проблем – відсутність належної кількості кадрів і фінансової підтримки.

Чи буде “освоєний” інтернет для цих цілей тими, хто ним досі не користувався?

Так, тому що Інтернет – один з основних інструментів пошуку. Тому ті медустанови, які, так чи інакше, не будуть представлені в Інтернет, будуть уже на цьому етапі програвати своїм конкурентам.

Відомо, що “ДокторОк” уже представлений у мережі Інтернет. Це означає, що ви вже залучені в цю конкурентну гру?

Можна сказати й так.

Ваша спеціалізація – офтальмологія. Наскільки конкурентним є середовище в цьому сегменті?

Більш ніж конкурентним. Але більшою мірою це стосується комп’ютерної діагностики та оперативного лікування (оскільки ми не робимо операцій). Але в нас також є своя група клієнтів.

Крім того, в офтальмології (лікуванні захворювань) ми використовуємо гомеопатію, зараз рідко хто з офтальмологів на цьому спеціалізується. В основному це стандартні методи лікування. У зв’язку з цим у нас є відсоток пацієнтів, яким раніше ніде не змогли допомогти.

Яка частина ваших клієнтів приходить з Інтернету?

На даному етапі, це менше половини. Але, так чи інакше, практично всі наші клієнти, перш ніж прийти до нас, переглядають наш сайт.

Які основні бар’єри знаходяться на шляху просування клініки в мережі Інтернет?

Думаю, що неправильна стратегія просування, відсутність належного бюджету. Також, можливо, конкуренція в плані цінової політики. Хоча і це не є великою проблемою, тому що в кожної клініки є свої переваги. Головне – їх правильно продемонструвати.

У людей у нашій країні досі є якась недовіра до Інтернету як до каналу звернення до клініки? Чи вона вже починає стиратися?

Думаю, це певний стереотип. Зараз велика кількість людей звертаються по допомогу до Інтернету в пошуку лікаря та інших послуг, особливо часто так роблять приїжджі з інших міст. Хоча, все-таки першочерговим джерелом, мабуть, залишаються рекомендації близьких і авторитетних людей.

Чи можна сказати, що маркетинг, а саме інтернет-маркетинг увірвався у сферу медицини, став її частиною? Якщо так, то як ви прогнозуєте розвиток медицини, яким буде її майбутнє?

Так, можна так і сказати. Складно прогнозувати, адже я не фахівець у сфері маркетингу, але, гадаю, що далі концентрація інтернет-маркетингу в медицині лише збільшуватиметься.

Чи можна сказати, що використання Інтернету та специфічних web-інструментів стане невід’ємною частиною сучасної медицини в нашій країні?

Так, як і в інших сферах.

Поділитися

Оформіть заявку на сайті, ми зв'яжемося з вами найближчим часом і відповімо на всі запитання.