Реклама на youtube — додатковий канал для вашої клініки.

Головна > Реклама на youtube — додатковий канал для вашої клініки.

23

Усі переваги розміщення реклами в інтернеті на обличчя – доступність, широка географія охоплення, мультиекранність. Це основні плюси, але і їх цілком достатньо, щоб освоїти новий канал комунікації з потенційними пацієнтами. Тільки подумайте: відеохостинг Youtube доступний у 70 країнах світу і перекладений більш ніж 60 мовами. У вашому розпорядженні буде мільярд користувачів. Тому не можна упускати таку “золоту жилу”!

Якщо Ви все ще не вірите в перспективність реклами на youtube, додамо трохи статистики. За даними TNS Web Index & TV Index, популярний відеохостинг посів 7 місце за щомісячним охопленням користувачів. І дістався до третьої позиції в категорії щоденне охоплення.

Багатомільярдна аудиторія youtube приваблива для рекламодавців ще й тим, що являє собою зібрання чоловіків і жінок найрізноманітнішого віку, сфери діяльності та статків.

Тому використовувати рекламні можливості youtube треба на повну потужність. І зараз ми розберемося, як краще це зробити, і які пропозиції існують.

1. Медійні оголошення

Реклама на youtube - додатковий канал просування для вашої клініки

Віконце оголошення з’являється зверху праворуч, трохи вище списку рекомендованих роликів. Такий варіант чудово поєднувати з повнометражним роликом, який транслюється перед відео. Також оголошення можуть вміщати в себе цілий рекламний блок із посиланням на youtube-канал Вашої клініки.

2. Оверлеї

Невеликий банер, що розміщується в нижній частині ролика. Користувачі бачать його безпосередньо під час перегляду відео. Але можуть легко заховати за допомогою хрестика в кутку. У більшості своє займають 20% екрана. Є прозорий варіант банера:

Реклама на youtube - додатковий канал просування для вашої клініки

І повнокольоровий приклад реклами клініки:

Реклама на youtube - додатковий канал просування для вашої клініки

3. Повнометражний ролик

Ще один тип реклами – це повноцінний ролик. Він може програватися: як і на початку ролика, так і віднедавна прямо посеред вашого перегляду. Такий тип ролика можна пропустити тільки через 5-секундний перегляд.

Реклама на youtube - додатковий канал просування для вашої клініки

Існують і ролики, які передбачають повноцінний перегляд рекламного відео, без можливості пропуску.

При розміщенні повноцінних рекламних роликів, ви зможете самостійно додавати місце, де хочете, щоб ваше відео програвалося – на початку, середині або наприкінці. Але така функція доступна тільки з роликами, таймінг яких перевищує 10 хвилин.

Існує також спеціальна функція, яка знаходить логічні паузи у відео, і пропонує вам розмістити свій ролик безпосередньо в них.

4. Товарні оголошення

Спеціальні рекламні підказки, які показують контент схожого напряму. Спочатку може демонструватися в текстовому форматі, далі пропонуючи невелике прев’ю схожого відео.

Реклама на youtube - додатковий канал просування для вашої клініки

5. Реклама вашого каналу.

Якщо у вашої клініки є свій youtube канал, ви можете радити користувачам підписатися на нього, або ж пропонувати перейти на офіційний сайт, щоб придбати ту чи іншу продукцію.

Щоб збільшити ефективність вашої реклами, ви можете самостійно налаштувати таргетинг, який враховуватиме необхідні характеристики, як-от:

  • інтереси аудиторії;
  • місце проживання потенційних глядачів;
  • ключові слова пошуку;
  • схожі канали youtube.

І наостанок, ми зібрали для вас поради, які допоможуть вам правильно підібрати рекламу для трансляції на youtube:

  • Ролик має бути коротким – від 30 сек до 60 сек.
  • Привертати увагу з перших секунд, змушувати переглянути його до кінця, не натиснувши кнопку “Пропустити”.
  • Повністю відповідати політиці вашого бренду та сприяти загальній впізнаваності.
  • Містити конкретний та лаконічний заклик до дії.

Поділитися

Оформіть заявку на сайті, ми зв'яжемося з вами найближчим часом і відповімо на всі запитання.