Прості рекомендації, які допоможуть просунути ваш медичний продукт

Головна > Прості рекомендації, які допоможуть просунути ваш медичний продукт

med_product

Удосконалюйте свій продукт

Цей процес має бути постійним, тому що зона комфорту клієнта постійно змінюється і ваше завдання потрапляти в цю зону. Цінність вашого медичного продукту має постійно зростати, він має покращуватися. Відповідно збільшуватиметься і ціна.

Дуже важливо, щоб ваш продукт був унікальним і корисним. Але треба прагнути до того, щоб домагатися унікальності не на шкоду корисності.

Простые рекомендации, которые помогут продвинуть ваш медицинский продукт

Використовуйте концепцію людиноцентризму, а не продуктоцентризму

Основна проблема медичного бізнесу в тому, що він продукт орієнтований.

У медицині ухвалювати рішення має лікар, бо він знає, що потрібно пацієнту і що підійде найкраще. Так, пацієнт має брати участь в обговоренні, але в медичній сфері лікар є експертом, і він має робити остаточний вибір.

Створіть багато вдалих способів купити вашу послугу

Для клієнта купівля – це біль. Якщо ви зробите цей процес легшим і зручнішим, то обов’язково виграєте.

Дайте клієнту додаткові гарантії, це також додасть ваги вашому продукту.

Бережіть час і гроші пацієнта

Якщо він бачитиме, що ви не марнуєте його гроші і намагаєтеся економити його час, якщо ви підказуватимете йому, які послуги, наприклад, йому не потрібні, де можна заощадити, то він більше довірятиме вам.

Демонструйте високу організованість діяльності. Коли людина приходить до вас у клініку і бачить, як у вас усе продумано і налагоджено, клініка чітко і правильно працює, вона починає вам більше довіряти.

Робіть більше, ніж від вас очікують

Якщо ви перевершуватимете очікування клієнтів, вони вами захоплюватимуться і ділитимуться своїми емоціями з іншими, говоритимуть про вас позитивні речі. Таким чином працює вірусний маркетинг. Якщо ваш маркетинг не призводить до того, що про вас говорять, це поганий маркетинг.

Ви можете створити додаткові цінності. Додатковою цінністю може бути якийсь подарунок або, наприклад, продовження сеансу масажу на 10 хвилин. Давайте клієнту щоразу інші додаткові цінності.

Забезпечте пацієнтові комфорт

Думайте про те, як створити максимально комфортні умови для клієнтів. Наприклад, поставте в кабінеті лікаря на місці, призначеному для клієнта, зручне крісло замість звичайного стільця. Якщо йому буде комфортно у вас, він швидше за все прийде до вас ще.

Робіть кращим світ, у якому живе ваш пацієнт

Зробіть щось таке, щоб клієнту стало легше жити. Наприклад, зробіть зручну парковку біля клініки, або прикрасьте територію навколо клініки: посадіть красиві дерева, поставте лавочки. Коли люди бачитимуть, що ви робите добрі справи, що ви робите світ навколо кращим, тоді вони краще до вас ставитимуться і більше довірятимуть.

Простые рекомендации, которые помогут продвинуть ваш медицинский продукт

Тестуйте продукт перед запуском у продаж

Існує кілька методик тестування:

  • Журналістські методики. Це опитувальні методики, які для медичного спрямування не працюють.
  • Антропологічна методика. Коли ви спостерігаєте за клієнтом і його типовою поведінкою.
  • Експертна методика. У цьому випадку необхідно запитати думку експерта, а найкращий експерт – це клієнт.
  • Експериментальна методика, коли ми створюємо експеримент.
  • Передпродаж. У цьому випадку ми створюємо певну ситуацію. Наприклад, ми запускаємо через місяць клініку, і пропонуємо заздалегідь придбати продукт зі знижкою в кілька разів. Якщо у вас немає жодної покупки, незважаючи на акційну ціну, значить, на даному етапі ваш продукт не готовий до продажу і треба працювати над ним далі.
  • Детективна методика. Збір інформації, чуток та їх аналіз.

Найлегші методики найменш інформативні. Так, якщо ви користуватиметеся журналістською методикою, то інформативність буде низька, якщо – передпродажем, то достовірність буде набагато вищою. Але в будь-якому разі тестування не гарантує успіх. Можна провести передпродаж, побачити інтерес споживача, а потім вийти на ринок і отримати картину, далеку від передбачуваної. Тому тестування має бути не одиничним. При цьому тестувати потрібно значущі речі, ті, в які ви вкладаєте гроші, і ті, в яких сумніваєтеся.

Використовуйте інтернет

Задіюйте інтернет-ресурси, щоб розповідати про компанію і про свій продукт. Сайт, соцмережі, блог, додатки для смартфонів – усе це допоможе вам у просуванні вашого медичного продукту.

Використовуйте відеомаркетинг. Дуже добре, якщо у вас є можливість постійно записувати відео. Робіть короткі цікаві ролики про свою компанію, про продукти, які пропонуєте, випускайте промо відео. Записуйте відеовідгуки зірок та експертів про ваші послуги чи продукти, показуйте відеовідгуки пацієнтів.

Стаття написана на основі матеріалів, наданих Віктором Трушем, автором безлічі книг, статей, тренінгів, присвячених питанням успішного становлення медичного бізнесу.

Поділитися

Оформіть заявку на сайті, ми зв'яжемося з вами найближчим часом і відповімо на всі запитання.