Просування в google maps: покрокове керівництво для бізнесу
Головна >
- Що потрібно знати про рейтинг у Google Maps?
- Як додати компанію в Google Картах?
- Як працює рейтинг Google Maps?
- Взаємодія Google Maps із сервісом Google My Business
- Чи потрібно мати акаунт у Google My Business, щоб зареєструватися в Google Maps?
- Як створити та підтвердити акаунт організації в Google Мій бізнес?
- Чи обов’язково потрібен сайт для організації?
- Можливості використання Google Мій бізнес
- Як оптимізувати оголошення в GMB для Google Maps?
- Як відстежувати рейтинг?
Сьогодні під час пошуку потрібного магазину, кафе, СТО або будь-якого іншого місця багато хто використовує Google Maps. Це картографічний сервіс, куди намагається потрапити будь-який власник бізнесу. Особливо корисним він буде для маленьких фірм, які зможуть підняти свій рейтинг і завоювати нових клієнтів завдяки позитивним відгукам тих, хто вже скористався їхніми послугами. Тому для початку необхідно зрозуміти, як потрапити до каталогу, і як правильно використовувати всі можливості Гугл Карт?
Що потрібно знати про рейтинг у Google Maps?
Інформація з Google Maps використовується людьми для того, щоб знайти потрібне їм місце. Наприклад, під час пошуку ресторану вони просто забивають свій запит у системі й отримують дані про три заклади, які розташовані безпосередньо поруч із ними. Тому знаходження в ТОП-3 Google Maps організацій гарантує постійно зростаючий потік клієнтів, збільшення кількості телефонних дзвінків, продажів або інших варіантів конверсії.
Щоб опинитися на перших позиціях Гугл-рейтингу, важливими є такі чинники:
- Видимість і достовірність зазначеної інформації. На видимість інформації можуть вплинути згадки про конкретний бізнес у соціальних мережах, на сайтах, кількість цитувань або згадок про компанію.
- Позитивні відгуки. Під час ранжування компаній Google Maps враховує кількість і характер відгуків. Чим більше позитивних згадок, тим вище місце організації в рейтингу. Крім того, хороші відгуки зможуть простимулювати людей звернутися саме до вас, збільшуючи коефіцієнт конверсії.
Як додати компанію в Google Картах?
Перше, що повинні зробити компанії, які бажають опинитися в списку – додати організацію в Google Maps. Її назву вводять у рядок пошуку, після чого відкривається сторінка, на якій необхідно вказати місце розташування компанії, її категорію, час роботи та іншу важливу інформацію. Після натискання на кнопку “Відправити” всі дані потраплять на розгляд у Google Maps. Після того, як дані будуть перевірені та схвалені, на електронну пошту надійде повідомлення.
Як працює рейтинг Google Maps?
Існує три головні чинники ранжування в Google Maps:
- Відповідність. Гуглу важливо, щоб інформація, зазначена про ваш бізнес, максимально відповідала запиту користувача.
- Популярність. Не менш важливо, наскільки зазначений бізнес відомий людям і затребуваний серед користувачів.
- Відстань. Важлива близькість розташування до потенційного клієнта, який залишає запит.
Взаємодія Google Maps із сервісом Google My Business
Google My Business є дієвим інструментом, що дає змогу просувати компанію онлайн шляхом заведення тут картки зі своїми даними. З його допомогою потенційний клієнт здатен надавати інформацію про вашу компанію потенційним клієнтам. Уся інформація, розміщена в сервісі, взаємодіє з навігатором Google Maps.
Реєстрація в цьому сервісі може дати такі переваги:
- Додаткова кількість переходів на сайт.
- Додаткове число контактів зі своєю цільовою аудиторією. Особливо корисним це буде для тих, хто розвиває свій бізнес виключно офлайн. Розмістивши інформацію про компанію в каталозі, можна не докладаючи додаткових зусиль отримати клієнтів саме з Інтернету.
- Підвищення довіри з боку потенційних клієнтів. Ті, хто вже знайомий з компанією, можуть залишати на сервісі свої відгуки. Що більше буде позитивних відгуків, то вищі шанси, що на вас звернуть увагу ті, хто переглядатиме інформацію картки.
- Допомога в локальному просуванні.
- Підвищення впізнаваності бренду. Якщо логотип компанії завжди на виду, це розширює ймовірність того, що клієнт, який щось шукає на картах, перейде саме до вас.
Чи потрібно мати акаунт у Google My Business, щоб зареєструватися в Google Maps?
Щоб потрапити в Google Maps, необхідно заповнити форму Google My Business, вказавши повну інформацію про свій бізнес. Саме за вказаними даними, а конкретно за інформацією про діяльність та місцерозташування, люди знаходитимуть організацію.
Як створити та підтвердити акаунт організації в Google Мій бізнес?
Створити акаунт компанії в Google Maps можна таким чином:
- Створити електронну пошту Gmail.
- Написати назву своєї компанії.
- Вказати дані про місце розташування організації, включно з поштовим індексом і точними координатами.
- Відзначити місце розміщення свого офісу.
- Зазначити сферу діяльності компанії. Тут можна вказувати до 9 категорій.
- У вікні, що відкрилося, вказати телефон, на який зможуть телефонувати клієнти.
- Після цього інформація відправляється на затвердження. Зазвичай на перевірку йде до 14-27 днів. Підсумки надсилаються на електронну пошту.
- Також додатково рекомендується підв’язати до Google Maps свої акаунти в соціальних мережах.
Чи обов’язково потрібен сайт для організації?
Окремий сайт організації не потрібен. Всю інформацію, яка може зацікавити потенційного клієнта, можна залишити в анкеті. Тому просування організації через Google Maps буде корисним тим, хто не має своїх ресурсів в інтернеті.
Можливості використання Google Мій бізнес
Користувач Google Мій бізнес має можливість додавати:
- короткий опис про свій бізнес;
- адресу та телефон;
- фото- та відеоматеріали, логотип компанії;
- перелік послуг, що надаються;
- список товарів і послуг, які можуть зацікавити потенційного клієнта;
- новини, інформацію про акції, що проводяться.
Крім того, користувач отримує можливість:
- створити власний сайт, завдяки застосуванню вбудованого в систему редактора;
- рекламувати свій бізнес;
- переглядати пов’язану з Youtube інформацію;
- відстежувати статистику і бачити запити потенційних клієнтів;
- вибирати територію охоплення;
- складати оголошення
- ділитися інформацією зі своїми клієнтами;
- додавати віртуальний тур;
- використовувати сервіс відеоконференцій;
- використовувати хештеги;
- створювати унікальні відео;
- інтегрувати свої заходи з календарем Гугл;
- працювати з великою кількістю клієнтів.
Як оптимізувати оголошення в GMB для Google Maps?
Насамперед необхідно перевірити всю інформацію, яка розміщена в сервісі. Це важливо, тому що будь-яка помилка може призвести до зниження рейтингу і неможливості клієнта зв’язатися з вами.
Також важливо постійно оновлювати й актуалізувати внесені дані, ділитися своїми новинками, додавати тематичні фото та відео. У разі зміни адреси, телефону або інших контактів важливо їх актуалізувати.
Коли вся інформація вказана, варто перевірити, наскільки привабливою є пропозиція для потенційних клієнтів. Можливо, варто розробити новий логотип, встановити або змінити картинку тощо.
Як відстежувати рейтинг?
Навіть якщо компанії вдалося потрапити в ТОП-3 Гугл карт, розслаблятися не варто, оскільки все може швидко змінитися. На рейтинг особливо впливає кількість відгуків. Причому важливо, щоб вони були позитивними. На рейтинг організації вказує кількість зірочок, які знаходяться під її назвою.
Google Maps – це зручний і корисний інструмент, який дає змогу просувати компанію та знаходити нових клієнтів онлайн без вкладень. Для цього достатньо зареєструватися і вказати контактні дані, після чого при введенні відповідного запиту людина, яка перебуває поруч із вами, зможе знайти компанію за інформацією на сервісі.
Поділитися
Запитати у фахівця