Як особистий бренд лікаря допомагає просуванню бренду клініки

Головна > Як особистий бренд лікаря допомагає просуванню бренду клініки

_1-_1_

Будь-яка медична клініка починається з ідеї та мрії. А наступний крок – це вибір шляху, яким рухатися. Є два глобальних напрямки:

  • Створення компанії за типом “Макдональдс”. Це зручний і зрозумілий шлях з точки зору бізнесу, коли легко вибудовується вертикаль, є можливість тиражуваності та масштабованості.
  • Організація компанії на кшталт “Мішленівський ресторан”. Це шлях, коли бренд вибудовується навколо компетенції лікаря.

У другому випадку необхідно розвивати особистий бренд лікаря, і через нього просувати бренд клініки.

Що необхідно для розвитку особистого бренду лікаря?

Впізнаваність. Бути компетентним у своїй галузі – це завжди важливо, але не завжди достатньо. Для успішного розвитку медичного бізнесу обов’язковою умовою є впізнаваність лікаря як серед пацієнтів, так і в медичному середовищі. Це необхідно, щоб збільшувати потік людей, лояльних до бізнесу, заводити корисні знайомства.

Експертність. Для розвитку особистого бренду лікар має стати експертом у своїй галузі. Висока кваліфікація та експертність будуть залучати в клініку потенційних клієнтів.

Унікальність. Потрібно знайти свою унікальність і розвивати її. Прагнути йти в ногу з часом, стежити за новими віяннями у своїй галузі та весь час рухатися вперед. Бути попереду конкурентів за інноваціями та експертністю.

Цифрова присутність. Використовуючи різні платформи, доносити корисну інформацію, яка перевірена й обґрунтована. Власний сайт, ютуб-канал, сторінки в соцмережах, подкасти – все це хороші інструменти маркетингу, які допомагають приводити клієнтів у медичний бізнес. Працюючи з різними майданчиками, потрібно враховувати особливість кожного, підбирати контент з урахуванням інтересу аудиторії. Вести діалог, відповідати на запитання потенційних пацієнтів. Можна давати цікаву особисту інформацію, це допомагає людям познайомитися з лікарем, не тільки як з фахівцем, а й як з людиною, підвищує довіру до нього.

Переваги, які з’являються, якщо лікар є обличчям клініки

Якщо розкручений особистий бренд лікаря, і він є обличчям клініки, це дає низку плюсів. Людям легше сприймати медичний бізнес, якщо вони знають конкретного лікаря в обличчя. Це викликає більше довіри і сприяє підвищенню лояльності до клініки.

Лікар, який є обличчям клініки, може:

  • Брати участь у зйомці промо роликів,
  • Публікувати статті від свого імені на офіційному сайті клініки,
  • Вести свою рубрику на офіційних сторінках клініки в соцмережах,
  • Відповідати на запитання на сайті та в соцмережах.

Как личный бренд врача помогает продвижению бренда клиники

Що важливо для успішного розвитку бренду клініки?

  • Хороша команда. Уперше клієнти зазвичай ідуть у клініку до конкретного лікаря, тому важливо, щоб у вашій команді були фахівці, до яких ідуть люди. Але важливий не тільки професіоналізм співробітників, а й спільні цінності, згуртованість команди. Це має бути група професіоналів, які поділяють цінності клініки, її філософію. Іноді класній команді з 4-5 осіб вдається зробити те, що великому, але погано синхронізованому колективу.
  • Зворотний зв’язок. Дуже важливо звертати увагу на зворотний зв’язок, щоб у пацієнтів була можливість висловитися, оцінити вашу роботу, розповісти про зауваження.
  • Достатньо інформації про клініку. Комунікація поліпшується, якщо надавати повноцінну інформацію про клініку. Потенційний клієнт повинен без зусиль знаходити цікаву для себе інформацію про клініку у відкритому доступі. На сайті клініки має бути достовірна інформація про послуги, команду лікарів, можливості клініки, реальні ціни на послуги. Тоді пацієнт зможе почитати про необхідну йому послугу, розібратися, що вона собою являє, які в неї плюси і мінуси, які альтернативи. І, можливо, вибрати для себе послугу сам. Тоді людина приходить у клініку з розумінням того, що їй будуть робити, які побічні ефекти можуть виникнути. Якщо пацієнт приходить підготовленим, це підвищує його взаєморозуміння з лікарем.
  • Авторський контент. Бажано, щоб на сайті клініки був виключно авторський контент: статті, які готують фахівці, власні фотографії та відео клініки. Мова викладення інформації має бути доступною, зі зрозумілими формулюваннями і розшифровкою складних медичних термінів.
  • Відповідати очікуванням пацієнта. Якщо клініка задовольнятиме очікування пацієнта, то з високою часткою ймовірності він залишиться задоволений послугою і за нових проблем зі здоров’ям знову до вас звернеться. Якщо ви дбатимете про пацієнта, обиратимете тактику дій з урахуванням потреб пацієнтів, шукатимете оптимальні методи лікування, то у пацієнта буде мотивація знову звернутися до вас у майбутньому.

Що допоможе ефективно просувати медичний бренд

  • Профільні фахівці. Обов’язково повинні бути співробітники, які займаються просуванням, що володіють необхідними знаннями і навичками.
  • Присутність на всіх платформах. Фейсбук, інстаграм, тік-ток тощо.
  • Використання чат-ботів. Допомагає частково розвантажити операторів, швидко відповідати на поширені запитання.
  • Еmail-розсилки. З їхньою допомогою можна сповіщати клієнтів про нові послуги, вітати зі святами.
  • Інфлюенсер-маркетинг. Інфлюенсерами можуть бути як пацієнти, так і лікарі, з якими вдається вибудувати хороші партнерські відносини.
  • QR-коди, коди інстаграм. Усе це дає змогу клієнту швидше діджиталізуватися і легше взаємодіяти з вашою клінікою.
  • Авторські інструменти, які дають змогу підвищити ефективність прийому пацієнта, роблять спілкування продуктивнішим, дають змогу клієнту заощадити час і гроші завдяки оптимізації процесів (вибору правильної діагностики, швидкого підбору потрібного профільного лікаря тощо). Індивідуальний підхід до клієнтів.
  • Креатив і бажання йти в ногу з часом. Наприклад, активно розвивати тік-ток, використовувати стікери в месенджерах.
  • Участь у професійних заходах. Це дає змогу підвищити лояльність до клініки серед інших лікарів, які довірятимуть вашій компетентності та за потреби відправлятимуть до вас клієнтів.

Показувати своє закулісся. Простим людям цікаво, що відбувається в клініці. Їм хочеться бачити реальну роботу клініки. Можна показувати цікаві ситуації, уривки нарад, якихось бесід, жарти.

Просування медичного бізнесу – це рутинна робота, робити яку необхідно, якщо ви хочете, щоб ваша компанія була успішною і прибутковою. Якщо ж ви просуватимете свою клініку з використанням особистого бренду лікаря, це допоможе швидше досягти результату.

Матеріал підготовлено на основі матеріалів, наданих Михайлом Медведєвим, доктором медичних наук, професором кафедри акушерства та гінекології ДУ ДМА МОЗ України, засновником і медичним директором Клініки доктора Медведєва.

Поділитися

Оформіть заявку на сайті, ми зв'яжемося з вами найближчим часом і відповімо на всі запитання.