Останні нововведення соцмереж: як це вплине на паблики медбізнесу?

Головна > Останні нововведення соцмереж: як це вплине на паблики медбізнесу?

Останні нововведення соцмереж: як це вплине на паблики медбізнесу?

Багатьох медичні заклади мають не тільки власний сайт, а й спілкуються зі своєю аудиторією в соціальних мережах. Це дуже правильно, тому що без них сьогодні складно уявити собі життя, до того ж як інструмент інтернет-маркетингу, соц мережі – просто незамінні! Але оскільки там весь час пропонують щось нове, потрібно бути в курсі всіх тенденцій. Ось про ці нововведення, які кожен медичний заклад зможе застосовувати для власних цілей, і йтиметься в нашому матеріалі.

Ні для кого не буде новиною той факт, що соціальні мережі не стоять на місці. Вони постійно розвиваються, пропонують корисні та не дуже нововведення, роблять свій сервіс зручнішим. Цей тиждень був багатий на цікаві новини. Давайте разом розберемося, чим будуть корисні зміни для медичного бізнесу.

Почнемо з Facebook

Головний привід для радості всіх адміністратів сторінок – скасування незручного правила запуску рекламних компаній. Нагадаємо, щоб Facebook схвалив Ваш запит раніше, картинка повинна містити не більше 20% тексту. А якщо врахувати, що більшість рекламних макетів пропонують різноманітні акції з детальними умовами і термінами діями, то подібна заборона доставляла незручності. Тепер все набагато простіше: Ви просто завантажуєте будь-яке зображення в рекламний кабінет.

Але все-таки Facebook турбується про якісний контент. Тому в будь-якому разі він повідомить Вас, що в картинці занадто багато тексту. А це, як відомо, впливає на охоплення аудиторії, тобто подібний рекламний контент побачить набагато менше користувачів, ніж могли б. Після публікації подібного посту, Facebook ще раз зверне вашу увагу на цей нюанс. І запропонує замінити картинку, щоб збільшити охоплення.

Таким чином, Facebook більше не диктує Вам свої правила гри, але допомагає зробити “як краще”. Йому-то точно видніше!

Наступна новина також від Facebook

А саме про популярний месенджер, за допомогою якого можна спілкуватися зі своїми передплатниками в Facebook.

  • Значить, тепер кожна сторінка отримає свій персональний юзернейм, за допомогою якого користувачі швидко знаходитимуть вас у бурхливій масі соціальних мереж. Цей код можна розмістити на Вашому сайті, щоб клієнти одразу могли написати запит щодо вашої клініки. І у Вас з’явиться свій персональний онлайн-консультант. А щоб спілкування в чаті відбувалося ще швидше, тепер до кожної сторінки можна буде прив’язати посилання або навіть персональний QR-код. Одне клацання або кілька кліків – і майбутній пацієнт уже записується до Вас на прийом.
  • І остання фішка – не настільки корисна, але все ж також впливає на іміджеву складову. Тепер у месенджері можна буде додати вітальний текст ще до початку вашого листування. Що дозволить вам коротко розповісти про діяльність своєї клініки, або просто вказати контакти для запису на прийом.

 

Тепер про плюси Вконтакте

Напевно, багато хто з Вас помітив, що Вконтакте пропонує спробувати оновлену версію дизайну. Команда нашого агентства “МедМаркетинг” отримала доступ до тестової версії. І вирішила розібратися: які плюси можна отримати для свого бізнесу від подібних нововведень:

  • Тепер меню праворуч закріплено під час прокрутки, що дозволяє пацієнтам постійно бачити контакти вашої клініки. Навіть при прокручуванні стрічки новин.
  • Щоб коментувати публікацію від імені групи, досить переключитися відразу під постом, а не натискати додаткові галочки. Оперативна відповідь відвідувачу клініки безпосередньо від імені компанії – тепер справа одного кліка.
  • Особливу увагу варто звернути на те, що значок “поділитися” тепер статичний. Хоча раніше він виїжджав при наведенні курсору на “мені подобається”. Незначні, здавалося б, зміни і правки допоможуть користувачам груп оперативно ділитися цікавими постами. Яскравий демотиватор про користь антицелюлітного масажу – і ви вже маєте понад сотню репостів. Також дуже зручними будуть таємничі … у верхній частині посту, адже там сховалися не лише функції “видалити”, “редагувати”, а й “рекламувати”. Що значно спрощує рекламну компанію різних акцій для постійних підписників сторінки вашої клініки. Сповіщення про знижки та бонусні пропозиції тепер знаходять потрібну аудиторію швидше. Варто також врахувати збільшення рекламних блоків, а саме – маленьких банерів. Тому тепер у ліве поле можна розмістити більший макет, і потенційні клієнти зможуть оцінити всі перспективи лікування у вашій клініці.
  • Також змінилися розміри аватарок груп, тому, за можливістю, підкоригуйте головне зображення своєї спільноти. Якщо раніше там же можна було вказати контакти вашої клініки, тепер їх потрібно буде вказати в закріпленому зображенні вгорі групи.

Останні нововведення соцмереж: як це позначиться на пабліках медбізнесу?

 

Розповідати про всі нововведення можна ще довго. Ми ж радимо зараз використати всі переваги нового дизайну і переключитися виключно на нього. Але підкажемо, що Ви завжди можете повернутися до старої версії. Ця функція доступна зліва внизу, відразу під рекламним блоком.

Управління сторінками для Вконтакте на IOS

Остання новина також пов’язана з російською мережею, і безпосередньо допоможе вам адмініструвати свої сторінки без доступу до ПК. Тепер достатньо лише завантажити необхідний додаток на свій Iphone і оперативно відповідати на коментарі підписників.

Плюси такого нововведення очевидні.

  • Робота з передплатниками: миттєві повідомлення про нових передплатників; можливість переглядати статистику передплатників; управління передплатниками: додавання до чорного списку, перегляд статистики учасників, які вийшли; додавання нових учасників до закритої групи та багато іншого. Адже в різних групах, які представляють медичну клініку або конкретного лікаря, а може приватний кабінет, вкрай важливо оперативно приймати нових учасників. Адже підписники хочуть отримати відповідь, консультацію від лікаря максимально швидко. Інакше вони починають шукати допомоги у конкурентів.
  • Окремо варто відзначити зручність перегляду стіни вашої групи. Ви зможете модерувати коментарі, бачити охоплення кожного поста, публікувати запропоновані новини та навіть керувати запланованими постами, змінюючи необхідну інформацію. Це дає можливість оперативно відповідати на відгуки пацієнтів прямо за допомогою вашого смартфона.
  • Тепер, щоб отримати статистику передплатників вашої групи про стоматологічний кабінет, не потрібно діставатися до комп’ютера. Достатньо переглянути звіт щодо користувачів та їхньої діяльності в новому застосунку. Тут ви отримаєте таку саму інформацію, як і в стандартному доступі до ПК: статистика відвідуваності, дані, які вас цікавлять, за певний період і багато іншого.

Поділитися

Оформіть заявку на сайті, ми зв'яжемося з вами найближчим часом і відповімо на всі запитання.