Особливості написання текстових матеріалів для медичних сайтів

Головна > Особливості написання текстових матеріалів для медичних сайтів

Особливості написання текстових матеріалів для медичних сайтів

Який текст має бути на вашому сайті? Як підійти до написання тексту з точки зору ваших переваг? На що необхідно звернути увагу, читайте далі.

Якщо медичний заклад має сайт, на ньому, звісно ж, мають бути й тексти. Є певні закони, за якими варто писати ці самі текстові матеріали, і бути цікавими для своєї потенційної аудиторії. Ділимося основними фішками!

Всі сайти, які відносять до медичної сфери, можна поділити на кілька груп:

  • сайти медичних закладів;
  • науково-популярні портали на тему здоров’я;
  • профільні сайти для лікарів;

У кожної з цих груп є свої завдання і свої нюанси написання матеріалів. У цій статті ми розповімо про особливості статей для сайтів клінік, аптек, медичних центрів.

Часто сайти клінік та інших медичних установ рясніють термінологією і статистикою. Простому відвідувачеві це навряд чи буде цікаво. Статті, написані “науковою” мовою, спілкування зі специфічною термінологією – це завдання вузькоспеціалізованого сайту.

Які завдання стоять перед вашим сайтом?

  • Привернути увагу пацієнтів.
  • Переконати, що саме тут проблеми вирішують швидко і професійно.
  • Продемонструвати переваги вашої клініки перед конкурентами.

Як домогтися вирішення поставлених завдань? Дотримуватися основних правил створення текстів для таких сайтів, а вони такі:

1. Інформація повинна бути достовірною, з точки зору медицини. .

Щоб матеріали відповідали тематиці та напряму медичного сайту, копірайтер, журналіст або інший співробітник, який виконує ці обов’язки, повинен безпосередньо спілкуватися з лікарями – фахівцями різних напрямків. Якщо людина далека від медицини, бажано залучати редактора з відповідними знаннями, щоб він виправляв помилки та неточності.

2. текст має бути зрозумілий пацієнту.

У контенті сайту, що продає, не бажана велика кількість специфічної термінології. Ваші клієнти – це не ваші колеги. Ніколи не забувайте про це. Пояснюйте медичні терміни, якщо по-іншому описати послугу не можна. Інакше відвідувач, який шукав лікування травм коліна або запалення коліна, зайшовши на сайт, побачить наукову статтю лікаря або фразу “запалення синовіальної оболонки суглоба”. І вирішить: “Не розумію, що мені тут пропонують лікувати. Піду в ту клініку, де запропонували лікування колінного суглоба”. За можливості використовуйте синоніми замість медичних термінів.

3. не женіться за обсягом тексту.

Суцільний масив тексту дуже важко сприймається звичайними людьми, особливо якщо вони шукають на вашому сайті вирішення своїх проблем зі здоров’ям. Потенційні клієнти не приходять на сайти клінік за читанням статей – вони шукають вирішення своїх проблем. І чим швидше і чіткіше це буде – тим краще.

4. Зробіть текст візуально легшим.

При першому відвідуванні пацієнт пробігає текст очима поверхнево. За статистикою, інформаційний стиль викладу найкраще сприймається користувачами. А для того, щоб “зачепити” увагу потрібно:

  • Оформляйте списки та абзаци.
  • Використовуйте короткі речення.
  • Розставлені по тексту акценти та доречні підзаголовки перетворять ваш текст на легкий для сприйняття матеріал.

Це основні рекомендації, завдяки яким тексти на вашому сайті будуть працювати та привертатимуть увагу потенційних пацієнтів. Є ще інших чимало критеріїв, але про них ми поговоримо з вами в наступних наших матеріалах.

Поділитися

Оформіть заявку на сайті, ми зв'яжемося з вами найближчим часом і відповімо на всі запитання.