Чи потрібен вашій клініці Instagram?

Головна > Чи потрібен вашій клініці Instagram?

_-_-_-_-Instagram

Які результати ви очікуєте від ведення сторінки?

Як правило, відповідь на це запитання звучить наступним чином:

  • так зручно доносити інформацію клієнтам;
  • терміново потрібні заявки від потенційних клієнтів;
  • необхідно підігріти цільову аудиторію, підвищити впізнаваність бренду, простимулювати звернутися саме до вашої клініки.

Однак, ці питання можна вирішити й іншими способами. Наприклад, сповіщати клієнтів про нові послуги через смс або повідомлення у Viber. А заявки зібрати легко, надіславши таргетовану рекламу з сайту.

Варто пам’ятати, що прямого зв’язку кількості підписників і грошей у касі – немає. Складно прогнозувати потік заявок. І потрібно бути готовими до цього, перш ніж починати просування в Instagram.

То навіщо тоді стільки зусиль? Щоб створити попит там, де недостатньо вже сформованого. Для цього і потрібні регулярні публікації, вибудувана система спілкування з потенційними пацієнтами. Але спочатку необхідно попрацювати над експертністю і пояснити, чому вигідно звернутися саме до вас.

Чи підійде Інстаграм для вашої ніші?

В Інсті зібралися любителі візуального контенту, тому й ніші, де можна показати картинки до/після заходять краще: косметологія, пластична хірургія, стоматологія, дерматологія тощо.

Цікаво розвивати сторінки педіатрії, де залучаються до спілкування мами. Зазвичай вони потребують інформаційної підтримки, а це допоможе сформувати лояльну аудиторію.

Інстаграм знахідка для суперсучасних клінік, де обладнання демонструє всю прогресивність підходу.

Репродукція та гінекологія – відповідні напрямки для просування. Їх відрізняє тривалість циклу пропонованих послуг.

Кому ж потрібно подумати кілька разів, перш ніж приймати рішення йти в Instagram:

  • Проктологам, урологам, кардіологам, гастроентерологам, ЛОР-фахівцям. Показати візуально особливо нічого, потрібно буде проявити всю можливу креативність, щоб бути цікавими.
  • Онкологія – тут складно балансувати між вигодою та етикою.
  • Аналізи – послуга точкова, вигідніше запустити рекламу з сайту.

Нужен ли вашей клинике Instagram?

Варто пам’ятати, що це загальні рекомендації і можливо, у вас талант блогера, тоді сфера взагалі не має значення.

Як запустити роботу?

Зверніть увагу, що команда – необхідна. Не варто сподіватися, що, обтяживши додатковим навантаженням секретаря й адміністратора, ви отримаєте результати. Давайте розглянемо 3 варіанти роботи над профілем:

  • Ведення профілю всередині клініки. Це малобюджетно, контент йде безпосередньо зсередини, унікальний і цікавий. Новини розміщуються оперативно. Зазвичай обов’язки смм фахівця виконують маркетолог або pr-менеджер, іноді наймають окремого фахівця. Але одній людині складно виконувати всі необхідні функції: копірайт, фотограф, таргетолог, вести комунікацію з аудиторією тощо.
  • Передача ведення сторінки на аутсорс. Якщо співробітники клініки зовсім не братимуть участь у розвитку профілю, то контент буде неунікальним і відірваним від реальної роботи установи. Лояльність аудиторії таким способом отримати дуже складно. Такий підхід підійде тільки для лідогенерації пацієнтів, які звертаються вперше.
  • Агентство і клініка працюють над сторінкою разом. Цей варіант розвитку профілю – оптимальний. Співробітники клініки допомагають із формуванням контенту. Підрядник формує пости, проводить рекламні компанії, креативить. Так ви досягнете поставлених цілей.

Давайте розглянемо докладніше варіант співпраці, як найбільш перспективний.

Особливості спільної роботи з агентством

Усередині клініки потрібен відповідальний співробітник, який виконуватиме такі функції:

  • шукати інфоприводи (акції, нові послуги, результати пацієнтів, оновлення обладнання тощо);
  • добре розуміє слабкі та сильні місця клініки;
  • будує комунікацію з лікарями, знає з яким питанням до кого звернутися;
  • знаходить підхід до пацієнтів, щоб зняти відео ролик з ними, або отримати дозвіл на публікацію історії про їхню хворобу.

Завдання підрядника полягає в тому, щоб:

  • створити стратегію просування акаунта;
  • наявний різнобічний матеріал перетворити на красиво оформлені пости;
  • придумує активності для залучення передплатників (конкурси, розіграші, марафони тощо)
  • відстежує тренди і веде сторінку відповідно до них;
  • займається налаштуванням реклами;
  • готує звітність про виконану роботу і результати.

Нужен ли вашей клинике Instagram?

Є кілька завдань, які необхідно виконувати у зв’язці агентство і клініка:

  • професійні фото і відео зйомки;
  • обговорення тем публікацій на місяць відповідно до майбутніх подій і планів мед. установи;
  • спілкування з пацієнтами, де участь співробітника клініки необхідна під час запису на прийом через директ і допомога з відповідями фахівців.

Робота в такому тандемі дасть високі результати в просуванні. На сторінці буде ситуативний контент, який може зняти тільки співробітник клініки: квіти для лікаря від вдячного пацієнта, зіркові відвідувачі, фото “до/після” тощо. Такий цінний для просування контент може створити тільки людина “зсередини”, а ось опрацює фото, напише текст, правильно подасть інформацію вже підрядник, для цього у нього є штат співробітників.

Співвідношення витрат і вигод

Для того, щоб порівняти умови різних підрядників, запросіть комерційні пропозиції у 3-5ти агентств і проведіть порівняльний аналіз. Так ви виявите суму, яку необхідно вкладати щомісяця в акаунт.

Не варто розглядати Instagram, як панацею. Це не гарантує прямих заявок вже завтра. Швидше ви попрацюєте над лояльністю аудиторії, побудуєте комунікацію з пацієнтами і потенційними клієнтами, опрацюєте негатив і заперечення, зробите свій бренд впізнаванішим. Будьте об’єктивними, отримати результати в цьому напрямі можна не раніше, ніж через півроку плідної роботи.

Якщо основне завдання ведення облікового запису – лідогенерація, то порахуйте середній чек по лікарні і час “життя клієнта”, тобто який період у середньому один пацієнт обслуговується у вас. І зіставте ці числа з вкладеннями для ведення профілю і прогнозованою кількістю лідів через півроку. Так ви проясните для себе окупність інвестицій.

Нужен ли вашей клинике Instagram?

Займатися просуванням профілю в Інстаграм має сенс якщо:

  • ви об’єктивно оцінюєте можливі результати;
  • є зрозуміла, вимірна мета;
  • ви розумієте бюджет необхідний для досягнення мети;
  • хочете збільшити тривалість обслуговування пацієнтів, відповідно отримати більше прибутку від одного залученого ліда.

Пошук підрядника

Нужен ли вашей клинике Instagram?

Приділіть вибору підрядника належний час. Від цього залежить результат спільної праці та окупність інвестицій.

  1. Запитайте комерційну пропозицію у кількох агентств. Порівняти їхню роботу можна вже на цьому етапі. Профі поставлять чимало додаткових запитань, попросять заповнити бриф, щоб дати максимально точну відповідь, що відповідає вашим потребам і подібним даним. Якщо питань немає, то задумайтеся, чи потрібен підрядник, який не прагне розібратися у вашому бізнесі.
  2. Визначтеся з бюджетом і дайте можливість виконавцю розподілити гроші. Якщо з цих грошей нічого не виділяється на рекламу, а все розподіляється на роботу, попросіть обґрунтування, чому так. Без реклами просунути акаунт неможливо. Розберіться, чи не хоче агентство робити роботу заради роботи, а не заради вашого успіху.
  3. Ознайомтеся з пропозицією, якщо в ній ключовий параметр оцінки роботи – кількість постів, то такий виконавець не підійде. Кількість незрозумілих нікому постів уже давно не в тренді. Необхідно розміщувати цікавий, яскравий контент, що залучає. Рідко, але так, щоб аудиторія чекала від вас наступний пост.
  4. Перш, ніж почати працювати, ознайомтеся зі стратегічним планом розвитку вашого акаунта, який надасть підрядник. У ньому має бути детально прописаний план робіт, які кроки і для чого застосовуються, як оцінювати ефективність роботи (точні параметри в цифрах).

Старт роботи

Першим етапом буде підготовка профілю до запуску. Необхідно чітко прописати обов’язки залучених до цього процесу людей, а також трудовитрати, які необхідні для участі в проєкті. Усі деталі роботи мають бути чітко окреслені ще до старту, зокрема бачення концепції акаунта всіма учасниками процесу.

Для створення команди однодумців необхідно презентувати ідею просування в соцмережах колективу клініки. Щоб кожен розумів, навіщо і куди йде вся команда.

Першими підписниками стануть співробітники, потім по наростаючій запрошуйте всіх, хто стикався з послугами. Але не використовуйте сервіси накрутки, це вб’є статистику профілю ще на старті. Однак хороший підрядник знає ці тонкощі і не наражатиме на небезпеку ваш профіль.

Поділитися

Оформіть заявку на сайті, ми зв'яжемося з вами найближчим часом і відповімо на всі запитання.