Медицинское мобильное приложение
Головна >
Комунікаційні технології проникають в усі сфери нашої діяльності. Медицина також дуже активно асимілює новинки, включаючи у свої послуги технічні “навороти”. До одних із найбільш затребуваних нововведень, що вже досить щільно увійшли в наше життя, можна віднести mHealth – мобільні сервіси медичного спрямування.
Різновиди медичних мобільних додатків
- Застосунки, які дають змогу вимірювати і зберігати певні медичні показники, наприклад, вимірювання пульсу, тиску, рівня цукру в крові. Такі додатки працюють із Bluetooth-датчиками. Вони не тільки фіксують і запам’ятовують показники, а й повідомляють, коли параметри виходять за межі норми, а також можуть передати сигнал SOS, особам, відповідальним за догляд за пацієнтом, або в медичну службу допомоги.
- Додатки-щоденники. Допомагають фіксувати інформацію, аналізувати її, визначати ефективність лікування тощо. Можуть бути корисними тим, хто худне, веде щоденник вагітності, щоденник діабетика тощо.
- Додатки, через які можна користуватися послугами телемедицини. Телемедицина значно полегшує доступ пацієнта до лікаря, робить звернення до фахівця більш доступним і комфортним.
- Додатки-довідники. Каталоги, що містять інформацію про захворювання, симптоми, ліки.
- Застосунки для людей, які страждають на певну хворобу, які допомагають стежити за станом і вчасно виконувати необхідні дії для підтримання здоров’я. У такому застосунку можна встановити, наприклад, щоденні нагадування про прийом ліків у певний час.
- Додатки, які є онлайн медичною картою. У цьому разі клієнт отримує можливість скористатися власними медичними даними (результатами аналізів, медичними записами різних лікарів, результатами обстежень), перебуваючи в будь-якій точці планети.
Останнім часом з’явилася тенденція розробки мобільних додатків для конкретних медичних компаній. Це створює додаткову зручність і комфорт для користувача, а для клініки стає додатковою можливістю завоювати довіру клієнтів і підвищити якість своїх послуг.
Переваги створення медичних додатків для клінік
- Медичний центр, у якого є власний застосунок, виглядає більш сучасним і просунутим в очах клієнтів.
- Клініка отримує можливість автоматизувати деякі процеси, зробити більш зручний електронний документообіг. Наявність інтегрованої центральної бази даних і можливість переглянути її з телефону полегшує роботу лікарів, економить їхній час і дає змогу більше часу приділяти пацієнту, а не паперовій роботі.
- Медична компанія може впроваджувати додаткові послуги, наприклад, запис на прийом онлайн, консультація онлайн, безплатний дзвінок до сервісного центру, перегляд аналізів онлайн.
- За допомогою мобільного застосунку можна швидше отримати зворотний зв’язок, якщо створити можливість для клієнтів залишати відгуки. Так можна швидко відстежувати якість роботи співробітників і своєчасно реагувати, якщо з’являтимуться негативні моменти в роботі.
Усе перераховане вище робить медичний центр більш привабливим в очах потенційних клієнтів. Людям зручно користуватися додатками в смартфоні. Якщо у клініки є власний мобільний сервіс – це створює асоціації з вищою якістю послуг, що надаються, і підвищує довіру клієнта до медичного закладу.
Чи є мінуси для клініки у створенні власного медичного застосунку?
Якщо застосунок буде зроблено неякісно, незручно у використанні, працюватиме з помилками – це погіршить комунікацію з пацієнтами, буде викликати роздратування у клієнтів і негативно позначиться на іміджі клініки.
Дуже важливо грамотно розробити структуру і дизайн застосунку. Він має бути інтуїтивно зрозумілим, приємним для ока, комфортним у використанні.
Мобільні сервіси медичного спрямування – світова тенденція, яку ви можете використовувати для просування своєї медичної компанії на ринку. Якісний зручний застосунок допоможе отримати конкурентну перевагу та залучити більше клієнтів.
Поділитися
Запитати у фахівця