Як правильно заповнити бриф на створення сайту для медустанови?
Головна >
Щоб отримати такий сайт, який потрібен саме вашому медичному закладу – найкраще попередньо заповнити спеціальний бриф.
За допомогою брифу ви зможете дохідливо розповісти виконавцям, який саме сайт вам потрібен. Не доведеться пояснювати все “на пальцях” і сподіватися, що дизайнер, програміст або інший фахівець з веб-розробки якимось чином прочитає ваші думки. Заповнення брифу істотно прискорює процес створення ресурсу для клініки, а значить ви зможете швидше налагодити потік пацієнтів. Сьогодні ми розповімо про всі особливості заповнення брифу, щоб вам було легше впровадити цей інструмент у подальшу роботу.
Навіщо потрібен бриф?
Почнемо з того, що бриф – це коротка письмова форма погоджувального порядку, між замовником і виконавцем, в якій прописуються основні параметри майбутнього завдання (сайту, лендінгу). Перш за все, ця анкета допомагає визначити комерційні цілі проєкту і результат, який ви очікуєте отримати після його реалізації. За допомогою брифу ви зможете не тільки дохідливо роз’яснити свої побажання виконавцю, а й систематизувати власні думки.
Сам по собі бриф не представляє особливої цінності, але процес роботи над ним дає змогу вивудити велику кількість важливої інформації, і прийти до спільного розуміння найбазовіших ідей, від яких відштовхуватиметься подальша діяльність. Але, щоб скласти дійсно корисний документ, потрібно знати, на які пункти зробити акцент. Пропонуємо вам ознайомитися зі структурою брифу, щоб зрозуміти, як саме слід його заповнювати.
Основні розділи брифу
Бекграунд
У цій частині ви детально описуєте свою клініку, ситуацію на ринку щодо конкурентів, розповідаєте про свої унікальні переваги. Якщо ви раніше вже замовляли сайт для свого медичного закладу, про цей досвід також слід згадати.
Не сподівайтеся, що дизайнер сам дізнається все про вашу клініку та зможе самостійно дійти до ідеального варіанту.
Стисло розпишіть відповіді на такі запитання:
- Чим займається ваша клініка?
- Яка історія вашої медичної установи?
- Які ваші цілі? Чому?
- Чи є у вашої клініки свій слоган і логотип?
Подумайте, чим ви відрізняєтеся від конкурентів. Ви хочете повністю повторно позиціонувати себе або ж просто вирішили оновити сайт? Якою б не була відповідь – обов’язково повідомте її дизайнеру.
Крім того, не забудьте вказати свою контактну інформацію. Зазвичай для неї виділяються поля в першій частині документа.
Нижче наведено приклад перших розділів брифу для медичного закладу. Як бачите, при розробці сайту уточненню інформації про клініку приділяється досить багато уваги.
Опис ЦА
На цей розділ варто звернути особливу увагу, бо саме він визначає, для кого створюється сайт. Вкажіть, яким соціально-демографічним показникам відповідає ваша ЦА:
- стать,
- вік,
- рівень доходу тощо
А також не забудьте згадати психографічні показники:
- стиль життя,
- поведінка під час звернення в клініку
А також не забудьте згадати психографічні показники:
- стиль життя,
- поведінку під час звернення в клініку
Аби дизайнер зміг краще уявити собі портрет вашого потенційного пацієнта, вкажіть, через що саме люди найчастіше звертаються до вашої клініки.
Ось приклад брифу зі створення лендінгу, де вказані найпоширеніші питання про цільову аудиторію замовника.
Інформація про сайт/лендінг
У цьому розділі постарайтеся докладно розписати свої побажання щодо зовнішнього вигляду і технічних характеристик майбутнього проекту.
Продумайте відповіді на такі питання:
- Як ви хочете назвати сайт?
- Які розділи ви хочете бачити на ресурсі?
- Яку ще додаткову інформацію повинен знати дизайнер?
- Чи є у вас на прикладі які-небудь приклади стилю дизайну, який ви б хотіли реалізувати у своєму проєкті?
Постарайтеся максимально докладно розписати свої побажання, бо це значно полегшить і прискорить роботу дизайнера.
Нижче наведено приклад запитань із брифу, що стосуються саме технічних аспектів проєкту.
Також ми підготували для вас приклад запитань для брифу посадкової сторінки. Усі ці деталі бажано продумати одразу, не чекаючи, поки виконавець почне займатися самодіяльністю через брак інформації.
Бюджет
Ви маєте точно знати суму, яку збираєтесь виділити на проєкт, та зазначити її в брифі. Таким чином, виконавці знатимуть, якими коштами їм доведеться оперувати, що допоможе краще скоординувати майбутню роботу.
Фінансові питання в брифах можуть різнитися за формулюванням і деталізацією. Так, в анкеті з планування роботи над сайтом вказані детальні варіанти бюджету.
У той час як у брифі лендінгу фінансовий розділ представлений лише одним питанням:
Терміни
Дедлайн має бути реалістичним. Якщо ви не можете об’єктивно оцінити час виконання завдання, обговоріть цей момент із вашим менеджером перед початком роботи. Однак, у разі виникнення термінового завдання, необхідно заздалегідь повідомляти виконавців про стислі терміни.
Не лінуйтеся заповнювати бриф перед замовленням сайту або лендінгу для своєї клініки. Так ви з першого разу отримаєте якісний результат. Ця анкета допоможе вам заощадити нерви і час, а також краще організувати реалізацію будь-якого проєкту для вашого медичного закладу, чи то замовлення сайту, чи то рекламної кампанії.
Поділитися
Запитати у фахівця