Інтернет-маркетинг: за що й чому може «налаяти» GOOGLE

Головна > Інтернет-маркетинг: за що й чому може «налаяти» GOOGLE

Інтернет-маркетинг: за що й чому може «налаяти» GOOGLE

Як GOOGLE викидає червоний прапорець?

Компанія GOOGLE діє в інтересах споживачів. Сайти, які чесно працюють і поводяться коректно, отримують заохочення у вигляді рейтингів. Ті ж, хто порушує правила, завдаючи шкоди зручності користувачів, отримують своє місце не в топі, а зовсім навпаки – у чорному списку бану. Сайт-порушник блокується, щоб користувачі не могли ні погортати його сторінки, ні знайти його в системі.

У більшості випадків, санкції від GOOGLE накладаються автоматично. Про це дбають спеціальні фільтри, яких створив GOOGLE в достатку. Якщо фільтр не може точно встановити коректність сайту, але він викликає сумнів у системи, цей веб-ресурс передається на розгляд фахівців. Вони проводять аудит і аналіз. У тому разі, якщо некоректність сайту було підтверджено, в панель веб-адміністратора приходить повідомлення з попередженням. Якщо попередження не було сприйнято, співробітники GOOGLE переходять до виконання і сайт блокується. Але, що ж визначається, як некоректна робота? За що може відшльопати GOOGLE?

Заборонені прийоми або ласкаво просимо в банліст

Як повідомлялося раніше, система GOOGLE турбується про інтереси та комфорт користувачів. Тому, якщо адміністрація сайту вчиняє дії, які суперечать інтересам споживачів, цей веб-ресурс блокується. У світі надлишкової пропозиції діє один основний принцип: не вмієш працювати, не берися за справу.

Багато власників сайтів надмірно настирливо прагнуть популярності. Тому, вони фокусуються на конкуренції, в той час, як потрібно зосереджуватися на споживачах. Працюючи в їхніх інтересах, вдасться скоріше здобути популярність і сприяння пошукової системи GOOGLE. Тим не менш, кожен, хто має або має намір відкрити свій веб-сайт, повинен знати, за що штрафує GOOGLE.

Необхідно враховувати, що новий сайт проходить через ретельну перевірку гуглівського фільтра “пісочниця”. Ця перевірка триває від 4-х до 6-ти місяців. У цей період сайт погано індексується в пошуковій системі. Деякий час вона його не бачить. Важливо не перестаратися з рекламою в цей період. Саме для цього було створено цей фільтр. Він стежить за тим, щоб кількість посилань на нові сайти зростала поступово. Різкий сплеск призведе прямо в бан. Тому в перші півроку реклама сайту має бути поступовою і природною. Не варто спокушатися, бліцкриг не відбудеться, у перші півроку вам не вдасться вийти в топ. Цього не дадуть зробити. Тому, поспішайте повільно і не робіть зайвих дій.

Але не варто думати, що лише в перші шість місяців GOOGLE пильно стежить за вами. Його пильне око завжди лежатиме на вашому плечі. До бану може призвести не тільки різко зросла посилальна маса, а й неправильна верстка дизайну. Особливої уваги удостоюються куплені посилання. Розміщення статті або реклами на сайті, чия тема не відповідає вашій галузі, також може призвести до бану. Надмірне повторення ключових слів у тексті, ключі та анкори, які не підходять за тематикою ресурсу, зловживання жирним шрифтом тощо також викличуть гнів гуглівських фільтрів. Текстові полотна, які створені з набору ключів або надмірна кількість коментарів на форумах, що містять посилання на ваш сайт, перебувають під табу. Помилки на сторінці, погано налаштована внутрішня оптимізація і наявність “битих посилань” також внесуть вас до “чорного списку”. Надмірна кількість реклами і матеріалів, які містять надмірну кількість посилань на інші сайти, не схвалюються пошуковою системою. Наявність вірусів викликає моментальне реагування. Сайт блокується негайно.

У багатьох випадках, перш ніж заблокувати сайт, система висилає попереджувальне повідомлення. Щоб розблокувати сайт, необхідно усунути причину бана. Якщо вона незрозуміла, варто скористатися спеціальними програмами для аудиту. Вони представлені в безкоштовному доступі. У тому разі, якщо санкцію було накладено фільтром, її буде знято автоматично після усунення причини бана. Якщо бан був наданий фахівцями GOOGLE, можливо, знадобиться зв’язатися з їхніми представниками.

Як же вести ефективний інтернет-маркетинг і не потрапити до “чорного списку”?

Відповідь на це питання дуже проста. Необхідно діяти в інтересах споживачів. Працюючи над маркетинговою стратегією і промо-матеріалами, думайте не про конкуренцію, а про споживачів. Дійте в їхніх інтересах і це вірною дорогою приведе вас до успіху.

Поділитися

Оформіть заявку на сайті, ми зв'яжемося з вами найближчим часом і відповімо на всі запитання.