Формула 5 кроків. Inbound-маркетинг

Головна > Формула 5 кроків. Inbound-маркетинг

inbound

Створення якісного і цінного контенту – це новий спосіб залучення нових клієнтів, цільової аудиторії. Немає жодних сумнівів у тому, що основна мета полягає у збільшенні продажів, що веде до зростання прибутку. У цьому зацікавлений будь-який підприємець, зокрема й медичний.

Так званий інбаунд-маркетинг (інше визначення “вхідний”) є одним із найкращих способів застосування контенту. Якщо ви зацікавлені в тому, щоб ефективно і грамотно використовувати контент-маркетинг, ознайомтеся з представленою нижче 5-ступінчастою формулою inbound-маркетингу.

Формула 5 кроків. Inbound-маркетинг

Що таке вихідний маркетинг?

Outbound маркетинг – це традиційна форма маркетингу (вихідний або “олдскул”), яка сформувалася ще задовго до того, як з’явився Інтернет. Найчастіше він досить дорогий, утім, він активно застосовується багатьма підприємцями. Найзатребуваніші канали:

  • Холодні дзвінки – так званий телемаркетинг.
  • Поштова розсилка (директ-мейл).
  • Рекламні кампанії в ЗМІ: на TV, радіо, використання банерів, зовнішня реклама і так далі.

Формула 5 кроків. Inbound-маркетинг

Невипадково до вихідного маркетингу міцно прикріпилося прізвисько “відволікаючий”, тому що всі види комунікацій перерахованими вище каналами, як правило, несподівані. Люди вмикають телевізор, вибирають станцію на радіо, читають глянцевий журнал зовсім не для того, щоб побачити рекламу. Вони чекають на якісний і цікавий контент, інформацію.

Вхідний маркетинг: що за “звір”?

Inbound-маркетинг (вхідний) – це антипод описаної вище форми. Для нього як “паливо” виступає саме грамотно підібрана актуальна інформація. Вхідний маркетинг – відносно нове явище, яке має власну філософію. Він доносить інформацію тільки до СВОЇХ клієнтів. Тобто цільова аудиторія отримує відомості про послуги та товари тільки тоді, коли сама цього захоче.

Серед основних каналів вхідного маркетингу, який розвивається разом із Всесвітньою Павутиною, варто відзначити:

  • Ведення блогів.
  • SEO.
  • Соціальні медіа.
  • Контактна реклама.

Утім, упаковка контенту може бути найрізноманітнішою:

  • Стандартні публікації (статті).
  • Відеоматеріали.
  • Подкасти.
  • PDF-книги та документи.
  • Інфографіка.
  • Презентації тощо.

Переваги вхідного маркетингу.

Саме цей метод є найбільш передовим:

  • Меньший бюджет на рекламні кампанії. Велика частина інструментів і зовсім використовується безкоштовно.
  • Залучається по-справжньому цільова аудиторія, зацікавлена в продукті/послузі.
  • Створений контент має тривалий термін своєї дії.
  • Результати зберігаються.

П’ять кроків реалізації вхідного маркетингу

Пропонуємо просто зараз вивчити 5 кроків для реалізації саме inbound-маркетингу.

  • Шаг №1:Створюйте корисний та актуальний контент на всіх етапах циклу покупки.

Давайте порівняємо маркетинг із колесом. Він весь час повинен перебувати в русі. Думайте про це, створюючи контент. Статті, пости в соціальних мережах, особисті листи, випуск відеороликів – усе це чудові можливості для послідовного вдосконалення вашої присутності в Мережі та знаходження своєї аудиторії через пошукові системи.

Формула 5 кроків. Inbound-маркетинг

  • Крок №2: залучайте тих людей, які зацікавлені у ваших продуктах та послугах.

Вкрай важливо – окреслити мету та розуміти, чому та для кого ви створюєте той чи інший контент. Сконцентруйте ваші публікації, відео і так далі, навколо ключових фраз, які використовують ваші потенційні споживачі в пошуках продуктів і послуг онлайн.

  • Шаг №3: конвертуйте відвідувачів у ліди і будуйте взаємини.

Давайте розберемося, що таке лід? Це потенційні клієнти, які так чи інакше відреагували на вашу комунікацію з ними, але поки ще не є клієнтами. Конверсія дуже важлива у вхідному маркетингу. Будь-яка ділянка на вашій сторінці – це ключ до того, щоб люди робили наступний крок. Заклики до дії, посадкові сторінки, контактні форми – все це шляхи, які ви повинні застосовувати на практиці, об’єднувати в рамках процесу обслуговування потреб ЦА, а також для того, щоб дізнатися більше про відвідувача.

  • Шаг №4:трансформуйте сумлінні ліди в підтверджених покупців.

Щойно ви знайшли свої потенційні ліди, перед вами відкривається одразу низка можливостей для трансформації їх у покупців. Це:

  • Адаптований email-маркетинг.
  • Підписка на електронну пошту.
  • Робочі процеси та запуск кампаній.

Усе це необхідно для персоналізації досвіду ЦА (ЛІДів). Чудове рішення – впровадження CRM-системи (посилання – для автоматизації процесів і закриття пролома між маркетингом і продажами.

  • Шлях №5: відстежуйте й модернізуйте вашу маркетингову стратегію.

Це одна з найважливіших частин вхідного маркетингу. Звідки ви знаєте, наскільки ефективні всі ваші дії? Що працює, а що – ні? Звідки приходить трафік і як трансформується в ліди? Ви повинні розуміти такий параметр, як ROI (окупність інвестицій)! Завжди відстежуйте та оновлюйте свою стратегію, щоб бути впевненими в досягненні поставлених цілей.

Використання цієї формули в 5 кроків дасть змогу вашому бізнесу успішно впровадити inbound-маркетинг і перетворити випадкових відвідувачів сайту на постійних клієнтів і амбасадорів бренду!

Хто такі амбасадори бренду? Це покупці продуктів або споживачі послуг, які ними задоволені і готові розповісти про досвід співпраці іншим користувачам Інтернету через блоги, соціальні мережі тощо.

Поділитися

Оформіть заявку на сайті, ми зв'яжемося з вами найближчим часом і відповімо на всі запитання.