Як блокування Яндекса, Вконтакті та Однокласників торкнеться Українського медбізнесу?

Головна > Як блокування Яндекса, Вконтакті та Однокласників торкнеться Українського медбізнесу?


Теги:

Як блокування Яндекса, Вконтакті та Однокласників торкнеться Українського медбізнесу?

Бізнес багатьох українських підприємств, особливо тих, що ґрунтується на наданні послуг, куди входить і сфера охорони здоров’я, зав’язаний на стабільній роботі соціальних мереж і Яндекса. Це одна з дуже важливих складових економіки. Саме цифрова економіка зараз розвивається у світі з приголомшливою швидкістю.

Як застосовувалися заблоковані сайти?

Але, як відомо, нещодавно в Україні почав діяти закон про блокування кількох російських сайтів, серед яких знаходяться Яндекс, Вконтакте, а також Mail.ru. Крім того, що ці заходи істотно позначаться на житті пересічних громадян, так можливо, що дещо постраждає і український бізнес (зокрема, і медичний), оскільки значна частка реклами транслювалася саме завдяки цим сервісам.

У зв’язку з цим, компанія Promodo вирішила провести спеціальне дослідження, в якому взяли, щонайменше, 179 підприємств. Під час дослідження вдалося дізнатися, яким чином українські підприємці використовували нині заборонені сайти і як вони збираються працювати далі.

Слід зазначити, що 77% опитаних підтвердили, що використовували щонайменше один із перелічених сайтів для просування реклами.

68% використовували переважно Яндекс.Директ, ще 40% віддавали перевагу соціальній мережі “Вконтакте”, і, нарешті, лише 14% українських підприємців працювали, в основному, з MyTarget.

Приблизно на такому ж рівні перебуває і популярність груп в “Однокласниках”. Більшу частину прибутку приносила робота з Яндексом.

Способи відновлення роботи

За словами багатьох бізнесменів, зокрема й у сфері медицини, сучасну проблему блокування важливих джерел доходу планується вирішувати за допомогою інших сервісів. Зокрема, фахівці припускають, що основний акцент у такому разі буде зроблено саме на Google, зокрема, мається на увазі Google AdWords. Крім того, українські бізнесмени активно розвиватимуть ще одну досить відому соцмережу Fecebook. Така перспектива приваблює 37% опитаних підприємців.

Слід зазначити, що такий стан істотно позначиться на розвитку Google в Україні. У разі створення так званого “єдиного вікна”, у Google з’являється можливість інтегрувати свої технології, а отже, захопити досить велику частку рекламного ринку країни.

Проте багатьох блокування не лякає. Дослідження Promodo підтвердило той факт, що щонайменше 17% респондентів, як і раніше, шукатимуть способи просування в Яндекс.Директ.

Нинішня ситуація

Незважаючи на те, що конкретний план роботи у підприємців України практично готовий, фахівці чітко дають зрозуміти, що без наслідків все ж не обійтися. Зокрема, щонайменше 10% трафіку бізнесмени все ж втратять, а для того, щоб знову вийти на потрібний рівень, знадобиться певний час.

Досить велика кількість підприємців стверджує, що після заборони соцмереж може піти значна частина клієнтів, на що ініціатори блокування сервісів відповіли, що потрібно шукати інші соціальні мережі, тоді й клієнти нові з’являться.

Керівники Яндекс заявили, що істотного впливу на власну роботу заборона не матиме, оскільки це не така й істотна частка просування реклами. Надалі планується розробляти додаткові засоби відновлення рекламного ринку, для того, щоб підприємці змогли відшкодувати збитки та суттєво підняти власний прибуток.

Поділитися

Оформіть заявку на сайті, ми зв'яжемося з вами найближчим часом і відповімо на всі запитання.