Ефективна цільова сторінка для сайтів медичної тематики

Головна > Ефективна цільова сторінка для сайтів медичної тематики

15

Основні елементи та правила проектування посадкових сторінок сайтів медичної тематики. Типові помилки та їх аналіз.

Landing Page (посадкова сторінка, або сторінка приземлення) – це окрема сторінка сайту, блогу або групи в соціальній мережі, спеціально підготовлена й адаптована для прийому цільового відвідувача.

Головна мета такої сторінки – надати відвідувачеві мінімальну, але (це важливо!!!) достатню кількість інформації, зацікавити його, втримати й промотивувати вчинити будь-яку цільову дію на цій сторінці.

Такою дією може бути:

  • відправлення контактних даних;
  • запис на прийом;
  • підписка на розсилку;
  • скачування прайс-листа тощо;

Технічно така “сторінка приземлення” (landing page) – це звичайна сторінка сайту, яка, перш за все, складається з тих самих елементів, що й інші сторінки сайту (HTML, CSS, текст, картинки, відео і т.д.).

З точки ж зору бізнесу, посадкову сторінку можна визначити як найголовнішу сторінку вашого сайту – це один з основних елементів конвертації відвідувачів сайту в клієнтів.

Від того, яке враження справить сторінка на відвідувача, залежить – чи будуть ваші вкладення в просування сайту ефектними, чи ні.

Що зараз спостерігається на медичних сайтах?

Опишемо найбільш типові помилки.

  • Загальна помилка для практично всіх сайтів (або 99%) – це відсутність попереднього планування та проєктування таких сторінок як на стадії розробки сайту, так і під час планування й запуску рекламних кампаній.

Побутує думка, що ті, кому треба, і самі зателефонують, напишуть, прочитають, зрозуміють.

Це невірна точка зору. У відвідувача вашого сайту завжди є вибір – перейти на інший сайт, закрити ваш сайт, задати пошуковій системі інший запит, якщо на вашій сторінці немає відповідей, що задовольняють його.

  • Ряскраве використання медичної термінології

Ефективна цільова сторінка для сайтів медичної тематики

Прочитайте текст зі сторінок вашого сайту вашій дружині. Це цілком серйозна порада, тому що доведено, що найкраще проводити тести нової продукції або послуги на жінках.

Якщо після вашого прочитання вона не зможе відповісти на запитання “Про що йшлося?” – змінюйте текст на сторінці.

  • Відсутність цін на послуги, або малозрозумілий прайс.

Медичні процедури, як правило, дороговартісні, і людина завжди приміряє, чи вистачить їй грошей на відвідування лікаря та на яку суму треба розраховувати.

  • Відсутність опису процедур, їхньої тривалості, рекомендацій із підготовки до процедури, маніпуляції.

Чіткіше уявляючи собі перебіг лікувальних процедур, пацієнт завжди більш упевнено себе почуває. Надаючи впевненості людині, ви стаєте її другом і викликаєте довіру.

  • Не маєте чіткого заклику до цільової дії та заохочення (бонусу, вигоди) під час виконання дії (стимуляція майже за Павловим)/

Найпростіші заохочення – подарунок, знижка, подарунковий сертифікат.

  • Велика кількість цільових полів для відправки контактних даних, запису на прийом.

Ефективна цільова сторінка для сайтів медичної тематики

Під час запису на прийом кількість полів має бути мінімально можливою – ім’я та телефон клієнта, спеціалізація лікаря, дата запису.

Решту має зробити ваш адміністратор – передзвонити, уточнити, пояснити

Важливо: розмір полів для введення даних має бути досить великим – тобто зручним для введення.

  • Точний збіг заголовка сторінки і рекламного або пошукового запиту, за яким прийшов відвідувач.

Наприклад, якщо відвідувач прийшов за запитом “лікування аденоїдів у дітей”, то і сторінка має бути підготовлена під цей запит – однозначний і чіткий заголовок, відповідь на потенційні запитання пацієнтів, опис етапів лікування, ціна, бонус за реєстрацію, запис на прийом.

  • Елементи, що викликають довіру.

Це можуть бути:

– фото до і після лікування (якщо такі фото можна надати з етичних міркувань);

– відгуки клієнтів з фото, а краще відеовідгуки.

Також, гарантія повернення грошей у разі невдалого результату, статистичні дані у вигляді інфографіки, що демонструють позитивні результати лікування.

  • Зрозумілий і однозначно трактований елемент заклику до дії (СРА-елемент).

Це може бути кнопка з підписом, наприклад – “Почати лікування”, “Записатися на прийом”. До такого елементу має бути пояснення, – що відбудеться після натискання на кнопку, надсилання контактних даних.

Це основні елементи і правила проектування посадкових сторінок, виконання яких вирішить більшість грубих помилок. Наступного разу, ми поговоримо про додаткові елементи посадкових сторінок, які приємно збільшують конверсію.

Поділитися

Оформіть заявку на сайті, ми зв'яжемося з вами найближчим часом і відповімо на всі запитання.