5 типових помилок при розробці сайту клініки

Головна > 5 типових помилок при розробці сайту клініки

26

Сайт медичного закладу – це вже не доважок до звичайної офлайн-активності, а повноцінний рекламний канал, центр продажів послуг клініки та помічник в обслуговуванні клієнтів, джерело збору бізнес-аналітики. Успішний сайт, який виконуватиме ці функції, відповідає цілому ряду параметрів, про які ми поговоримо пізніше. А сьогодні постараємося виділити основні помилки, яких припускаються під час розробки сайтів. Прикладом тому є безліч сайтів медичних компаній і клінік, які не виконують свої маркетингові задачі та побажанням потенційних клієнтів.

Звісно, існує певна категорія медичних закладів, які успішні і без веб-сайту, і без вкладень в інтернет-рекламу.

По перше, це лікувальні заклади, які працюють на аутсорсингу в інших гравців ринку. Наприклад, лабораторія, яка виконує дослідження для клінік, що вже перепродали її послуги кінцевим споживачам.

По-друге, клініки, які давно й успішно працюють на страховому ринку й отримують 85 % і більше відсотків надходжень. Хоча така диспропорція в каналах надходжень потенційно дуже небезпечна.

І, в-третіх, державні клініки (лікарні), особливо ургентні, спеціалізовані. Можливо, це питання спірне, але поки що справді так – потік пацієнтів формується більш-менш самостійно за рахунок звернень або направлень лікарів-спеціалістів.

Якщо ж ваша установа не входить до жодної з цих категорій, то для успішної діяльності на ринку послуг доведеться попрацювати над розробкою сучасного сайту. Якщо навести приклади хороших сайтів і спробувати кількома реченнями охарактеризувати правильний сайт клініки, то можна зануритися в нетрі суб’єктивних оцінок і думок.

Краще звернемо увагу на типові помилки в розробці сайтів, які заважають сайту працювати. Адже такі помилки найчастіше виявляються ще на етапі обговорень побажань замовника:

Помилка №1. “Нашому лікарю подобається суворий стиль, велика кількість текстів”. Головний лікар не є цільовою аудиторією сайту, його думка має носити скоріше рекомендаційний характер. Ваша аудиторія – клієнт, найчастіше з проблемами зі здоров’ям. Він любить конкретику, стислість, зручність і ясність. Йому потрібно швидко знайти інформацію і зробити це без зусиль. Велика кількість текстів рівносильна втраченому клієнту.

5 типових помилок при розробці сайту клінікиТиповий приклад невдалих сайтів – велика кількість текстового матеріалу не дає змоги знайти потрібну інформацію.

 

Помилка №2. “Конкуренти зробили сайт. Нам потрібен схожий” Це може призвести до тиражування типових помилок, навіть за позірної схожості бізнесів і клієнтів. До того ж не завжди картину видно повністю і вкрай складно буває оцінити, що дійсно працює на сайті конкурента, а що не подобається клієнту.

5 типових помилок при розробці сайту клініки5 типових помилок при розробці сайту клініки

Обидва сайти схожі за структурою і наповненням і, як наслідок, не дають потрібної інформації з перших хвилин

 

Помилка №3. “Ви розробники, ми вам повністю довіряємо, зробіть щось гарне”. Розробка сайту – це процес двосторонній, коли одна сторона (розробники) аналізує ваш бізнес і пропонує рішення, а друга сторона (замовник) також бере активну участь у процесі. Чимось цей процес схожий на лікування хвороб, коли співпраця лікаря і пацієнта дає найкращі результати. До того ж різні нюанси бізнесу, які змусять ваш сайт працювати на всі 100%, найчастіше відомі тільки замовнику і можуть бути не очевидні стороннім.

Помилка №4. “Ми хочемо, щоб на сайті була фотогалерея, особистий кабінет, онлайн оплата, статті наших співробітників”. Усі перераховані сервіси допустимі, якщо їх необхідність продиктована бізнес-завданнями сайту.

5 типових помилок під час розроблення сайту клініки

Корисна інформація на сайтах розміщена на видному місці, але новини про погоду, інформація та яскраві фотографії відволікають увагу та не відповідають тематиці сайтів

 

Помилка №5. “Давайте просто скопіюємо ось цей текст з того сайту, а ілюстрації знайдемо в Інтернеті”.” Сайт повинен відповідати очікуванням клієнтів, а не заповнювати нішу у веб-просторі. Клієнт зацікавиться вами, якщо ви дасте йому цікаву, нову та корисну інформацію, яка справді може допомогти та відповісти на його запитання. А “ось цей текст” він може знайти на “тому сайті”.

Поділитися

Оформіть заявку на сайті, ми зв'яжемося з вами найближчим часом і відповімо на всі запитання.