Реклама на youtube — додатковий канал для вашої клініки.
Головна >
Ми зібрали для вас основну класифікацію реклами на найпопулярнішому відеохостингу – YouTube. Ці поради допоможуть вам залучити нову аудиторію.
Усі переваги розміщення реклами в інтернеті на обличчя – доступність, широка географія охоплення, мультиекранність. Це основні плюси, але і їх цілком достатньо, щоб освоїти новий канал комунікації з потенційними пацієнтами. Тільки подумайте: відеохостинг Youtube доступний у 70 країнах світу і перекладений більш ніж 60 мовами. У вашому розпорядженні буде мільярд користувачів. Тому не можна упускати таку “золоту жилу”!
Якщо Ви все ще не вірите в перспективність реклами на youtube, додамо трохи статистики. За даними TNS Web Index & TV Index, популярний відеохостинг посів 7 місце за щомісячним охопленням користувачів. І дістався до третьої позиції в категорії щоденне охоплення.
Багатомільярдна аудиторія youtube приваблива для рекламодавців ще й тим, що являє собою зібрання чоловіків і жінок найрізноманітнішого віку, сфери діяльності та статків.
Тому використовувати рекламні можливості youtube треба на повну потужність. І зараз ми розберемося, як краще це зробити, і які пропозиції існують.
1. Медійні оголошення
Віконце оголошення з’являється зверху праворуч, трохи вище списку рекомендованих роликів. Такий варіант чудово поєднувати з повнометражним роликом, який транслюється перед відео. Також оголошення можуть вміщати в себе цілий рекламний блок із посиланням на youtube-канал Вашої клініки.
2. Оверлеї
Невеликий банер, що розміщується в нижній частині ролика. Користувачі бачать його безпосередньо під час перегляду відео. Але можуть легко заховати за допомогою хрестика в кутку. У більшості своє займають 20% екрана. Є прозорий варіант банера:
І повнокольоровий приклад реклами клініки:
3. Повнометражний ролик
Ще один тип реклами – це повноцінний ролик. Він може програватися: як і на початку ролика, так і віднедавна прямо посеред вашого перегляду. Такий тип ролика можна пропустити тільки через 5-секундний перегляд.
Існують і ролики, які передбачають повноцінний перегляд рекламного відео, без можливості пропуску.
При розміщенні повноцінних рекламних роликів, ви зможете самостійно додавати місце, де хочете, щоб ваше відео програвалося – на початку, середині або наприкінці. Але така функція доступна тільки з роликами, таймінг яких перевищує 10 хвилин.
Існує також спеціальна функція, яка знаходить логічні паузи у відео, і пропонує вам розмістити свій ролик безпосередньо в них.
4. Товарні оголошення
Спеціальні рекламні підказки, які показують контент схожого напряму. Спочатку може демонструватися в текстовому форматі, далі пропонуючи невелике прев’ю схожого відео.
5. Реклама вашого каналу.
Якщо у вашої клініки є свій youtube канал, ви можете радити користувачам підписатися на нього, або ж пропонувати перейти на офіційний сайт, щоб придбати ту чи іншу продукцію.
Щоб збільшити ефективність вашої реклами, ви можете самостійно налаштувати таргетинг, який враховуватиме необхідні характеристики, як-от:
- інтереси аудиторії;
- місце проживання потенційних глядачів;
- ключові слова пошуку;
- схожі канали youtube.
І наостанок, ми зібрали для вас поради, які допоможуть вам правильно підібрати рекламу для трансляції на youtube:
- Ролик має бути коротким – від 30 сек до 60 сек.
- Привертати увагу з перших секунд, змушувати переглянути його до кінця, не натиснувши кнопку “Пропустити”.
- Повністю відповідати політиці вашого бренду та сприяти загальній впізнаваності.
- Містити конкретний та лаконічний заклик до дії.
Поділитися
Запитати у фахівця