Просування медичного центру в соцмережах: як не злити бюджет?

Головна > Просування медичного центру в соцмережах: як не злити бюджет?

SMM

Не представляє свій бренд у соціальних мережах, на сьогоднішній день, тільки ледачий. Що це: данина моді чи потужний інструмент просування і створення пулу адвокатів бренду медичного центру?

Давайте розберемося, як отримувати максимум результату від соц. мереж, а не зливати бюджет даремно. Які соціальні мережі актуальні у 2020 році для просування послуг медцентру? Скільки часу потрібно приділяти розвитку пабліків і сторінок? І чи дасть це очікувані результати?

Які соц.мережі актуальні в Україні у 2020 році?

За останні роки ринок соціальних мереж дуже змінився. Заборонені ВКонтакте, Однокласники, Майл.ру втратили популярність, і основна маса користувачів пішли в Facebook, Instagram. У тренді відео на You Tube і короткі відео в Tik Tok. Кожна з цих соціальних мереж підійде для просування бренду, однак варто пам’ятати, що контент необхідно створювати цільовий, а він різний для кожної соц. мережі.

Продвижение медицинского центра в соцсетях: как не слить бюджет?

Не варто хапатися за все, краще використовувати актуальні для медичних центрів: Facebook, Instagram, YouTube. Створення унікального контенту та активне спілкування з цільовою аудиторією (ЦА) – запорука успіху.

Типові помилки медичних центрів у соціальних мережах

Маркетингові дослідження безлічі публічних сторінок мед. центрів допомогли виявити цілу низку проблем, які повторюються навіть у великих мереж:

  • “Покинуті міста”. Публічні сторінки, які велися якийсь час, а зараз там не відбувається нічого. Нових публікацій немає, запитання відвідувачів залишаються без відповіді. Тижнями, місяцями, а то й роками в групі тихо.
  • “Інформаційне сміттєзвалище”. Контент поститься, часом часто і регулярно, проте це: жарти, мемасики, котики. Немає нічого, щоб підтверджувало експертність лікарів, приваблювало цільову аудиторію.
  • “Масмаркет”. Контент поститься настільки одноманітний, що складно відрізнити одну компанію від іншої. Немає унікальності пропонованої інформації.
  • “У нас один план – ніякого плану!” Відсутність контент-плану стає очевидною, коли публікації дублюють одна одну, немає стратегії, незрозуміло навіщо цей пост, як він має вплинути на ЦА. Якщо компанія не знає куди рухається і які цілі переслідує, то і результат незрозумілий і розмитий.
  • “Повний хаос”. Цей пункт випливає з попереднього. Немає певного часу виходу публікацій, які часто стають просто перепостом із чужої групи. А контент у всіх використовуваних для просування медичного центру соцмереж, абсолютно однаковий. Такий підхід вбиває бренд замість його зміцнення.
  • “Моногамність”. Затята прихильність лише до однієї мережі і відмова від усіх інших. У кожному з популярних майданчиків є ваша цільова аудиторія. Не варто зациклюватися на Facebook. Продумана стратегія дасть небувале зростання популярності бренду.
  • “Пости заради постів”. На першому місці залученість користувачів, але медичні центри часто нехтують цією істиною. Наші експерти часто бачили картину, коли аудиторія ставить запитання, а лікарі не відповідають. У самому тексті немає заклику до спілкування. Немає навіть посилу на те, щоб відвідувач сторінки став відвідувачем центру.

З якими “болями” приходить ЦА на сторінку медцентру?

Перш, ніж зайнятися просуванням компанії, поставте собі кілька запитань:

  • Де зараз моя цільова аудиторія?
  • Чим вона цікавиться? Чому?
  • Як органічно потрапити в це інформаційне поле?

Саме органічне вливання інформації в коло інтересів вашої цільової аудиторії – призведе до успіху.

Очевидно вплине спрямованість медичного центру на відповіді. Якщо це педіатрія, то матусі сидять в Instagram у мам-блогерів, дивляться майстер-класи з розвитку, цікавляться підготовкою до щеплень, необхідністю їх робити, особливостями розвитку дітей, способами зберегти дитяче і своє здоров’я на YouTube.

Як органічно влитися? Відповідати на тисячі мамських “Чому? Коли? Як?”. Відстежити ці запитання можна на прийомах і в мережі. Як на них відповідати залежить від соціальної мережі, однак варто врахувати, що тренд цього року – відеоконтент. Якщо говорити про YouTube, то зростання кількості переглядів і підписників з часом дасть змогу окуповувати витрати на створення роликів.

Продвижение медицинского центра в соцсетях: как не слить бюджет?

Основні питання, що виникають у відвідувачів до медичного центру:

  • Чому я маю/мушу прийти до приватної клініки, а не до державної?
  • Чим ваша клініка відрізняється від конкурентів?
  • Багато відгуків, які суперечать один одному, а медичні центри коректно не розбирають їх і не відповідають. Клієнти губляться, де добре, де погано.

Це свідчить лише про одне: потенціал просування в соціальних мережах медичних центрів ще не використаний повністю. І мало хто користується найпотужнішим інструментом маркетингу, який скоро, згідно з тенденцією, стане єдиним робочим.

З чого почати просування?

Визначити мету заходу. Для медклінік – формування лояльної (теплої) аудиторії з нових та наявних клієнтів, формування пулу адвокатів бренду, створення попиту на послуги та технології, залучення клієнтів.

Визначити показники ефективності. У випадку з медициною:

  • залученість передплатників (коментарі, лайки, перегляди);
  • зростання бази клієнтів;

Сегментація аудиторії. Визначивши ЦА, необхідно її сегментувати. Один із критеріїв – спосіб ухвалення рішення, тут можна виділити два основні сегменти:

1. Сформована потреба в медичних послугах, хворіє сама людина або родичі. Ці люди вже пройшли обстеження, або здали кілька аналізів, можливо шукають лікаря родичам.

Особливість цієї групи в тому, що люди вже готові користуватися медичними послугами, але зараз їм потрібно зорієнтуватися на ринку. Розібратися, чи відповідає якість вартості, за якими критеріями можна порівняти різні клініки. При цьому потенційному клієнту потрібна підтримка і впевненість у правильності вибору.

2. інформація про здоров’я потрібна про всяк випадок. Люди-іпохондрики, яким потрібно знати симптоми різних захворювань, яка профілактика для різного роду хвороб, що робити в разі встановлення діагнозу.

Підхід до кожного сегмента абсолютно різний. Для перших необхідний майданчик для спілкування, де можна попросити поради, обмінятися досвідом, поділитися враженнями. Для цього потрібно робити рубрики, щоб за хештегом людина легко знаходила необхідну інформацію.

Другій групі потенційних клієнтів важлива цікава інформація: пости, відео, прямі ефіри та історії, де можна отримати відповіді на запитання.

Просування медичного центру в соцмережах: як не злити бюджет?

Позиціювання медичного центру в соціальних мережах

Ключовий момент для позиціювання клініки – позитивний тон, від цього вибудовуйте всю комунікацію:

  • Тексти. Зберігаємо позитив, розповідаємо про процедури, аналізи, діагностику з позитивного боку: легко, не боляче, швидко, результативно. Більше про збереження здоров’я, ніж про хвороби, адже ці теми викликають негативні почуття, страх захворіти, жаль за хворими родичами.
  • Візуальне оформлення. Красива сторінка в єдиному стилі, із приємним колірним оформленням викличе більше бажання залишитись, аніж викачані у поганій якості картинки, відсутність аватару тощо.
  • Фотографії. Обов’язково викладаєте фото лікарів, нагород, обладнання з поясненнями. Збирайте відгуки пацієнтів з фотографіями. Симпозіуми, свята, заходи для пацієнтів – усі репортажі розміщуйте в альбоми, вічні сторіз тощо.
  • Відео. Експертні думки лікарів, практичні поради, біографії, цікаві випадки з практики – усе це створить певний образ клініки, якій можна довіряти.
  • Чат-бот. </Впровадження такої простої техніки дасть змогу відповідати клієнтам миттєво, що залишить у діалозі 100% користувачів, відповідно збільшить конверсію.
  • Сторіз. Збільшують залученість та охоплення у кілька разів. Ця тенденція набирає популярність і буде тільки зростати.

Контент – це позиціонування клініки на ринку і досягнення бізнес-цілей. Тут немає місця нескінченним картинкам, що не несуть цінності для компанії і клієнта. Конструктивна подача інформації, позитивний тон, продумані теми – що ведуть до цілей. Не залишайте поза увагою і розважальний контент: цікаві факти, захопливі історії, мотиваційні цитати про здоров’я.

Зверніть увагу! Дуже обережно з гумором. Там, де стосується здоров’я, почуття гумору притупляється. Регулярні недоречні жарти здатні зіпсувати репутацію закладу.

Контент: про що писати, які рубрики, як часто?

Одразу визначимося, оптимальна кількість постів на день – 2 штуки. Частіше – від вас втомляться, рідше – про вас забудуть. Оптимальне поєднання промо постів і розважальних: 20% – промо, 80% – розповідних, освітніх тощо.

Промо-контент:

  • Персонал медичного центру. Розміщуйте фото, відео, автобіографії, історії лікарів та персоналу. Люди купують у людей.
  • Історії перемог над хворобою. Подяки клініці.
  • Можливості медичного центру. Про технології, лабораторії, унікальні методики.
  • Новини. Будь-які новини медичного центру.

Просування медичного центру в соцмережах: як не злити бюджет?

Розважальний контент:

  • Профілактичні заходи різноманітних хвороб.
  • Викриття міфів та забобонів, яких є вдосталь у медичній тематиці.
  • Мотивація та натхнення на здоровий спосіб життя та подолання хвороб.
  • Науково-популярні статті, новини медицини.
  • Цікаві факти, історії, гумористичні історії, акуратні жарти.

Обов’язково залучайте до дискусії відвідувачів. Пропонуйте описати свої історії, питання, давайте короткі онлайн консультації. Підтримуйте діалог з аудиторією.

Підбиваючи підсумок, можна зазначити, що, як і в будь-якій справі, при просуванні медичного центру в соціальних мережах необхідно мати завдання і цілі. Це допоможе прийти до бажаного результату з мінімальними витратами і максимально швидко. Успіху досягають ті, хто знає свою аудиторію та її інтереси, вміють з нею спілкуватися, залучати до діалогу, оперативно відповідати.

Поділитися

Оформіть заявку на сайті, ми зв'яжемося з вами найближчим часом і відповімо на всі запитання.