Що таке коллтрекінг і чим він буде корисним для вашого бізнесу
Головна >
Якщо ви не хочете втрачати клієнтів, хочете розуміти, наскільки ефективною є реклама, якою ви користуєтеся, і бути впевненим, що ваші менеджери працюють не даремно, вам на допомогу прийде Коллтрекінг.
Маркетологи давно навчилися аналізувати поведінку інтернет-користувачів за допомогою стандартних систем аналітики, таких як Google Analytics. Тому зараз, не складає особливих труднощів дізнатися, звідки прийшов клієнт, за якими запитами шукав той чи інший товар і які конкретні дії здійснював на сайті.
При цьому офлайн-конверсії, наприклад, дзвінки, залишаються неврахованими. Також, не всі відвідувачі сайту купують товари або замовляють послуги через онлайн-форми – комусь зручніше зробити замовлення телефоном.
Якщо ваша компанія надає медичні послуги, то тут без детальної консультації телефоном можна не обійтися.
Коллтрекінг – це інструмент оцінки реклами та її конверсії в дзвінки. Технологія колтрекінгу дає змогу прив’язувати індивідуальний номер телефону до кожного рекламного каналу і навіть до одноразового відвідувача сайту, у такий спосіб відстежуючи рекламний трафік аж до пошукової фрази та контекстного оголошення.
Компанії, які працюють у сфері медицини, дедалі частіше використовують інструмент колтрекінгу, адже значний відсоток потенційних клієнтів приходить саме телефоном.
Переваги колтрекінгу
- Запис і прослуховування дзвінків
За допомогою цієї функції, ви можете прослуховувати дзвінки ваших клієнтів і підвищувати ефективність роботи ваших співробітників, працювати з помилками і претензіями.
Також, якщо дзвінок, з якихось причин був пропущений – ви з легкістю можете подивитися, з якого номера дзвонив клієнт і не втратити його, а можливо, навіть здійснити з ним угоду.
- Можливість оцінювання ефективності рекламного каналу
Ви знатимете, яке рекламне джерело та запит привели на ваш сайт клієнта і, таким чином, зможете оцінювати ефективність вашої реклами. В особистому кабінеті збирається статистика за всіма зверненнями на сайті, заявками, зворотними дзвінками.
Це чудова можливість бачити детальну картину по конверсіях і робити правильні висновки по кожному рекламному каналу.
- Налаштування голосового меню, привітання та автовідповідача
За допомогою цієї функції ви зможете налаштовувати привітання, автовідповідач, який прийматиме вхідні дзвінки, якщо ваш телефон зайнятий або вимкнений, налаштовувати переадресацію, розподіляючи дзвінки між співробітниками.
- Послідовна і паралельна переадресація
Це можливість налаштовувати паралельну і послідовну переадресацію, щоб не пропустити жодного важливого дзвінка.
Ця функція дає можливість перемикати дзвінок одночасно всім операторам, або переадресовувати його в послідовному порядку в разі, якщо телефонні лінії зайняті, відключені або перебувають поза зоною дії.
- Переадресація на групу номерів у процентному співвідношенні. Переадресація за розкладом
Ця функція дозволить рівномірно розподіляти вхідні дзвінки та контролювати завантаженість операторів. Також, з її допомогою можливо налаштовувати переадресацію в неробочий час.
- SIP – телефонія
Використання SIP-телефонії – це можливість використання телефонного зв’язку через інтернет, яка має такі переваги, як: простота, персональна мобільність користувачів, інтеграція з SRM-системами та взаємодія з безліччю інших протоколів.
Коллтрекінг містить безліч функцій найбільш просунутої віртуальної АТС і спеціальний віджет зворотного дзвінка (callback) для вашого сайту. Крім того, модулі віртуальної АТС, колтрекінг і віджети зворотного дзвінка тісно інтегровані між собою. За допомогою невеликого JavaScript коду, під час візиту потенційного клієнта на сайт, відбувається підміна номера прямо на вашому сайті, залежно від джерела або сесії користувача.
За допомогою колтрекінгу ви зможете відстежувати ваші рекламні кампанії аж до пошукового запиту. У вас буде можливість бачити, які саме рекламні канали приносять дзвінки, а які ні.
На основі цієї інформації можна ухвалити рішення, які рекламні кампанії максимально ефективні, в які є сенс вкладати кошти, а від яких варто зовсім відмовитися.
Навіть після нетривалого використання колтрекінгу, ви побачите, які саме ключові слова приносять найбільшу кількість дзвінків у компанію. За допомогою цього аналізу ви можете робити свої рекламні кампанії ефективнішими, що залучить більшу кількість цільової аудиторії і значно зменшить вартість реклами. Також, вищевказані дані ви можете застосовувати для SEO-оптимізації сайту.
Види колтрекінгу
Розділяють 2 основні види колтрекінгу: статичний (або, як його ще називають, – класичний) і динамічний колтрекінг.
Зараз детальніше розглянемо кожен: у статичному колтрекінгу телефонні номери закріплюються за рекламними каналами за принципом: кожному джерелу – свій номер.
Наприклад: відвідувачі з контекстної реклами бачать номер телефону, який закінчується на 01, користувачі, які перейшли з органічної видачі – на 02, а з реклами в соціальних мережах – на 03.
Для невеликих компаній цілком підійде цей вид колтрекінгу, оскільки він набагато дешевший, ніж динамічний, і дає змогу зробити первинний аналіз, але для серйозної аналітики цих даних досить мало.
Суть динамічного колтрекінгу: кожен користувач, який потрапляє на ваш сайт, отримує унікальний телефонний номер.
Цей номер буде присвоєно тільки цьому користувачеві, поки він перебуває на вашому сайті. Щойно за вищевказаним номером користувач здійснить дзвінок, система зіставляє цей виклик з історією користувача і додає до звіту за дзвінками джерело трафіку, з якого користувач потрапив на сайт.
Залежно від обсягу трафіку, на сайті виділяється різна кількість телефонних номерів, тому цей вид колтрекінгу обійдеться набагато дорожче, ніж статичний. Але при цьому він дасть необхідну деталізацію для аналізу ефективності всіх ваших каналів.
Крім використаних каналів реклами та пошукових запитів, ви так само зможете бачити:
- сторінки сайту, які переглядав користувач перед дзвінком;
- дані за часом між дзвінками;
- канали, які повертали користувача на сайт після першого візиту;
- товари, якими ще був зацікавлений відвідувач сайту
Якщо надалі користувач повертатиметься на ваш сайт з іншого пристрою, колтрекінг зможе зв’язати історії різних пристроїв (ПК і мобільного телефону) в одну картку клієнта.
Алгоритм роботи
1. Ви орендуєте віртуальні номери телефонів і встановлюєте спеціальний скрипт на своєму сайті;
2. Далі: для кожного відвідувача сайту, система підміняє номер телефону на самому сайті на віртуальний номер телефону коллтрекінгу. І, коли клієнт телефонує за цим номером, система розпізнає, звідки ця людина прийшла до вас на сайт.
Динамічний колтрекінг – підходить абсолютно для всіх видів онлайн реклами.
Але, якщо ви хочете відстежувати ефективність реклами в ліфтах, журналах, білбордах або інших оффлайн-каналів, – доцільно застосовувати статичний коллтрекінг у рамках динамічного коллтрекінгу.
Таким чином, телефонний номер, вказаний у певному рекламному носії, буде закріплений за цим каналом (реклама в ліфті, журнал, брошура). Але надалі, якщо користувач прийде на ваш сайт і зробить повторний дзвінок, то у зв’язці з “динамічним коллтрекінгом”, ви матимете повну картину так званої “моделі атрибуції”.
Інакше кажучи, статичний і динамічний колтрекінг можуть доповнювати один одного для досягнення поставлених маркетингових цілей – цей вид колтрекінгу називається комбінованим.
Які можна зробити висновки?
Коллтрекінг необхідний бізнесу, у якого більша частина звернень надходить телефоном.
Крім того, не варто забувати, що телефонні дзвінки відіграють дуже велику роль для бізнесу, що продає медичні послуги та послуги загалом. Загалом, колтрекінг – це рятувальний круг у бізнесі для компаній, які займаються продажами.
Також, доцільно використовувати колтрекінг тим компаніям, яким необхідна оптимізація рекламних кампаній.
І наостанок, давайте подивимося коротке відео про систему колтрекінгу:
Поділитися
Запитати у фахівця