«Медмаркетинг» виступив партнером конференції «Приватна медицина: реалії практики»
Головна >
18.10.2016 року відбулася конференція “Приватна медицина: реалії практики”. “МедМаркетинг” виступив партнером цього заходу.
Директор нашої компанії Костянтин Чекменьов виступив з доповіддю на конференції “Приватна медицина: реалії практики”, що має назву “Тренди просування медицини в інтернет у 2016 році. Новинки та особливості”.
Конференція проходила у ВЦ “КиївЕкспоПлаза”, у конференц-залі №6. Компанія LMT, редакція журналу “Практика управління медичним закладом” є організатором даного заходу. Інтернет-маркетингове агентство “МедМаркетинг” виступило партнером, крім того, директор нашої компанії Костянтин Чекменьов підготував доповідь “Тренди просування медицини в інтернеті в 2016 році. Новинки та особливості”, в якій висвітлив цікаві нюанси, що стосуються просування медичного бізнесу в мережі Інтернет.
Цю конференцію було проведено в рамках Міжнародного форуму “Менеджемент в охороні здоров’я”, що являє собою професійний майданчик для діалогу між представниками органів влади, керівників медичних установ та інших представників цього бізнесу. Усе це необхідно для того, щоб медична галузь конструктивно реформувалася в рамках нинішніх реалій.
Які теми порушувалися в рамках заходу?
Крім Костянтина Чекменьова, на цій конференції також розглядалася низка актуальних питань для сучасного медичного бізнесу. Наприклад, Олена Беденко-Зваридчук, директор юридичної компанії “МедАдвокат”, розповіла про ліцензування обігу наркотичних засобів у закладах охорони здоров’я; Круть Анатолій Григорович, директор Державного медичного центру сертифікації МОЗ України, говорив про основні положення стандарту 13485, які потрібно знати адміністрації закладу охорони здоров’я приватної форми власності.
Якщо говорити про тему бізнесу та маркетингу, тут виступили Антон Зінчук, партнер практики інвестиційного консалтингу ЮФ ILF, який розповів усе про Структурування медичного бізнесу та залучення інвестицій; Альона Романовська, керуюча директорка Фармацевтичної Асоціації Lege Artis з доповіддю на тему, чи потрібен маркетинг приватній медицині, та інші не менш цікаві доповідачі.