Доповідь Костянтина Чекменєва на конференції Medical Outsourcing Days
Головна >
Керівник MedMarketing Костянтин Чекменьов виступив на конференції “Студії охорони здоров’я” з доповіддю “Клієнт і агенція: як зрозуміти один одного?”
З 4 по 6 жовтня 2016 року відбулася масштабна подія у світі медичного інтернет-маркетингу під назвою Medical Outsourcing Days, організатор якої – “Студії охорони здоров’я”. Агентство “МедМаркетинг” виступило партнером цього заходу. Крім того, керівник нашої компанії Костянтин Чекменьов прочитав доповідь на актуальну тему для інтернет-маркетингу в медицині. .
Medical Outsourcing Days – це перша конференція, присвячена аутсорсингу послуг для медичних установ. Для її проведення було обрано Міжнародний виставковий центр біля метро “Лівобережна” в Києві. Вона проходила протягом трьох днів. Тема першого дня: консалтинг, навчання персоналу та інтернет-маркетинг. Саме тоді, 4 жовтня 2016 року, і виступив керівник нашої агенції “МедМаркетинг” Костянтин Чекменьов. Він розповів про те, як і клієнту у вигляді медичного закладу знайти спільну мову зі студією, яка займається інтернет-маркетингом.
Чим займаються “Студії охорони здоров’я”?
Це організація, яка займається навчанням та обміном досвідом в управлінні медичним закладом. Основна мета – поширення успішного досвіду менеджменту, сервісу та маркетингу в охороні здоров’я задля того, щоб клініки, лікарні та приватні кабінети України більш ефективно та результативно працювали, і, звісно ж, мали прибуток.
Серед продуктів, які пропонують “Студії охорони здоров’я”:
- тренінги,
- конференції
- обговорення щодо актуальних питань менеджменту медичних закладів.
Особливістю цієї організації є те, що, складаючи програми, враховується сучасний стан медичної галузі, в цілому. І завдяки власним дослідженням, пропонується такий продукт, який ідеально підходить до нинішнього ринку охорони здоров’я України.
Спікери Medical Outsourcing Days
Серед спікерів цієї події – тренери, керівники медичних закладів та експерти галузі. Крім Костянтина Чекменьова, на Medical Outsourcing Days також виступили: Тетяна Степурко, керівник магістерської програми “Менеджмент в охороні здоров’я” НаУКМА”; Радміла Гревцова, керівний партнер консалтингової компанії “Юркрафт Медицина”; Валентина Онуфрієва, сертифікований аудитор систем якості, керівник компанії QMinHealthcare та багато інших.
Партнери конференції
Інтернет-маркетингове агентство “МедМаркетинг” виступило партнером першої конференції з аутсорсингу послуг для медичних установ. Також партнерами заходу виступили: Медичний тренінговий центр, Школа охорони здоров’я Києво-Могилянської Академії, блог Zelenka, юридичне бюро Олени Бабич, консалтингова компанія Yurcraft Medical та інші.