Кейс «Менопейс Оріджинал»

Головна > Продуктові сайти > Кейс «Менопейс Оріджинал»

Задача

Обговорюючи з фармацевтичною компанією «Дельта Медікал» бізнес-цілі, ми прийшли до висновку, що немає сенсу створювати повноцінний сайт для бренду «Менопейс Оріджинал». Тут ми враховували психологію цільової аудиторії – жінкам, яким вже за сорок, набагато простіше отримати всю інформацію на одній сторінці. Крім того, не кожна представниця прекрасної статі готова визнати, що у неї настала менопауза. І навіть, якщо спостерігаються симптоми клімактеричного синдрому, вони списують їх на щось інше.

Саме тому ми зупинили свій вибір на Лендінзі з прихованими списками, спливаючими вікнами, посиланнями на інші ресурси й іншим. Це дало можливість одночасно звернути увагу жінок, які розуміють, що у них менопауза, і тих, які не можуть собі в цьому зізнатися.

Саме в Landing Page є можливість надати відвідувачеві невелику, але достатню кількість інформації. Такі сторінки мають ряд переваг:

  • висока ефективність при просуванні за допомогою інструментів інтернет-маркетингу, що досягається за рахунок тонкої адаптації під необхідні рекламні запити;
  • простота в донесенні інформації до цільової аудиторії;
  • як результат – високий відсоток конверсії;
  • можливість установки і настройки систем аналітики на сторінку, щоб збирати необхідну інформацію про відвідувачів, їх кількості, а також активність на сторінці.