Кейс Хмільник

Головна > Сайти санаторіїв > Кейс Хмільник

Задача

После встречи с руководством санатория «Хмельник» и выявления их бизнес-целей, было принято решение, что модернизировать имеющийся сайт нельзя, ввиду его нелогичной структуры, поэтому нужна полная смена интернет-ресурса. При этом одна из главных проблем заключалась в том, чтобы сохранить трафик: 600-700 переходов из поиска ежедневно.


До першої міжнародної компанії “МедМарктеїнг”, орієнтованої на просування медичного бізнесу в мережі Інтернет, звернувся профспілковий санаторій “Хмільник” з проханням модернізувати їхній сайт. Річ у тім, що керівник їхнього маркетингового відділу була у нас на семінарі, після чого дізналася, що їхній сайт не відповідає низці сучасних вимог.

1 етап Формування структури і прототипування

Ми виконали дуже велику аналітичну роботу, перш ніж приступили до прототипування. Уточнивши з керівництвом санаторію “Хмільник” всі нюанси, фахівці інтернет-маркетингового агентства “МедМаркетинг” розробили такі прототипи:

  • Головна
  • Про санаторій
  • Проживання
  • Новини
  • Контакти та інші

Структура поточного сайту була, скоріше, інформаційною, аніж такою, що продає, тобто інтернет-ресурс більше розповідав про санаторій та про головний метод лікування – радонотерапію, аніж мав на меті збільшити потік тих, хто приїжджає.

Кейс Хмільник

Загальна стилістика сайту, і, загалом, подача інформації – були не продумані і не відповідали сучасним тенденціям сайтобудування.

Проблеми старого сайту:

  • Хоча в структурі сайту робоче меню було присутнє, але воно було розкидане по різних розділах.
  • Назви, неоднозначні для розуміння відвідувачів.
  • Відсутня була сторінка опису номерів, хоча це одне з найважливіших для відвідувачів сайту.
  • Розділ “Контакти” був розбитий на трьох сторінках:

– Як до нас дістатися; – Контактна інформація; – Зв’язатися з нами.

  • Внутрішні сторінки сайту, що мали виконувати функцію продажу, – містили поширену помилку, являючи собою просто масив тексту з вкрапленнями тематичних фото. Було незрозуміло, що робити користувачеві після того, як він ознайомився з інформацією.

Що ми зробили:

  • Ми створили нову структуру, яка більше продає. Але при цьому тримали в голові той факт, що трафікоутворюючі сторінки сайту потрібно зберегти. Їхня загальна кількість – 87 штук.
  • Ми повинні були залишити таку саму адресу сторінки, перенести цей url, мета-дані, врахувати всі H-теги на сторінці, та, за можливості, зберегти внутрішню вагу сторінок. Тому було розроблено попередню схему розподілу сторінок старого сайту в новій структурі.
  • Прибрали такий розділ як “Пацієнтам”, так як весь сайт, в принципі, відноситься до пацієнтів.
  • Захований на старому сайті важливий розділ “Статті” винесли на перший рівень.
  • Решта підрозділів ми розподілили між розділами “В санаторії” та “Статті”.
  • З розділу “Сервіс” ми винесли такі важливі розділи як “Проживання” та “Харчування”. При цьому сам розділ “Сервіс” прибрали.
  • Як ми говорили вище, сторінка “Контакти” являла собою три різні сторінки, які ми об’єднали на одній, надавши таку інформацію:

– Карта проїзду; – Різні способи того, як можна дістатися; – Форма для зворотного зв’язку.

Кейс Хмільник

Кейс Хмільник

Із сайту прибрали зайві віджети, наприклад, погоди, курсу валют, оскільки вони були наскрізними зовнішніми посиланнями, а інформацію, що міститься в них, легко знайти в Інтернеті.

2 етап Відрисовка дизайну і програмування

Фахівці агентства “МедМаркетинг” здійснили повну зміну зовнішнього вигляду сайту. Ми запропонували керівництву санаторію “Хмільник” кілька варіантів колірних гам, з яких було віддано перевагу коричневим тонам.

Ми використовували такі кольори та відтінки:

  • Світло-коричневий
  • Темно-коричневий
  • Білий
  • Зелений
  • Декілька відтінків сірого
  • Декілька відтінків бежевого для відтінення деяких блоків

Цю саму колірну гамму витримали й в оновленому логотипі санаторію “Хмільник”.

Кейс Хмільник

У топ сайту ми винесли розділи “Запитання, що часто ставляться” і “Забронювати”, причому останній – було видно раніше тільки з головної сторінки, хоча, по суті, він є головним CTA-елементом сайту.

Кейс Хмільник

Сторінка “Запитання-відповідь” на старому сайті була захована внизу в правій колонці, і знайти її було дуже нелегко, але ж саме це є важливою інформацією для відвідувачів. Адже санаторій “Хмільник” – це унікальне за своїми методиками лікування місце. І багато хто шукає відповіді на запитання про те, з якого віку можна застосовувати радонові ванни, чи є протипоказання та багато іншого. Крім того, є багато загальних питань, які стосуються номерів, оплати, путівок. І для цільової аудиторії санаторію “Хмільник” це може бути суттєвим аргументом на користь того, щоб придбати путівку – є знижки, особливі умови для певних груп населення. Саме тому ми виокремили цей розділ і зробили його доступним, зрозумілим і читабельним.

Кейс Хмільник

У підсумку, ми розділили меню на робоче й адміністративне. За основу ми взяли чотири сторінки старого сайту, які перейменували:

  • Покази – Що ми лікуємо?
  • Медичні процедури – Як ми лікуємо?
  • Діагностичні тести – Діагностика
  • Оздоровчі програми – Програми оздоровлення.

Кейс Хмільник

 

Під час переходу на сторінку за кожним із цих напрямків, ми бачимо великий текстовий блок, фотогалерею, а також форму для бронювання номерів, у якій є можливість вказівки точної дати в’їзду-виїзду, кількості гостей, а також вибору типу номера.

Над цими чотирма основними категоріями, ми бачимо ще одне меню, що складається з наступних розділів:

  • Про санаторій;
  • Ціни;
  • Проживання;
  • Харчування;
  • Новини;
  • Статті;
  • Галерея;
  • Контакти.

Незважаючи на гадану простоту, було вельми складно розподілити по них інформацію, яка вже була на старому сайті. Але було необхідно це зробити, щоб користувачам було простіше знайти інформацію, щоб простежувалася певна структура та логіка.

Усі напрямки робочого меню на новому сайті мають дворівневу структуру. Річ у тім, що на старому сайті всі сторінки з переліком категорій (наприклад, розділ “Показання”) були кінцевими, тобто, можливості перейти на окремі сторінки за конкретними захворюваннями просто не було. На новому сайті ми виправили цю проблему, передбачивши створення дворівневого робочого меню.

Кейс Хмільник

На всіх сторінках робочого меню міститься блок переваг, два текстових блоки, форма бронювання, а також карта проїзду.

Головна сторінка

Щоб не стомлювати відвідувачів великими обсягами тексту, ми спробували максимально прибрати їх з головної сторінки та представити у вигляді іконок, інфографіки, або ж просто з можливістю прочитати більш детально – на іншій сторінці.

Наприклад, інформація про сам санаторій – читаємо кілька речень на головній сторінці, потім користувачеві пропонується “Читати далі”, якщо він хоче більш детально ознайомитися з цими відомостями.

Кейс Хмільник

І тоді автоматично сторінка прокручується нижче, і людина знаходить інформацію про спеціалізації, програми та інші не менш важливі нюанси, що стосуються санаторію “Хмільник”.

Після цього йде блок із відео про санаторій “Хмільник”. Натиснувши на відповідну кнопку, перед нами виникає спливаюче вікно pop-up, і ми можемо переглянути ролик.

Кейс Хмільник

Про санаторій

Оскільки більша кількість інформації на сайті стосується саме цього розділу, ми виокремили одразу кілька основних підпунктів, які можна побачити, якщо навести мишкою на відповідну кнопку.

Кейс Хмільник

Ми постаралися зробити сторінку “Історія створення” більш доступною для сприйняття за допомогою темно-коричневих кіл, усередині яких написані дати.

Кейс Хмільник

Таким чином, користувач матиме за що “зачепити” око, і інформація не виглядатиме нудною чи нагромадженою.

Відомості про радонову воду, радонотерапію, показання та протипоказання, цікаві факти, а також правила прийому цієї води – ми також помістили на окремі сторінки, бо таких унікальних наукових даних більше ніде немає, і чимало людей приходить на сайт санаторію “Хмільник” саме з метою ознайомитися з цим явищем ближче.

Кейс Хмільник

Щоб ці сторінки не були виснажливими для очей, через велику кількість тексту, внизу сторінок, де це можливо, ми зробили фото галерею.

Кейс Хмільник

Кожну фотографію можна переглянути більш детально у спливаючому вікні pop-up.

Кейс Хмільник

Ціни

Цей розділ є одним з найбільш затребуваних, тому ми постаралися надати інформацію в ньому максимально доступно і зрозуміло. Ціни виділено не тільки кольором шрифту, а й тим, що вони написані на прямокутнику світло-коричневого кольору.

Кейс Хмільник

Проживання

У цьому розділі ми розташували мінімум тексту, і максимум фотографій, оскільки користувачам цікаво, як саме виглядають номери.

Кейс Хмільник

Харчування

Цей розділ цікавий тим, що ми представили інформацію про режим харчування у вигляді невеликої таблиці.

Кейс Хмільник

Внизу сторінки також представлена невелика фотогалерея.

Новини

Оригінально представлений розділ “Новини”, причому він в урізаному вигляді також є на Головній сторінці. Анонс кожної новини видно на чорно-білій картинці, причому всі зображення унікальні, і несуть той сенс, який міститься в новині.

Кейс Хмільник

У цьому ж блоці, клікнувши на кнопку “Читати далі”, відвідувач потрапляє на окрему сторінку, де написана сама новина. Причому, цікаво те, що та картинка, яка на Головній сторінці була чорно-білою, тут уже кольорова, і розгортається в більшому розмірі.

Кейс Хмільник

Статті

Цей розділ виконано у вигляді блогу: ліворуч невелика картинка, праворуч – кілька речень з початку статті.

Кейс Хмільник

Клікнувши на кнопку “Читати далі”, потрапляємо на сторінку конкретного матеріалу, де подається доволі багато інформації, яка має чітку структуру.

Галерея

Оскільки фотографій у санаторії “Хмільник” досить багато, наше завдання полягало в тому, щоб структурувати їх найбільш логічно і зрозуміло для цільової аудиторії. У підсумку у нас вийшло п’ять основних напрямків:

  • Фото санаторію.

Це фотографії, які відносяться до будівлі самого санаторію, а також прилеглої до нього території.

  • Лікування та діагностика.

Це всі зображення, які якимось чином пов’язані з проходженням лікування в санаторії “Хмільник”, а також з діагностичними маніпуляціями.

  • Номера.

Тут є можливість ознайомитися з тим, які є номери, які меблі в них представлені, а також роздивитись у всіх деталях інтер’єр кімнат.

  • Сервіс, дозвілля.

У санаторії часто проводять різноманітні культурно-розважальні заходи, до того ж на самій території пропонується низка послуг, що мають не лікувальний, а скоріше розслаблювальний характер.

  • Наші нагороди

Історія в санаторію “Хмільник” доволі довга, а якість обслуговування та саме лікування визнані багатьма установами. Тому кількість дипломів, сертифікатів та інших нагород – справді вражає.

Кейс Хмільник

Програмування здійснювалося на CMS під назвою Drupal. Новий сайт адаптивний: є і планшетна, і мобільна версії.

Кейс Хмільник

3 етап Підготовка контенту та наповнення

Сайт виконано трьома мовами: українською (відображається за замовчуванням), російською та англійською. Усі фотографії в галереях мають різний формат і розташовані в різних за розміром квадратах і прямокутниках, що має стильний і нетривіальний вигляд.

Кейс Хмільник

Це зроблено, тому що цільова аудиторія санаторію “Хмільник” – люди не тільки з території України, а й з ближнього та далекого зарубіжжя.

Результат

Кейс Хмільник