Кейс Амеда

Головна > Сайти клінік > Кейс Амеда

Задача

Клініка «Амеда» була створена більше десяти років тому як центр педіатрії. Поступово з плином часу вона переросла в повноцінну сімейну клініку, як з дитячим, так і з дорослим відділенням. При цьому фірмовий стиль, інтер’єр і дизайн сайту так і залишалися в «дитячій» стилістиці. Про що може красномовно свідчити хоча б логотип, на яких слоненя грав з кубиками. Саме тому керівництво сімейної клініки «Амеда» прийняло рішення провести візуальний ребрендинг.

Перед агентством «МедМаркетинг» стояло завдання: зробити так, щоб ребрендинг стався найбільш гладко. Ми повинні були зберегти інтерес до сімейної клініці «Амеда» вже сформованої цільової аудиторії – батьків, які шукають лікарів для своїх дітей. І в той же час охопити новий сегмент медичного ринку – дорослих людей, які хочуть вирішити власні проблеми зі здоров’ям.Сімейна клініка надала нам новий брендбук, відповідно до якого ми зробили повне переформатування сайту. Оскільки потрібно було змінити не тільки дизайн, але і логіку, і структуру всього інтернет-ресурсу.


У “МедМаркетинг” – першу міжнародну компанію, орієнтовану на просування медичного бізнесу в мережі Інтернет, звернулася сімейна клініка “Амеда” з необхідністю розробити сайт, у зв’язку з проведенням ребрендингу.

1 етап Формування структури і прототипування

Основними причинами повної зміни структури і дизайну сайту, стали такі помилки старої версії сайту “Амеди” як:

  • Вкрай застарілий дизайн
  • Повністю були відсутні сторінки послуг, були представлені тільки напрямки
  • Не було текстового опису послуг
  • Так само представлений тільки прайс-лист
  • Сторінки лікарів були відсутні
  • Вкрай незручно реалізований розділ “Запитання-відповідь”

Кейс Амеда

Проаналізувавши поточну ситуацію, вивчивши основні послуги клініки, а також її структуру загалом, обговоривши з клієнтом його бізнес-задачі та плани подальшого розвитку, складнощі, що могли виникнути в результаті ребрендингу, ми розпочали прототипування.

Агентство “МедМаркетинг” розробило прототипи всіх основних сторінок сайту (всього 16 штук).

Наша команда створила загалом 13 прототипів, для розроблення яких, як і завжди, використовували спеціалізовану програму Balsamiq.

2 етап Намалювання дизайну

Сайт намалювали в сучасній стилістиці flat design (плоский дизайн). За домовленістю з сімейною клінікою “Амеда”, ми відійшли від своїх принципів. Річ у тім, що ми узгоджуємо з клієнтом тільки прототипи сторінок, дизайн ми робимо без внесення правок з мінімальним внесенням правок. (посилання – чому ми так чинимо?) Але в цьому випадку ми пішли на зустріч і враховували побажання клієнта щодо внесення правок для головної сторінки. Деякі правки ми все ж рекомендували не вносити, керівництво сімейної клініки дивилося на це прихильно, що надалі дало хороші результати.

Етапи розробки дизайну:

Клієнт вислав нам логотип і брендбук, який ми взяли за основу у виборі колірної гами, але дозволяли собі трохи відходити, як нам здається, в кращу сторону.

Наш арт-директ додав цікавий шрифт, який за всієї суворості сайту, привносив трохи дитячого настрою, щоб зберегти в позиціонуванні сильний бік сімейної клініки “Амеда” – напрямок педіатрії. У підсумку, сайт вийшов дуже світлий, і його дійсно можна вважати на 100% сімейним.

Кейс Амеда

Ми розділили робоче та адміністративне меню. Робоче меню було представлено двома кнопками: Дитяче і Доросле відділення. При наведенні на них випадають напрямки діяльності сімейної клініки для кожного з відділень.

Кейс Амеда

Ми зробили такий поділ, тому що цільова аудиторія для кожного з відділень різна. Для педіатрії: це батьки, які шукають фахівців для своїх дітей, а для дорослого відділення – це зовсім інші критерії. Неможливо на одній сторінці ефективно задовольнити очікування обох цільових аудиторій: для кожної з них індивідуальний підхід, свій текст зі своєю стилістикою.

Сторінки “Послуг”

Кожну сторінку послуг ми робили за структурою лендінг-пейджа. У верхній частині сторінки розташований банер – причому для кожної послуги він свій. Тим самим, ми не допускаємо вельми поширеної помилки багатьох розробників – коли банер робиться наскрізним (тобто один для всіх сторінок сайту) для кожного виду послуг.

На цій же сторінці нижче йде кілька текстових блоків, фонове відео, форма запису на прийом, а також прізвища лікарів, які приймають за тією чи іншою спеціалізацією (див. галерею всіх сторінок вище).

Сторінка “Програми”

Особливість цієї сторінки в тому, що в поняття “Програми” входять послуги різних фахівців. Наприклад, програма “Йдемо в дитячий садок” включає послуги таких лікарів як:

  • педіатр
  • невролог
  • ортопед
  • дитячий офтальмолог
  • отоларинголог
  • дитячий офтальмолог
  • отоларинголог

Саме тому всі “Програми” винесені в окремий розділ, де представлений загальний список, з можливістю переходу на кожну програму окремо для більш детального вивчення послуг.

Кейс Амеда

“МедМаркетинг” розробив повністю адаптивний сайт. Під усі пристрої:

  • для комп’ютерів і ноутбуків;
  • для планшетів;
  • для мобільних телефонів і смартфонів.

 

Кейс Амеда

Програмування здійснювалося на безкоштовній CMS – Drupal, яка, на нашу думку, ідеально підходить для медичних сайтів.

3 етап Підготовка контенту і наповнення

У вартість сайту входило створення 30 текстів. Для написання кожного з них співробітники “МедМаркетингу” зв’язувалися з лікарями сімейної клініки “Амеда” для з’ясування різних методів, нюансів, особливостей. Після чого вносилися правки в тексти, і готові матеріали розміщувалися на сайті.

Усі тексти створювалися з урахуванням того, що для кожної сторінки було розроблено семантичне ядро, а також прописані мета-дані. Саме це дає можливість надалі займатися ефективним СЕО-просуванням сайту. Крім текстів, ми також розмістили прайс-лист на 2 000 позицій.

Також, у вартість сайту входила зйомка 10 відео роликів з презентацій деяких послуг клініки.

Етапи створення відеороликів:

  • Сімейна клініка “Амеда” обрала для себе найцікавіші напрямки.
  • Ми відправляємо нашого оператора та журналіста для запису відео з лікарями за обраними тематиками.
  • Дизайнери створюють плашки, заставки та інші необхідні елементи для відеоролику.

Кейс Амеда

  • Розміщуємо монтаж, а також постпродакшн матеріалу.
  • Розміщуємо на каналі сімейної клініки на youtube відеоролик.
  • Вносимо їх на сайт.

У вартість сайту також входив редизайн груп і сторінок у соціальних мережах, які б відповідали загальному стилю сайту. Сюди належать такі соціальні мережі, як канал на Youtube.

Кейс Амеда

Наша компанія також надає послуги фотографа – хороша фотосесія потрібна для того, щоб сайт виглядав більш професійним. Але напередодні в сімейній клініці “Амеда” вже була виконана фотосесія, і наш дизайнер схвалив фотографії, взявши їх у роботу.

Результат

Агентство “МедМаркетинг” провело повну заміну сайту, з огляду на нові бізнес-завдання сімейної клініки “Амеда”. Завдяки нашій плідній співпраці з клієнтом, нам вдалося досягти таких результатів:

Уже протягом перших трьох тижнів було відзначено високу ефективність. Варто зазначити, що до цього через форми сайту записувалася, в кращому разі, 1 людина на тиждень!

Після того, як “МедМаркетинг” створив новий сайт, з урахуванням ребрендингу сімейної клініки “Амеда”, значно підвищилася кількість записів через форми на сайті.

Наприклад, 5 березня 2016 року (день узято довільно) було 6 записів з форми, розміщеної в топі,

Кейс Амеда

3 – зі сторінок послуг,

Кейс Амеда

9 осіб замовили зворотний дзвінок,

Кейс Амеда

тобто загалом 18 лідів, причому це тільки ті ліди, які ми можемо відстежити через Інтернет, не враховуючи дзвінки. З огляду на те, що всього було 192 відвідування, конверсія склала 9,38 %.

Кейс Амеда

Якщо говорити про найкращий день, то це було 12 лютого 2016 року. Загалом був 331 захід, з яких – 9 записів на прийом, 34 – зворотних дзвінків. У сумі – 43 звернення. Конверсія становить 13 %. І це теж тільки он-лайн звернення.

Кейс Амеда

Варто зазначити, що це високі показники, скоріше, приємні винятки. Є ще вихідні та святкові дні, коли конверсія падає, з об’єктивних причин. За весь місяць було 5758 відвідувань, з них 224 звернень. Тож усереднена конверсія за лютий становить 3, 86 %.

Однак, як ми писали вище, це конверсія тільки он-лайн звернень. Зазвичай у наших клієнтів дзвінків телефоном у 2-4 рази більше, ніж через Інтернет. У цей період сімейна клініка “Амеда”, на жаль, не вела облік звернень через сайт. (Сподіваємося, найближчим часом ситуація зміниться, і ми оновимо статистику кейса). Навіть припускаючи, що дзвінків було стільки ж, скільки і звернень он-лайн, рівень конверсії буде близько 8%. Це дійсно дуже високі показники, що є предметом нашої гордості!

Також потрібно вказати непрямі метрики якості сайту:

  • Вкрай низький рівень відмови: в середньому, за лютий 2016 року – 9, 94 %.
  • Глибина перегляду – 3, 51 сторінки.
  • Середній час перегляду – 4, 21 хвилини.

Це дуже хороші показники, що свідчить про те, що сторінки справді вивчають, переходять на інші, переглядаючи додаткові дані щодо вартості послуг, контактів лікарів та інше. А це, своєю чергою, означає, що структура сайту логічна і зрозуміла цільовій аудиторії.

Замість недосконалого застарілого сайту, сімейна клініка “Амеда” отримала ефективний, з точки зору маркетингу, інструмент із залучення пацієнтів з Інтернету. Сайт вийшов гарний, з точки зору дизайну, і функціональний у плані програмування.

Кейс Амеда