Кейс Візіобуд
Головна > Сайти клінік >
Задача
Перед нами стояло завдання зробити простий, недорогий і водночас презентабельний сайт, який був би спрямований не тільки на продаж послуг, а й на створення позитивного іміджу серед інших офтальмологічних клінік.
Детально проаналізувавши всі бізнес-завдання, ми вирішили зробити сайт, де кожна окрема сторінка була б простим лендінгом, з усіма необхідними даними. Така структура ідеально підходила під запити, які ставив перед нами клієнт, і наші фахівці перейшли до наступного етапу створення сайту – прототипування.
Сфера
офтальмологічна клініка
Сайт
http://visiobud.kiev.ua/
У “МедМаркетинг” – перше міжнародне інтернет-маркетингове агентство з просування медичного бізнесу в мережі Інтернет, звернулася офтальмологічна клініка “Візіобуд”, у якої не було сайту.
1 етап Формування структури та прототипування
Після узгодження всіх нюансів з керівником офтальмологічної клініки “Візіобуд”, проектувальники агентства “МедМаркетинг” розробили прототипи наступних сторінок:
- Головна
- Статті
- Відгуки
- Послуги
- Лікарі
- Про клініку та інші
Усі сторінки побудовано за принципом Landing Page, і на кожній з них є можливість в окремих блоках розмістити відгуки, фотогалерею, картки лікарів та інших тригери довіри. У текстовому ж блоці – розповідається про саму суть послуги, переваги та багато іншого.
2 етап Змальовування дизайну і програмування
Дизайн виконаний у флет-стилістиці. Наші фахівці знайшли цікаве колірне рішення, що вигідно відрізняє офтальмологічну клініку “Візіобуд” від сайтів інших подібних медичних установ.
Крім самого сайту, ми також розробили оригінальний графічний елемент, ґрунтуючись на тому логотипі, який вже був. Цей елемент ніби збирається з пазлів, він покликаний продемонструвати слоган клініки: “Ми будуємо ваш зір”. У топі сайту, та й на інших сторінках, де розташований логотип, він має дуже стильний вигляд.
Структура робочого меню сайту будується за нозологією і містить перелік основних захворювань, які можна додавати, видаляти і редагувати з адміністративної частини.
Головна сторінка
Коли ми заходимо на головну сторінку, ми бачимо велику красиву картинку, з логотипом і слоганом офтальмологічної клініки “Візіобуд”.
Праворуч від зображення – основні розділи, які оформлені у вигляді різнокольорових квадратів, що нагадують шахову дошку або пазли, та ідеально поєднуються з логотипом. Під час наведення, необхідний розділ підсвічується синім кольором, при цьому, якщо користувача цікавлять послуги, то під час наведення на цей квадрат ми бачимо всі їх зліва від геометричної фігури.
Якщо навести курсор, не натискаючи, на конкретну послугу, праворуч з’явиться невеликий опис, який відокремлено від загального списку тонкою червоною лінією.
Це зроблено з урахуванням того, що більшість користувачів сайту навряд чи володіють специфічними офтальмологічними термінами. Тому ми розробили такі невеличкі інформаційні довідки, щоб людина змогла одразу зорієнтуватися, чи це в неї захворювання, чи щось інше.
Після цього йде текстовий блок, нижче – відео, яке можна переглянути у спливаючому вікні pop-up, клікнувши на необхідну кнопку.
Нижче йде оригінальна презентація лікарів – у вигляді слайдера, де є фотографія фахівця, а також деякі відомості про нього. Якщо користувач хоче отримати більш детальну інформацію, можна натиснути кнопку “Детальніше”, і перейти на сторінку конкретного лікаря.
Після цього ми бачимо блок, у якому в один ряд розміщено три статті. Якщо людині цікаво, вона може натиснути кнопку “Читати далі” і перейти на сторінку матеріалу.
Що стосується того, чому ми зробили кілька блоків, максимально стиснувши інформацію, з подальшою переадресацією на конкретні сторінки – все це було продумано заздалегідь. Оскільки це головна сторінка сайту офтальмологічної клініки “Візіобуд”, ми хотіли вмістити тут якомога більше відомостей, і в той самий час, не нагромаджувати і не “вантажити” людину величезним обсягом інформації.
Послуги
Під час переходу на конкретну послугу ми бачимо велику яскраву картинку праворуч, ліворуч, і нижче – йде текстовий блок, потім – відео про цю проблему, слайдер із перевагами, відгуки та додаткові дані (наприклад, телефон для запису на прийом).
Окремо хотілося б сказати про оформлення відгуків – текст розміщений у невеликих прямокутниках світло- і темно бежевих відтінків. Поруч у колі намальований темно-синій профіль жінки або чоловіка, залежно від того, хто залишив відгук. Таким чином, ми зберігаємо єдину візуальну концепцію сайту, використовуючи всі необхідні корпоративні кольори.
Про нас говорять
Це динамічна сторінка у вигляді новин з інформацією про ту чи іншу згадку в різних ЗМІ (теле, радіо, друковані). Кожен пост можна вивчити детальніше, натиснувши кнопку “Читати далі”.
Про клініку
У межах сторінки йде текстовий блок із короткою історією розвитку офтальмологічної клініки “Візіобуд”, інформацією про її принципи та філософію. Нижче йде блок із відео про клініку, яке можна переглянути у спливаючому вікні. З огляду на те, що важливим фактором у виборі офтальмологічних послуг є професіоналізм лікарів – далі ми бачимо слайдер з короткою інформацією про кожного з них. Після цього ми бачимо невелику фотогалерею, де всі зображення розташовані в один ряд. Також тут є можливість пагінації.
Лікарі Тут ми бачимо фотографії всіх лікарів, у кожному ряду по чотири картки.
Перейшовши на сторінку конкретного лікаря, бачимо фотографію, текстовий блок з його професійною біографією, а також час і дні прийому, і одразу ж – невелику форму запису на прийом.
Після цього йде блок, у якому розташовані сертифікати та дипломи фахівця, кожен з яких можна роздивитися ближче у спливаючому вікні, що виникає при натисканні на зображення.
Якщо ви не переходите на сторінку конкретного фахівця, а залишаєтесь на загальній, з усіма лікарями, при наведенні на картку кожного з них, поряд виникає текстовий блок з короткою біографією і є кнопка записатися, при натисканні якої ми бачимо форму запису на прийом з такими полями:
- Ім’я;
- Телефон;
- e-mail.
Ціни
Тут відображено ціни, згруповані за напрямками, при натисканні на кожне з них – бачимо список конкретних послуг із цінами або (за великої кількості послуг) розкриватиметься список груп послуг нижнього рівня.
Відгуки
На сторінку виводиться обмежена кількість відгуків (до десяти), інші перегортаються за допомогою пагінації. Текст міститься в квадраті або прямокутнику, які виконані в бежевій колірній гамі, і фон кожної геометричної фігури відрізняється відтінком. Різний розмір квадратів і прямокутників надає сторінці динаміки.
Статті
Динамічна сторінка у вигляді списку статей з можливістю переходу на конкретну статтю за допомогою кнопки “Читати далі”.
При переході на сторінку з конкретною статтею, ми бачимо СЕО-оптимізований текст, який має чітку структуру.
Програмування сайту здійснювалося на поширеній у всьому світі CMS під назвою Drupal. Також є мобільна версія.
3 етап Підготовка контенту та наповнення
Фахівці нашої агенції підібрали необхідне СЕО-ядро, на основі якого і писали необхідні тексти. Крім того, завдяки тому, що в нас працює власний медичний редактор, увесь контент є справді професійним.
Що стосується відео-контенту, ми запропонували клієнту бюджетний варіант, що його цілком влаштувало. Навіть такий варіант вигідно вирізняє сайт офтальмологічної клініки “Візіобуд” з-поміж інших, бо створити власний відеоролик – доволі складне завдання, що потребує чимало людських і часових ресурсів. “МедМаркетинг” же бере всі питання, пов’язані з підготовкою, безпосередньо зйомкою і постпродакшеном на себе. У підсумку, для основних послуг ми зробили короткі відеоролики, в яких лікарі розповідають, у чому саме полягає метод їхнього лікування, та інші не менш важливі нюанси. Щоб додати корпоративний стиль у відео, наші дизайнери розробили плашки і заставки у відповідній колірній гамі та стилістиці.
Крім того, фахівці “МедМаркетинг” надали офтальмологічній клініці “Візіобуд” таку послугу, як професійна фотосесія. Завдяки яскравим зображенням, що запам’ятовуються, сайт виглядає ще більш привабливим.