Medmarketing – учасник VIII міжнародного медичного форуму
Головна >
Агентство MedMarketing з 25 по 27 квітня 2017 року бере участь у VIII Міжнародному медичному форумі “Інновації в медицині – здоров’я нації”.
Данний захід є масштабною комплексною подією у сфері охорони здоров’я України. Тут представлені різноманітні школи з науково-практичною програмою, виставки зі спеціалізованими експозиціями. Усе це дає можливість створити міжнародну платформу (адже сюди з’їжджаються люди з усіх куточків світу) для того, щоб обмінятися досвідом і підвищити кваліфікацію.
Керівник нашого інтернет-маркетингового агентства Костянтин Чекменьов 25 квітня 2017 року виступив з доповіддю на VIII Міжнародному медичному форумі “Інновації в медицині – здоров’я нації”, де прочитав доповідь “Як керівнику оцінити ефективність просування медичних послуг через Інтернет?”
27 квітня 2017 року Костянтин виступить зі ще однією доповіддю “Інтернет-маркетинг для лікарів: інструменти та методи залучення пацієнтів”.
Крім того, тут на виставці перебуває наш представник на місці Н-39. Можна підійти – поспілкуватися, дізнатися відповіді на ваші запитання, а також отримати корисні матеріали.
Які матеріали представлені на нашому стенді?
Над матеріалами, які ви можете взяти у нашого представника на виставці, працювало кілька співробітників компанії MedMarketing. У підсумку, у нас вийшло:
Загальний буклет про компанію
Являє собою оригінально оформлений буклет, в якому містяться дані про історію створення інтернет-маркетингового агентства, які фахівці у нас працюють, і які напрямки ми пропонуємо для медичного бізнесу.
Нагадаємо, сюди входять:
- Розробка сайтів та лендінгів;
- SEO-просування медичних проєктів;
- SMM-просування;
- Контекстна реклама;
- Відеомаркетинг для медицини;
- Корпоративний дизайн;
- Консультації та навчання;
- Аналітика та додаткові сервіси.
Дизайнер “МедМаркетингу” попрацював над буклетом на славу: підібрано багато незвичайних іконок, саме оформлення виконано в трендовій колірній гамі.
- Інфографіка
Маргарита Корчак, керівник SMM відділу MedMarketing, підготувала цікаву інфографіку “6 “Так” і 5 “Ні” для SMM-маркетингу в медицині” і “Використання соціальних медіа серед клінік, лікарів і пацієнтів”.
Крім цього, у нашого представника можна взяти й іншу цікаву інфографіку, присвячену темам просування медичного бізнесу в мережі Інтернет.
- Статті
Тамара Власова, сценарист і редактор MedMarketing, підготувала статтю “5 причин використовувати відеомаркетинг у медичному бізнесі”, у якій у невимушеній легкій формі з конкретними прикладами описують переваги цього інтернет-маркетингового інструменту.
Маргарита Корчак, про яку ми вже згадували вище, також підготувала статтю “Соціальні медіа: 23 поради для лікарів клінік”, де також представлені конкретні кейси.
Дизайнери нашого інтернет-маркетингового агентства оформили дані матеріали добре обробленими зображеннями, унікальними іконками, що робить кожну статтю яскравою і такою, що запам’ятовується.
- Рекламна листівка
Тут ми представили коротко інформацію про наш online магазин MedMarketing Store. Тут представлені в зручному форматі товари з корисною інформацією, яку ми взяли у справжніх професіоналів у медичному інтернет-маркетингу.
Вашій увазі пропонуються:
- Відеокурси (тренінги, семінари, вебінари);
- Книжки (для професійного та особистісного зростання);
- Іміджеві аксесуари (щоденники, блокноти, тощо);
І багато іншої промопродукції, у якій представлено відомості не лише про нашу агенцію, а й цікаву інформацію про застосування інтернет-маркетингових методів у медичному бізнесі.