Будуємо репутацію: лікарі, які ігнорують соціальні медіа, сильно ризикують

Головна > Будуємо репутацію: лікарі, які ігнорують соціальні медіа, сильно ризикують

Будуємо репутацію: лікарі, які ігнорують соціальні медіа, сильно ризикують

Чому не варто ховатися від Інтернету і навіщо лікарям приділяти йому більше уваги?

Чому не варто ховатися від Інтернету і навіщо лікарям приділяти йому більше уваги?

Повсюдна присутність Інтернету та соціальних медіа призвела до того, що пацієнти знають про вас майже все, приходять до кабінету зі сформованою думкою про вашу репутацію і готові висловити всі свої претензії публічно.

По суті, Інтернет – це місце першої попередньої зустрічі лікаря і пацієнта. І ігнорування цього факту може поставити репутацію лікаря, а то й усієї клініки, під удар.

Ось лише кілька причин активніше брати участь в інтернет-житті клініки:

  • 80% користувачів Інтернету шукають інформацію про здоров’я онлайн.
  • 47% – цікавляться в Інтернеті інформацією про лікарів і клініки.
  • 38% – шукають інформацію про клініки, лікарні та лабораторії.

Ба більше – у США дохід низки лікарів напряму залежить від їхньої репутації та відгуків, зокрема й в Інтернеті.

Ось 4 простих підказки для лікарів, які хочуть керувати своєю репутацією онлан:

Об’єктивно оцініть свою присутність в Інтернеті

Насамперед, подивіться на це з точки зору пацієнтів. Переконайтеся, що потенційні клієнти зможуть без зусиль знайти всю необхідну інформацію про вас, вашу клініку і ваших співробітників.

Перевірте – чи достатньо цієї інформації. Чи об’єктивна вона.

Така інформація допомагає завоювати довіру потенційних клієнтів і заздалегідь підготувати їх до відвідування. Але одного тільки веб-сайту клініки недостатньо – інформація на сторонніх ресурсах відіграє таку ж важливу роль.

Налагодьте постійний моніторинг

Перевіряйте інформацію про вас хоча б раз на тиждень і робіть це регулярно. Нові відгуки про вас можуть з’явитися будь-якої миті, і ви маєте якнайшвидше відреагувати на них.

Оцініть наслідки для вашого сайту

Сьогодні вже недостатньо простих інформаційних сторінок – сайт стає основою для медичного бренду, своєрідним каналом комунікації з людьми.

Такий сайт потребує глобального підходу, адже його основне завдання – підтримувати загальну концепцію розвитку клініки, залучати й утримувати відвідувачів.

Тому, якщо сторонні ресурси дають про вас більше інформації і куди корисніші за офіційний сайт – займіться його модернізацією, продумайте структуру і дизайн, корисні функції.

Помніть про соціальну складову вашої онлайн-присутності

Переконливий і корисний сайт клініки – це тільки півсправи. Додаткові соціальні інструменти тільки збільшать вашу видимість в Інтернеті та побудують тісніші стосунки. Візьмемо, наприклад, найпопулярніші на сьогодні платформи.

LinkedIn – малопопулярна в країнах СНД соціальна мережа, яка, тим не менш, має велику вагу. Тут ви можете надати максимум корисної інформації про своїх фахівців, спілкуватися із зарубіжними колегами і будувати професійну репутацію для себе, своєї клініки і колег.

Facebook – тут неформальне і часом жартівливе спілкування з клієнтами може стати цікавим і пізнавальним для них. Ця соціальна мережа чудово підходить для обміну думками, простого спілкування та підтримання стосунків. Усе це значною мірою впливає на вашу репутацію, як відкритого і готового завжди допомогти лікаря. Навіть перетворює вас на близького та знайомого друга, якому можна довіритися.

Вконтакте – той самий Facebook, проте тут простіше налагодити зворотний зв’язок і відповідати на запитання. Тут легше створювати обговорення і спілкуватися від імені кожного окремого лікаря, що так само позитивно позначається на їхній репутації та рейтингу клініки загалом.

Twitter – не так розвинена в СНД, як інші соцмережі, а тому складніша в побудові відносин. Але для індивідуальних неформальних мікроблогів лікарів підходить ідеально – де як не тут спілкуватися зі знайомими та обмінюватися короткими новинами з профільних конференцій.

Odnoklassniki – не така вже й популярна у брендів соціальна мережа. Однак її користувачі не менше за інших цікавляться здоров’ям і хочуть отримувати корисну інформацію. Тому варто спробувати побудувати неформальні стосунки і з користувачами цієї соціальної мережі.

* статистичні дані надані healthcaresuccess.com

Поділитися

Оформіть заявку на сайті, ми зв'яжемося з вами найближчим часом і відповімо на всі запитання.