Аудиторія сайту клініки — на кого ми працюємо?

Головна > Аудиторія сайту клініки — на кого ми працюємо?

27

Сайт клініки, що продає. Урок №2. Які розділи мають бути на сайті? Про що писати? Що розміщувати? Ви не відповісте на ці запитання, якщо не знатимете вашого клієнта в обличчя.

Думаєте, що ваша аудиторія – “платоспроможні жінки від 23 до 50 років, які проживають у Києві”? Це, напевно, найпоширеніша відповідь на запитання про портрет цільової аудиторії.

Під опис “чоловіки і жінки, від 25 до 45, середній рівень доходу” потрапляє 50 % населення. Невже всі вони є вашими потенційними клієнтами?

Зараз не час для роботи з розмитими категоріями споживачів. Маркетинг перебуває на етапі 3.0, так званому, етапі людиноцентризму, який прийшов на зміну стадіям товаро- і клієнтоцентризму.

За людиноцентризму в центрі уваги перебуває кожна окрема людина, її особистість, з усіма страхами, помилками, очікуваннями.

І продаємо ми не знеособленій цільовій аудиторії, а конкретному індивідууму, окремій особистості. Продаємо продукт, який дасть змогу допомогти в конкретній ситуації, а не просто “вирішити проблеми зі здоров’ям” або “купити ліки”.

Щоб зробити сайт таким, що по-справжньому продає, і отримувати з його допомогою реальних клієнтів, необхідно сформувати портрет окремого представника цільової аудиторії. Ви не помилилися – кожного окремого типу споживача. І іноді це необхідно зробити ще й для кожної послуги або товару, особливо, якщо у вас багатопрофільний медичний центр.

Що потрібно знати про споживача? Поставте кілька простих запитань:

  • Якого вони віку та статі?
  • Яке в них сімейний стан?
  • Які в них інтереси, рівень освіти?
  • Які серіали дивляться, яку пресу читають?
  • Які ресторани, фітнес-клуби відвідують?
  • Які розваги та інормація їх цікавить?
  • Які в них стереотипи щодо ваших послуг?
  • Які головні проблеми цільової аудиторії вирішує ваша послуга?
  • Які переваги отримує ваш клієнт, набуваючи саме ваші послуги?
  • Який їхній досвід роботи в інтернеті – які сайти найчастіше використовують, яким інтерфейсам надають перевагу?

Аудиторія сайту клініки - на кого ж ми працюємо?

Наприклад, вивчимо одного з типових клієнтів – представника цільової аудиторії дитячого медичного центру. Послуга центру – річне медичне обслуговування, середній чек за клієнтом – 12 000 грн (за річне обслуговування).

Марина, 24 роки, вища гуманітарна освіта, 2,5 роки заміжня, дитині 1 рік. Чоловік добре заробляє, весь час на роботі.

Народилася в Запоріжжі, у Києві проживає близько 6 років. Живе на Лівому березі Києва.

Марина мало знає про хвороби дитини, часто плутається в тому, що робити: чи слідувати порадам мами та свекрухи – “ми завжди так робили”, чи лікаря з поліклініки – “мама не хвилюйтеся”.

Хоче уваги під час відвідування дитячої поліклініки, а не стандартних фраз у реєстратурі – “тільки за попереднім записом з 15-00 до 18-00”. Сидить в інтернеті на “мамських форумах”, у соціальній мережі “Світ мам” і “ВКонтакте”. Дивиться серіал “Інтерни”.

Читала на форумах, що дитину можна застрахувати і страхова компанія оплачуватиме всі відвідування клініки, аналізи тощо. Але нічого не знає ні про критерії вибору страхової компанії, боїться слів “франшиза”, “страхова премія”. Мало знає про альтернативні програми медичних клінік та їх відмінності від стандартних програм страхування.

Зауважте, що якщо ви зацікавлені в потенційних партнерах в інших регіонах або в роботі зі страховими компаніями та на вашому сайті є розділ, присвячений франчайзингу, – це вже зовсім інші ЦА, які не підходять під портрет Марини. Усі ці запитання вам необхідно поставити собі заново, щоб скласти точний портрет.

Тільки виходячи з отриманих відповідей слід розробляти структуру всього сайту і його цільових сторінок – у цьому разі ваш сайт працюватиме, а не просто заповнюватиме веб-простір.

Поділитися

Оформіть заявку на сайті, ми зв'яжемося з вами найближчим часом і відповімо на всі запитання.