Переваги використання ремаркетингу у медичному інтернет-бізнесі
Головна >
Нещодавно цей термін був зовсім новим на ринку інтернет-реклами. Однак сьогодні його активно використовують у сфері медичного маркетингу. Усе тому, що цей прийом дає змогу збільшити CTR рекламного оголошення в 10 разів. Знайомтеся, це – ремаркетинг.
Ремаркетинг – маркетинговий прийом, який полягає у впливі на вже відому аудиторію і дає змогу вибудовувати складні ланцюжки за допомогою різних рекламних акцій.
Перше, що вам необхідно – скласти список користувачів, які вже відвідували ваш сайт. Це можна зробити за допомогою створення певної кількості файлів cookie відвідувачів сайту (інформація про дії відвідувача на сайті, про його профіль, тощо) Далі потрібно перенести цей список в AdWords – сервіс для створення рекламних повідомлень від Google, налаштувати всі потрібні параметри. Часто бувають ситуації, коли клієнт не заповнив онлайн-заявку на прийом до лікаря до кінця або на сайті інтернет-аптеки поклав товар у кошик, але не купив його. Ваші дії – налаштувати список ремаркетингу таким чином, щоб користувачеві показувався рекламний банер на сторонніх ресурсах. Наприклад, можна встановити відеорекламу вашого сайту під час перегляду користувачем роликів на Youtube.
Це приклад стандартного ремаркетингу. Google пропонує цілий список технологій для досягнення найкращого ефекту:
- Динамічний ремаркетинг: на відміну від стандартного, клієнти бачать рекламу тільки тих товарів і послуг, до яких вони проявляли інтерес на вашому сайті. Наприклад, якщо клієнт купив (або збирався купити) у вашій інтернет-аптеці цитрамон, то не варто йому пропонувати купити свічки від геморою;
- Списки ремаркетингу для пошукових оголошень: рекламні оголошення вашого сайту будуть видні користувачам, які заходили на ваш ресурс, шукаючи необхідну інформацію;
- Ремаркетинг для мобільних додатків: усі, хто відвідував ваш сайт з мобільного, бачать рекламу вашого бренду на інших мобільних веб-сайтах;
- Ремаркетинг для відео: користувачі, які переглядали ваші відео або YouTube-канал, можуть бачити вашу рекламу під час перегляду відео в інших розділах YouTube або на інших ресурсах.
Яким же чином ремаркетинг може вплинути на розвиток вашого медичного бізнесу? Розберемо деякі переваги цієї технології.
Рекламу вашого товару чи послуги побачать користувачі, налаштовані на покупку. Повернемося до цитрамону. Припустимо, клієнт вирішив купити замість цитрамону ліки від болю в животі. Він вводить пошуковий запит у Google і натрапляє на вашу рекламу, де ви пропонуєте саме те, що йому потрібно.
Ваше рекламне оголошення побачить велика кількість користувачів. Можливості ремаркетингу дають змогу налаштувати видимість вашої реклами для всіх користувачів, які шукають інформацію в Google Пошуку, заходять на різні сайти тощо.
Можливість коригувати списки користувачів відповідно до своїх рекламних цілей. Ви можете запустити окрему рекламу для тих користувачів, які додали товар у кошик, але не купили його. Наприклад, це може бути щось на кшталт: “До покупки залишився всього один крок”.
Статистика показу оголошень: у вас є можливість моніторити оголошення в будь-який зручний для вас час за такими показниками: кількість відвідувань, на яких сайтах було опубліковано вашу рекламу і які результати вона дала.
Доцільно!
Не варто вдаватися до ремаркетингу у випадках, якщо у вас невелика цільова аудиторія, відповідно – невисока відвідуваність сайту. Не сподівайтеся на те, що ця технологія врятує ваш медичний бізнес. Наприклад, якщо сайт вашої інтернет-аптеки не продає, то ремаркетинг не дасть позитивних результатів.
Реклама, призначена для перегляду користувачами, які раніше відвідували ваш сайт, може принести бажаний ефект. У вас є можливість повернути відвідувачів на сайт, збільшити медіаконтакти з вашою цільовою аудиторією. Сучасні технології дають змогу налаштувати ремарктинг “під себе”: ви можете регулювати абсолютно все – від кількості користувачів, до списку сайтів, на яких буде показана ваша реклама.
Поділитися
Запитати у фахівця