Пошуковий маркетинг: чи потрібна внутрішня оптимізація сайту?

Головна > Пошуковий маркетинг: чи потрібна внутрішня оптимізація сайту?

46

У рамках обговорення можливостей пошукового маркетингу варто приділити особливу увагу пошуковій оптимізації сайту, про яку часто забувають багато клінік. У цього фактично безкоштовного методу впливу на результати видачі є маса можливостей.

Після обговорення основних інструментів пошукового маркетингу і важливості унікального контенту варто приділити увагу пошуковій оптимізації сайту, про яку часто забувають багато клінік.

При цьому, оптимізація сайту є одним з найбільш доступних – фактично безкоштовних – способів підвищення відвідуваності сайту. Оскільки пошукові системи формують видачу за запитами ґрунтуючись на незалежному аналізі вмісту сайтів, то завдання пошукової оптимізації сайту – максимально піднятися в результатах видачі.

Пошукова оптимізація буває зовнішньою і внутрішньою. Саме про внутрішню ми сьогодні поговоримо.

Внутрішня оптимізація повністю залежить від власників сайту і може бути проведена в будь-який зручний момент, приділяючи увагу всім внутрішнім факторам ранжування – елементам сайту, які впливають на пошукову видачу.

1. Контент

Один із найважливіших елементів, саме на його підставі пошукові системи складають початкові рейтинги видачі. Контент має бути:

  • унікальним;
  • з достатньою, але не надто високою, щільністю ключових слів (оптимальним числом вважається 3-5% від загальної кількості тексту);
  • достатнього об’єму – короткі тексти в один абзац практично не впливають на результати ранжування (оптимальна кількість – від 1000 знаків);
  • матеріали на сайті мають бути корисними звичайним людям (вашим типовим пацієнтам), а не працювати для пошукових роботів.

2. Структура і технічна реалізація сайту

Помилки в розробці сайту не тільки ускладнять його оптимізацію, а й сповільнять роботу пошукових систем з вашим сайтом. Структура сайту повинна відповідати низці параметрів:

  • Більше взаємопов’язаних сторінок. Чим логічніше сторінки пов’язані між собою, тим більше ваші клієнти побачать і тим більше часу проведуть на сайті. Це не тільки підвищить їхню зацікавленість у вашій клініці, а й поліпшить показники видачі в пошукових системах.
  • Меню навігації повинне містити ключові слова та ясно відображати контент, що чекає на користувача на тих чи інших сторінках.
  • Головна сторінка має містити ключові послуги та базові можливості сайту – запис на прийом, навігацію сайтом та ін. (про структуру сайту, що продає, ми вже говорили тут).

3. Базові помилки

  • Заголовки сайту і сторінок не повинні бути зображеннями – це одне з ключових пунктів, які індексуються пошуковими системами, а тому мають містити ключові слова та фрази.
  • З цієї ж причини не варто використовувати flash або графіку в навігаційному меню.
  • Різноманітні скрипти і маскування тексту під фон сторінки тільки заважає індексації сайту.
  • Відсутність кнопок соціальних мереж ніяк не знизить сайт у видачі, але і не підвищить його.
  • Відсутність метатегів також ускладнює роботу пошукових систем, яка аналізує вміст сторінок, ґрунтуючись саме на метаінформації.

Поділитися

Оформіть заявку на сайті, ми зв'яжемося з вами найближчим часом і відповімо на всі запитання.