Пошуковий маркетинг: чи потрібна внутрішня оптимізація сайту?
Головна >
У рамках обговорення можливостей пошукового маркетингу варто приділити особливу увагу пошуковій оптимізації сайту, про яку часто забувають багато клінік. У цього фактично безкоштовного методу впливу на результати видачі є маса можливостей.
Після обговорення основних інструментів пошукового маркетингу і важливості унікального контенту варто приділити увагу пошуковій оптимізації сайту, про яку часто забувають багато клінік.
При цьому, оптимізація сайту є одним з найбільш доступних – фактично безкоштовних – способів підвищення відвідуваності сайту. Оскільки пошукові системи формують видачу за запитами ґрунтуючись на незалежному аналізі вмісту сайтів, то завдання пошукової оптимізації сайту – максимально піднятися в результатах видачі.
Пошукова оптимізація буває зовнішньою і внутрішньою. Саме про внутрішню ми сьогодні поговоримо.
Внутрішня оптимізація повністю залежить від власників сайту і може бути проведена в будь-який зручний момент, приділяючи увагу всім внутрішнім факторам ранжування – елементам сайту, які впливають на пошукову видачу.
1. Контент
Один із найважливіших елементів, саме на його підставі пошукові системи складають початкові рейтинги видачі. Контент має бути:
- унікальним;
- з достатньою, але не надто високою, щільністю ключових слів (оптимальним числом вважається 3-5% від загальної кількості тексту);
- достатнього об’єму – короткі тексти в один абзац практично не впливають на результати ранжування (оптимальна кількість – від 1000 знаків);
- матеріали на сайті мають бути корисними звичайним людям (вашим типовим пацієнтам), а не працювати для пошукових роботів.
2. Структура і технічна реалізація сайту
Помилки в розробці сайту не тільки ускладнять його оптимізацію, а й сповільнять роботу пошукових систем з вашим сайтом. Структура сайту повинна відповідати низці параметрів:
- Більше взаємопов’язаних сторінок. Чим логічніше сторінки пов’язані між собою, тим більше ваші клієнти побачать і тим більше часу проведуть на сайті. Це не тільки підвищить їхню зацікавленість у вашій клініці, а й поліпшить показники видачі в пошукових системах.
- Меню навігації повинне містити ключові слова та ясно відображати контент, що чекає на користувача на тих чи інших сторінках.
- Головна сторінка має містити ключові послуги та базові можливості сайту – запис на прийом, навігацію сайтом та ін. (про структуру сайту, що продає, ми вже говорили тут).
3. Базові помилки
- Заголовки сайту і сторінок не повинні бути зображеннями – це одне з ключових пунктів, які індексуються пошуковими системами, а тому мають містити ключові слова та фрази.
- З цієї ж причини не варто використовувати flash або графіку в навігаційному меню.
- Різноманітні скрипти і маскування тексту під фон сторінки тільки заважає індексації сайту.
- Відсутність кнопок соціальних мереж ніяк не знизить сайт у видачі, але і не підвищить його.
- Відсутність метатегів також ускладнює роботу пошукових систем, яка аналізує вміст сторінок, ґрунтуючись саме на метаінформації.
Поділитися
Запитати у фахівця