Неймінг у медицині
Головна >
Неймінг є важливим елементом виникнення і становлення компанії. Вважається, що значущість неймінгу для “економічної ваги” медичного підприємства становить 5-20%, а отже за допомогою вдало підібраної назви можна значно збільшити прибуток компанії.
Назва – це додаткова інформація для клієнта про компанію та рід її діяльності. Невдало обрана назва негативно впливає на імідж компанії, робить її менш привабливою в очах клієнтів і заважає активному просуванню. Правильно підібрана назва і фірмовий стиль допоможуть вам стати більш запам’ятовуваними, впізнаваними, створять необхідне сприйняття вашого медичного закладу. Це підвищить вашу конкурентоспроможність і ймовірність того, що потенційний клієнт вирішить скористатися саме вашою медичною послугою або товаром.
Типові помилки неймінгу для медичної компанії
- Назва занадто схожа на конкурентів. У цьому разі клієнти можуть запідозрити вас у плагіаті. Це може викликати відторгнення і підозрілість щодо вас. Крім того, ви ризикуєте, що ваші клієнти переплутають і наступного разу помилково звернуться не до вас, а до конкурентів.
- Надто банальна назва. Медична сфера передбачає використання певного набору слів і фраз. І, тим не менш, занадто заїжджені назви не привернуть до себе уваги і, швидше за все, швидко забудуться.
- Назва викликає неправильні асоціації. Дуже важливо, щоб слово або фраза, яку ви обрали як назву, викликала тільки позитивні асоціації та підходила для медичної сфери.
Головні критерії, які необхідно застосовувати під час вибору назви медичної компанії
Якісний неймінг передбачає використання кількох базових правил, згідно з якими назва компанії має бути:
- Легко вимовною. Вдало підібрана назва медичної компанії має легко читатися і вимовлятися. Це може бути одне або два слова. Важливо, щоб назва не була занадто громіздкою.
- Легко запам’ятовується. Таку назву клієнт зможе швидше згадати. Зверніть увагу на звукову та візуальну складову.
- Нести певне смислове навантаження. Назва – це не просто гарне слово, а й певний посил, інформація, яку має отримати споживач під час першого контакту.
- Добре звучати іншими мовами. Якщо ви плануєте виходити на зарубіжні ринки, то варто заздалегідь продумати, як звучатиме назва вашої компанії для іноземних клієнтів, чи не буде вона співзвучною зі смішними, дурними словами з інших мов.
Дуже важливо під час вибору назви провести перевірку на предмет авторських прав. Якщо ви взяли як торгову назву поширене слово, то є ризик, що хтось уже вибрав його до вас і зареєстрував ТМ. Крім того, якщо ви берете назву, яка подібна до назви відомої компанії до ступеня змішання, це також може також бути визнано порушенням і вважатися незаконним використанням чужого ТМ.
Чи варто використовувати як назву прізвище
Дуже часто медичний бізнес починається з приватної практики лікаря. У цьому випадку поширеним є варіант, коли як назву використовують прізвище лікаря. Головним аргументом у цьому випадку є твердження, що люди приходять до конкретного фахівця, обираючи рівень медичної послуги та майстерність лікаря, – відповідно прізвище як торговельна марка приваблюватиме клієнтів. Це справді так. Але слід враховувати також мінуси подібного вибору.
Для того щоб зробити прізвище торговою маркою, воно має бути рідкісним і милозвучним. Крім того, варто враховувати, що з часом бізнес приватнопрактикуючого лікаря можуть продати. Набагато зручніше, якщо ТМ при цьому буде не пов’язаний із прізвищем.
Грамотно обрана назва може дати додатковий поштовх розвитку вашого бізнесу. Використовуйте цю можливість для просування своєї компанії.
Поділитися
Запитати у фахівця